Jesienne Ekocuda przybywają do Gdańska! Zbliża się kolejna edycja
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne wydarzenie skupiające miłośników oraz producentów kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. W weekend 26-27 listopada event zagości w Gdańsku. To doskonała okazja, by odkryć nowe marki, spotkać ich twórców oraz zakupić ulubione eko produkty.
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem, które skupia ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów kosmetyków naturalnych – zarówno tych, którzy je wytwarzają jak i świadomych konsumentów, którzy chętnie po nie sięgają. Oferta wystawców obejmuje m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, do makijażu, a także dedykowane konkretnej grupie odbiorców – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci. Łącznie wszystkie edycje wydarzenia przyciągnęły dotąd około 242 000 odwiedzających.
Bardzo nas cieszy, że Ekocuda zagoszczą w Gdańsku już po raz szósty. Na targach możemy spotkać ogromną ilość polskich i zagranicznych marek kosmetyków naturalnych. Od samego początku istnienia Ekocudów naszą najważniejszą misją jest promocja nowych i małych marek. Szczególnie cieszą nas debiuty, których podczas tej edycji mamy wyjątkowo dużo. Podczas targów będzie można przetestować, powąchać i sprawdzić kosmetyki na własnej skórze, a także zasięgnąć cennych porad i poznać innych miłośników naturalnej pielęgnacji – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Ekocuda oraz Targów Kosmetyków Naturalnych.
- Ekocuda Gdańsk odbędą się w dniach 26-27 listopada w Polsat Plus Arena Gdańsk przy ulicy Pokoleń Lechii Gdańsk 1
Odwiedzających zapraszamy w sobotę i w niedzielę w godzinach 11.00-18.00
Wstęp bezpłatny
Szczegóły i lista wystawców: https://ekocuda.com/targi/gdansk/
O marce:
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ponad 242 000 osób.
Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.