Jarmark produktów Regionalnych
Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów Regionalnych, na którym będzie można zakupić wspaniałe wyroby lokalne. Na stoiskach znajdą się m.in. przetwory domowe, pieczywo, miody, ręcznie robione słodycze, a także wyjątkowe przedmioty handmade i rękodzieło artystyczne.
Zaplanowany w dniach 15-18 maja Jarmark Produktów Regionalnych w Atrium Biała ponownie gościć będzie małych producentów żywności i rzemieślników manufaktur. Wśród produktów tradycyjnych znaleźć będzie można takie perełki, jak np. kwasy chlebowe, pieczywo, podpiwki, przetwory domowe, miody z własnej pasieki, chałwy i tureckie łakocie (m.in. baklawa i lokum). Pojawią się także stoiska z ręcznie robioną biżuterią, ceramiką, świecami sojowymi czy maskotkami wykonanymi na szydełku.
- Jako jedno z miejsc regularnie odwiedzanych przez klientów, jak i mieszkańców, chcemy, aby nasze centrum było czymś więcej niż wygodną destynacją codziennych zakupów. Pragniemy przyciągać naszych gości atrakcyjną i różnorodną ofertą handlowo-usługową, ułatwiając im także dostęp do unikalnych produktów wprost od lokalnych wytwórców. Taką możliwość stwarza nasz cykliczny jarmark, na którym można zapoznać się z propozycją wysokiej jakości wyrobów regionalnych, pochodzących bezpośrednio od sprawdzonych producentów – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Stoiska wystawowe rozlokowane są na środkowej rotundzie przy wejściu do galerii, od strony ulicy Miłosza i dostępne w godzinach otwarcia centrum, 9.00-21.00.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.