Komunikaty PR

Jarmark produktów Regionalnych

2024-05-13  |  13:13
Biuro prasowe

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów Regionalnych, na którym będzie można zakupić wspaniałe wyroby lokalne. Na stoiskach znajdą się m.in. przetwory domowe, pieczywo, miody, ręcznie robione słodycze, a także wyjątkowe przedmioty handmade i rękodzieło artystyczne.

 

Zaplanowany w dniach 15-18 maja Jarmark Produktów Regionalnych w Atrium Biała ponownie gościć będzie małych producentów żywności i rzemieślników manufaktur. Wśród produktów tradycyjnych znaleźć będzie można takie perełki, jak np. kwasy chlebowe, pieczywo, podpiwki, przetwory domowe, miody z własnej pasieki, chałwy i tureckie łakocie (m.in. baklawa i lokum). Pojawią się także stoiska z ręcznie robioną biżuterią, ceramiką, świecami sojowymi czy maskotkami wykonanymi na szydełku.

 

- Jako jedno z miejsc regularnie odwiedzanych przez klientów, jak i mieszkańców, chcemy, aby nasze centrum było czymś więcej niż wygodną destynacją codziennych zakupów. Pragniemy przyciągać naszych gości atrakcyjną i różnorodną ofertą handlowo-usługową, ułatwiając im także dostęp do unikalnych produktów wprost od lokalnych wytwórców. Taką możliwość stwarza nasz cykliczny jarmark, na którym można zapoznać się z propozycją wysokiej jakości wyrobów regionalnych, pochodzących bezpośrednio od sprawdzonych producentów mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Stoiska wystawowe rozlokowane są na środkowej rotundzie przy wejściu do galerii, od strony ulicy Miłosza i dostępne w godzinach otwarcia centrum, 9.00-21.00.

 

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.