Komunikaty PR

Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała

2024-09-17  |  10:42
Biuro prasowe

W dniach 18-21 września Atrium Biała zaprasza miłośników wyrobów lokalnych na Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła! To kolejne już w tym roku spotkanie twórców ludowych, rękodzielników i  producentów regionalnych przysmaków. Przez cztery dni  będzie można zasmakować w domowym chlebie wiejskim, wyśmienitych wędlinach z Podlasia, przetworach domowych czy naturalnych miodach z pasieki, a także zapoznać się z szeroką ofertą rzemieślników i rękodzielników.

 

Na cztery dni (18-21 września) Atrium Biała zaroi się od stoisk wystawowych oferujących różnego rodzaju artykuły spożywczo-rolne i rzemieślnicze.  Na miejscu zakupić będzie można pyszne produkty przygotowywane według tradycyjnych receptur, tak jak pieczywo, wędliny, kwas chlebowy, podpiwek, przetwory domowe, a także miody. Nie zabraknie również słodkości w postaci chałwy i słodyczy tureckich. Również fani rzemiosła i sztuki użytkowej będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty wystawców m.in. z biżuterią ręcznie robioną i sojowymi świecami.

 

Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła odbędzie się w dniach 18-21 września, w godz. 9.00-21.00; stoiska rozlokowane będą na środkowej rotundzie pomiędzy House i Sephora w CH Atrium Biała. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch Biuro prasowe
2024-10-17 | 14:05

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając
Zakupy Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Zakupy Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-10-14 | 11:25

Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.