Jesień w Westfield Mokotów pełna piękna i nowości
Choć aura za oknem rozpieszcza nas coraz rzadziej, pierwsze tygodnie jesieni w Westfield Mokotów są wyjątkowo gorące. Na klientów czekają nowe marki, jak np. Fluff, Candy Pop czy Just in Case, a także odmienione salony cenionych brandów – Estée Lauder, Elementy czy Mo61.
W Westfield Mokotów staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Zmieniające się otoczenie naszego centrum, to też nowe grupy docelowe, które nas odwiedzają. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom nieco młodszego klienta w Westfield Mokotów pojawiają się popularne wśród tej grupy marki takie jak nowo otwarte sklepy Candy Pop i Just in Case. Nie zapominamy jednak o naszych stałych klientach, którzy cenią sobie naszą szeroką ofertę m.in. z segmentu premium beauty. Otwarcia powiększonych salonów marek Estée Lauder, Elementy i Mo61, to odpowiedź właśnie na ich potrzeby – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.
Otwarcie butiku polskiej marki Fluff
Listę jesiennych nowości w Westfield Mokotów otwiera salon Fluff. To polska marka, która tworzy wyjątkowe kolekcje odzieży wierzchniej dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Istniejąca od 2017 roku firma specjalizuje się w produkcji okryć z naturalnego puchu – łączącego w sobie unikalne właściwości termiczne i niezwykłą lekkość, co zapewnia komfort noszenia przez cały dzień. To idealne rozwiązanie dla osób ceniących zarówno styl, jak i wygodę. Ubrania Fluff cechuje minimalizm i prosty krój, a jednocześnie ich żywe kolory przyciągają wzrok. Po okrycia wierzchnie dla każdego, nawet dla domowych pupili (!) Fluff zaprasza na poziom +1 w Westfield Mokotów.
Odmienione Elementy
Po miesięcznej przerwie, Elementy wracają do centrum handlowego Westfield Mokotów z nowym, odświeżonym butikiem na poziomie +1 . To miejsce, podobnie jak pozostałe sklepy marki, utrzymane w minimalistycznej estetyce. Białe ściany i drewniane akcenty są idealnym tłem dla ubrań, które oprócz ponadczasowych krojów, zaskakują charakterystycznymi barwami i materiałami najwyższej jakości. Wraz z nowym sezonem, Elementy wprowadzają podział kolekcji na cztery dropy, które trafiają do sprzedaży co miesiąc, prezentując nowe, jesienno-zimowe produkty. W obecnie dostępnej kolekcji produkty w neutralnych odcieniach, które idealnie sprawdzą się jako podstawa kapsułowej szafy, łączą się z dobrze skrojonymi garniturami, wełnianymi płaszczami oraz swetrami najwyższej jakości.
Podkreśl swoje piękno z Estée Lauder
Jesień i zima to także bardzo dobry czas, aby zadbać o swoją skórę i ochronić ją przed niesprzyjającą aurą. Tu z pomocą przychodzą marki należące do międzynarodowej grupy Estée Lauder Companies, która właśnie otworzyła swój większy i nowocześniejszy salon na poziomie +1 mokotowskiego centrum handlowego. Każda z trzech stref dostępnych w salonie, przeznaczona jest na prezentację oferty i produktów jednej z marek: Clinique, La Mer i Estée Lauder. Bez względu na to, na który z brandów się zdecydujemy, kosmetyki do pielęgnacji skóry czy makijażu spełniają najwyższe standardy jakości i są niezwykle skuteczne.
Jesień pachnie najpiękniej z Mo61
W chłodniejsze dni miło jest otulić się zapachem, najlepiej jedynym w swoim rodzaju i samodzielnie skomponowanym. Na tę potrzebę najlepiej odpowie znana i lubiana polska marka Mo61 Perfume Lab, która od lat projektuje zapachy i tworzy niezwykłe kompozycje zapachowe na życzenie klienta. Teraz Mo61 zaprasza do swojej nowej, dużo większej i nowocześniejszej lokalizacji, gdzie na wszystkich spragnionych pachnącej podróży czekają aż 4 stanowiska do tworzenia indywidualnych zapachowych kompozycji. Obecnie, w salonie marki możliwe będzie organizowanie warsztatów zapachowych, gdzie perfumiarze będą dzielić się swoją wiedzą dotyczącą tworzenia perfum. Królestwo zapachu w Westfield Mokotów znajduje się na poziomie +1, w pobliżu poprzedniej lokalizacji.
Just in Case to znacznie więcej niż case na smarftona
Personalizacja to obecnie jeden z najsilniejszych zakupowych trendów. Dlatego w Westfield Mokotów stworzyć można niepowtarzalne obudowy na telefon. Wszystko za sprawą nowej marki wchodzącej na rynek polski - JUST IN CASE., Marka powstała w 2019 roku we Włoszech i oferuje etui oraz akcesoria do smartfonów. Unikalny know-how i pionierski model biznesowy sprawiają, że firma ugruntowała swoją pozycję w skali globalnej z ok. 100 butikami na całym świecie. JUST IN CASE jest liderem w swojej dziedzinie dzięki personalizacji. Zaawansowana technicznie maszyna (dostępna w każdym sklepie), wykorzystująca tusze roślinne, oferuje klientom możliwość stworzenia i wizualizacji projektów w zakresie 360 stopni, zanim zostaną wyprodukowane! Każdy może tu puścić wodze fantazji i stworzyć jedyną w swoim rodzaju obudowę. Salon JUST IN CASE znajduje się na poziomie 0, niedaleko wejścia głównego do centrum.
Słodkie 4 pory roku z Candy Pop
Nowo otwarty sklep Candy Pop to raj dla wszystkich miłośników słodyczy i nie tylko. W salonie tej niezwykle popularnej wśród młodzieży marki można zaleźć przekąski, słodycze i napoje z całego świata m.in. z USA, Azji czy Meksyku. Sklep zaskakuje popularnymi produktami, o których jest głośno np. wśród użytkowników TikToka. W ofercie sklepu coś dla siebie znajdą tu zarówno ci, lubiący poznawać nowe i czasami szalone smaki, jak i ci gustujący w klasykach. Bogaty asortyment sklepu wypełniają nie tylko słodkości, ale również makarony, sosy czy orientalne przyprawy. Po niezwykłe smakowe doznania marka zaprasza na poziom 0 centrum handlowego.
Trzeba przyznać, że jesień w Westfield Mokotów pełna jest niespodzianek i nowości. Czy zima będzie równie ciekawa? Na pewno tak!
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/malinowska-edukacja-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
![](/files/1922771799/sobocinska-zespoly-foto2,w_133,_small.jpg)
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto,w_133,_small.jpg)
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.