Komunikaty PR

Jesień w Westfield Mokotów pełna piękna i nowości

2023-11-06  |  14:00
Biuro prasowe

Choć aura za oknem rozpieszcza nas coraz rzadziej, pierwsze tygodnie jesieni w Westfield Mokotów są wyjątkowo gorące. Na klientów czekają nowe marki, jak np. Fluff, Candy Pop czy Just in Case, a także odmienione salony cenionych brandów – Estée Lauder, Elementy czy Mo61.

W Westfield Mokotów staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Zmieniające się otoczenie naszego centrum, to też nowe grupy docelowe, które nas odwiedzają. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom nieco młodszego klienta w Westfield Mokotów pojawiają się popularne wśród tej grupy marki takie jak nowo otwarte sklepy Candy Pop i Just in Case. Nie zapominamy jednak o naszych stałych klientach, którzy cenią sobie naszą szeroką ofertę m.in. z segmentu premium beauty. Otwarcia powiększonych salonów marek Estée Lauder, Elementy i Mo61, to odpowiedź właśnie na ich potrzeby – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.

Otwarcie butiku polskiej marki Fluff

Listę jesiennych nowości w Westfield Mokotów otwiera salon Fluff. To polska marka, która tworzy wyjątkowe kolekcje odzieży wierzchniej dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Istniejąca od 2017 roku firma specjalizuje się w produkcji okryć z naturalnego puchu – łączącego w sobie unikalne właściwości termiczne i niezwykłą lekkość, co zapewnia komfort noszenia przez cały dzień. To idealne rozwiązanie dla osób ceniących zarówno styl, jak i wygodę. Ubrania Fluff cechuje minimalizm i prosty krój, a jednocześnie ich żywe kolory przyciągają wzrok. Po okrycia wierzchnie dla każdego, nawet dla domowych pupili (!) Fluff zaprasza na poziom +1 w Westfield Mokotów.

Odmienione Elementy

Po miesięcznej przerwie, Elementy wracają do centrum handlowego Westfield Mokotów z nowym, odświeżonym butikiem na poziomie +1 . To miejsce, podobnie jak pozostałe sklepy marki, utrzymane w minimalistycznej estetyce. Białe ściany i drewniane akcenty są idealnym tłem dla ubrań, które oprócz ponadczasowych krojów, zaskakują charakterystycznymi barwami i materiałami najwyższej jakości. Wraz z nowym sezonem, Elementy wprowadzają podział kolekcji na cztery dropy, które trafiają do sprzedaży co miesiąc, prezentując nowe, jesienno-zimowe produkty. W obecnie dostępnej kolekcji produkty w neutralnych odcieniach, które idealnie sprawdzą się jako podstawa kapsułowej szafy, łączą się z dobrze skrojonymi garniturami, wełnianymi płaszczami oraz swetrami najwyższej jakości.

Podkreśl swoje piękno z Estée Lauder

Jesień i zima to także bardzo dobry czas, aby zadbać o swoją skórę i ochronić ją przed niesprzyjającą aurą. Tu z pomocą przychodzą marki należące do międzynarodowej grupy Estée Lauder Companies, która właśnie otworzyła swój większy i nowocześniejszy salon na poziomie +1  mokotowskiego centrum handlowego. Każda z trzech stref dostępnych w salonie, przeznaczona jest na prezentację oferty i produktów jednej z marek: Clinique, La Mer i Estée Lauder. Bez względu na to, na który z brandów się zdecydujemy, kosmetyki do pielęgnacji skóry czy makijażu spełniają najwyższe standardy jakości i są niezwykle skuteczne.

Jesień pachnie najpiękniej z Mo61

W chłodniejsze dni miło jest otulić się zapachem, najlepiej jedynym w swoim rodzaju i samodzielnie skomponowanym. Na tę potrzebę najlepiej odpowie znana i lubiana polska marka Mo61 Perfume Lab, która od lat projektuje zapachy i tworzy niezwykłe kompozycje zapachowe na życzenie klienta. Teraz Mo61 zaprasza do swojej nowej, dużo większej i nowocześniejszej lokalizacji, gdzie na wszystkich spragnionych pachnącej podróży czekają aż 4 stanowiska do tworzenia indywidualnych zapachowych kompozycji. Obecnie, w salonie marki możliwe będzie organizowanie warsztatów zapachowych, gdzie perfumiarze  będą dzielić się swoją wiedzą dotyczącą tworzenia perfum. Królestwo zapachu w Westfield Mokotów znajduje się na poziomie +1, w pobliżu poprzedniej lokalizacji.

Just in Case to znacznie więcej niż case na smarftona

Personalizacja to obecnie jeden z najsilniejszych zakupowych trendów. Dlatego w Westfield Mokotów stworzyć można niepowtarzalne obudowy na telefon. Wszystko za sprawą nowej marki wchodzącej na rynek polski -  JUST IN CASE., Marka powstała w 2019 roku we Włoszech i oferuje etui oraz akcesoria do smartfonów. Unikalny know-how i pionierski model biznesowy sprawiają, że firma  ugruntowała swoją pozycję w skali globalnej z ok. 100 butikami na całym świecie. JUST IN CASE jest liderem w swojej dziedzinie dzięki personalizacji. Zaawansowana technicznie maszyna (dostępna w każdym sklepie), wykorzystująca tusze roślinne, oferuje klientom możliwość stworzenia i wizualizacji projektów w zakresie 360 stopni, zanim zostaną wyprodukowane! Każdy może tu puścić wodze fantazji i stworzyć jedyną w swoim rodzaju obudowę. Salon JUST IN CASE  znajduje się na poziomie 0, niedaleko wejścia głównego do centrum.

Słodkie 4 pory roku z Candy Pop

Nowo otwarty sklep Candy Pop to raj dla wszystkich miłośników słodyczy i nie tylko. W salonie tej niezwykle popularnej wśród młodzieży marki można zaleźć przekąski, słodycze i napoje z całego świata m.in. z USA, Azji czy Meksyku. Sklep zaskakuje popularnymi produktami, o których jest głośno np. wśród użytkowników TikToka. W ofercie sklepu coś dla siebie znajdą tu zarówno ci, lubiący poznawać nowe i czasami szalone smaki, jak i ci gustujący w klasykach. Bogaty asortyment sklepu wypełniają nie tylko słodkości, ale również makarony, sosy czy orientalne przyprawy. Po niezwykłe smakowe doznania marka zaprasza na poziom 0 centrum handlowego.

Trzeba przyznać, że jesień w Westfield Mokotów pełna jest niespodzianek i nowości. Czy zima będzie równie ciekawa? Na pewno tak!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.