Jesienne świętowanie w Atrium Kasztanowa
W dniach 28-29 października w pilskim centrum handlowym odbędzie się „Święto Dyni”, nieodłącznie kojarzone z piękną, polską jesienią. Atrium Kasztanowa zaprasza wszystkich mieszkańców do wspólnego świętowania. Na klientów robiących w weekend zakupy czekają specjalne nagrody, a najmłodsi goście galerii będą mogli wziąć udział w kreatywnych warsztatach z wykorzystaniem pomarańczowych dyni.
Dynia – niezwykle wdzięczne warzywo – występuje aż w 18 odmianach. Jesienną porą cieszy nasze oko jako dekoracja domów, sklepów czy nieodłączny element halloweenowych ozdób. W innym wydaniu rozgrzewa nas od środka jako główny element jesiennej diety. Różne możliwości wykorzystania dyni będą mogli poznać najmłodsi goście Atrium Kasztanowa już w sobotę, 29 października br., podczas warsztatów. Jedną z zaplanowanych atrakcji jest możliwość stworzenia kreatywnych prac przy użyciu dyni, kwiatów i figurek gipsowych. Dzieci będą mogły przemienić się w małego artystę i stworzyć dyniową figurkę według własnych wyobrażeń. Wykonane prace i zabrane ze sobą, staną się piękną ozdobą domu lub idealnie sprawdzą się jako halloweenowa dekoracja. Uczestnicy wezmą udział także w tworzeniu kompozycji kwiatowych z dynią w roli głównej. Najmłodsi z pewnością nie będą się nudzić, a nad ich bezpieczeństwem będą czuwać wykwalifikowane animatorki.
Warsztaty dla dzieci odbędą się 29 października br. w godzinach 10.00-19.00 w Atrium Kasztanowa. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
–Chcemy umilić naszym klientom coraz krótsze dni wyjątkowym, kolorowym wydarzeniem. Już w najbliższy weekend będziemy świętować w naszym centrum handlowym Święto Dyni. Z myślą o najmłodszych gościach przygotowaliśmy kreatywne warsztaty, podczas których będą mogli zamienić się w małego artystę i stworzyć wyjątkowe dzieła z dynią w roli głównej. Niespodzianka czeka także na klientów, którzy w tych dniach odwiedzą nas, żeby zrobić zakupy. Serdecznie zapraszamy do wspólnego spędzenia czasu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Dorośli z kolei, którzy w dniach 28-29 października br. zaplanują zakupy w Atrium Kasztanowa, mają szansę otrzymać specjalne nagrody. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy udać się w godzinach 11:00-19:00 do Punktu Informacyjnego z rachunkiem potwierdzającym zakup za min. 150 złotych i odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. Liczba nagród jest ograniczona, dlatego należy się spieszyć! W ciągu jednego dnia aż 100 szczęśliwców ma szansę otrzymać nagrodę. Jednak to nie koniec niespodzianek! Każdy, kto zapisze się w tych dniach do newslettera Atrium Kasztanowa, otrzyma kwiatek w doniczce - dziennie do rozdania jest 75 jesiennych kwiatów. Będąc subskrybentem newslettera, klient na bieżąco jest informowany o zniżkach, specjalnych ofertach oraz jako pierwszy dowiaduje się o zaplanowanych wydarzeniach.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.