Jarmark „Żuławskie smaki” wraca do Centrum Handlowego Osowa

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Cykliczny Jarmark „Żuławskie smaki” wraca do Centrum Handlowego Osowa, po pandemicznej przerwie. Czego mogą się spodziewać osoby, które odwiedzą Osowę w dniach 7-8 maja?
Wiosna – ach to Ty
Wiosny nie da się nie kochać. Dni stają się coraz dłuższe, a nasza okolica zmienia się nie do poznania. Odcienie szarości zaczynają ustępować pełnej palecie barw kwitnących kwiatów, a ptaki coraz głośniej raczą nas swoją symfonią. Do puli wiosennych plusów należy zaliczyć również Jarmark „Żuławskie Smaki”, na którym każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. To wszystko za sprawą producentów z Trójmiasta i Żuław, którzy po raz kolejny uraczą Was swoimi wyśmienitymi specjalnościami.
Dobre, bo naturalne
Regionalni wytwórcy to kluczowy element inicjatywy, jaką są „Żuławskie Smaki”. CH Osowa stworzyła dla konsumentów przestrzeń, w której mogą skosztować tego, co najlepsze – a tym niezaprzeczalnie są wytwory lokalnych rzemieślników. Wśród nich znajdują się między innymi kiszonki Żuławskiej Zagrody, czyli niewielkiego gospodarstwa znajdującego się w malowniczej wsi pod Malborkiem – Lasowicach Wielkich. Produktem, stanowiący absolutny hit Żuławskiej Zagrody są przetwory z ogórka żuławskiego, naturalnie rosnącego w okolicy wsi. Sympatycy mięsnych wytworów również nie powinni się czuć zawiedzeni, a to wszystko dzięki Specjałom z Borów. Na stoisku niewielkiej kaszubskiej przetwórni będzie można znaleźć naturalne wędliny z aromatycznymi ziołami oraz wędzonki przygotowywane w zgodzie z wieloletnimi przepisami.
Lista wszystkich stoisk najbliższego Jarmarku prezentuje się następująco:
- Specjały z Borów,
- Pierogi Halinki,
- Witek Sery,
- Domowe Przysmaki,
- Żuławska Zagroda,
- Domowe Wypieki.
„Żuławskie smaki” będą się odbywać w dniach 7-8 maj w godzinach otwarcia centrum.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.