Jesienne Ekocuda przybywają do Gdańska! Zbliża się kolejna edycja
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne wydarzenie skupiające miłośników oraz producentów kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. W weekend 26-27 listopada event zagości w Gdańsku. To doskonała okazja, by odkryć nowe marki, spotkać ich twórców oraz zakupić ulubione eko produkty.
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem, które skupia ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów kosmetyków naturalnych – zarówno tych, którzy je wytwarzają jak i świadomych konsumentów, którzy chętnie po nie sięgają. Oferta wystawców obejmuje m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, do makijażu, a także dedykowane konkretnej grupie odbiorców – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci. Łącznie wszystkie edycje wydarzenia przyciągnęły dotąd około 242 000 odwiedzających.
Bardzo nas cieszy, że Ekocuda zagoszczą w Gdańsku już po raz szósty. Na targach możemy spotkać ogromną ilość polskich i zagranicznych marek kosmetyków naturalnych. Od samego początku istnienia Ekocudów naszą najważniejszą misją jest promocja nowych i małych marek. Szczególnie cieszą nas debiuty, których podczas tej edycji mamy wyjątkowo dużo. Podczas targów będzie można przetestować, powąchać i sprawdzić kosmetyki na własnej skórze, a także zasięgnąć cennych porad i poznać innych miłośników naturalnej pielęgnacji – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Ekocuda oraz Targów Kosmetyków Naturalnych.
- Ekocuda Gdańsk odbędą się w dniach 26-27 listopada w Polsat Plus Arena Gdańsk przy ulicy Pokoleń Lechii Gdańsk 1
Odwiedzających zapraszamy w sobotę i w niedzielę w godzinach 11.00-18.00
Wstęp bezpłatny
Szczegóły i lista wystawców: https://ekocuda.com/targi/gdansk/
O marce:
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ponad 242 000 osób.
Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.