Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów Regionalnych, na którym będzie można zakupić wspaniałe wyroby lokalne. Na stoiskach znajdą się m.in. przetwory domowe, pieczywo, miody, ręcznie robione słodycze, a także wyjątkowe przedmioty handmade i rękodzieło artystyczne.
Zaplanowany w dniach 15-18 maja Jarmark Produktów Regionalnych w Atrium Biała ponownie gościć będzie małych producentów żywności i rzemieślników manufaktur. Wśród produktów tradycyjnych znaleźć będzie można takie perełki, jak np. kwasy chlebowe, pieczywo, podpiwki, przetwory domowe, miody z własnej pasieki, chałwy i tureckie łakocie (m.in. baklawa i lokum). Pojawią się także stoiska z ręcznie robioną biżuterią, ceramiką, świecami sojowymi czy maskotkami wykonanymi na szydełku.
- Jako jedno z miejsc regularnie odwiedzanych przez klientów, jak i mieszkańców, chcemy, aby nasze centrum było czymś więcej niż wygodną destynacją codziennych zakupów. Pragniemy przyciągać naszych gości atrakcyjną i różnorodną ofertą handlowo-usługową, ułatwiając im także dostęp do unikalnych produktów wprost od lokalnych wytwórców. Taką możliwość stwarza nasz cykliczny jarmark, na którym można zapoznać się z propozycją wysokiej jakości wyrobów regionalnych, pochodzących bezpośrednio od sprawdzonych producentów – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Stoiska wystawowe rozlokowane są na środkowej rotundzie przy wejściu do galerii, od strony ulicy Miłosza i dostępne w godzinach otwarcia centrum, 9.00-21.00.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.