Jesienne świętowanie w Atrium Kasztanowa
W dniach 28-29 października w pilskim centrum handlowym odbędzie się „Święto Dyni”, nieodłącznie kojarzone z piękną, polską jesienią. Atrium Kasztanowa zaprasza wszystkich mieszkańców do wspólnego świętowania. Na klientów robiących w weekend zakupy czekają specjalne nagrody, a najmłodsi goście galerii będą mogli wziąć udział w kreatywnych warsztatach z wykorzystaniem pomarańczowych dyni.
Dynia – niezwykle wdzięczne warzywo – występuje aż w 18 odmianach. Jesienną porą cieszy nasze oko jako dekoracja domów, sklepów czy nieodłączny element halloweenowych ozdób. W innym wydaniu rozgrzewa nas od środka jako główny element jesiennej diety. Różne możliwości wykorzystania dyni będą mogli poznać najmłodsi goście Atrium Kasztanowa już w sobotę, 29 października br., podczas warsztatów. Jedną z zaplanowanych atrakcji jest możliwość stworzenia kreatywnych prac przy użyciu dyni, kwiatów i figurek gipsowych. Dzieci będą mogły przemienić się w małego artystę i stworzyć dyniową figurkę według własnych wyobrażeń. Wykonane prace i zabrane ze sobą, staną się piękną ozdobą domu lub idealnie sprawdzą się jako halloweenowa dekoracja. Uczestnicy wezmą udział także w tworzeniu kompozycji kwiatowych z dynią w roli głównej. Najmłodsi z pewnością nie będą się nudzić, a nad ich bezpieczeństwem będą czuwać wykwalifikowane animatorki.
Warsztaty dla dzieci odbędą się 29 października br. w godzinach 10.00-19.00 w Atrium Kasztanowa. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
–Chcemy umilić naszym klientom coraz krótsze dni wyjątkowym, kolorowym wydarzeniem. Już w najbliższy weekend będziemy świętować w naszym centrum handlowym Święto Dyni. Z myślą o najmłodszych gościach przygotowaliśmy kreatywne warsztaty, podczas których będą mogli zamienić się w małego artystę i stworzyć wyjątkowe dzieła z dynią w roli głównej. Niespodzianka czeka także na klientów, którzy w tych dniach odwiedzą nas, żeby zrobić zakupy. Serdecznie zapraszamy do wspólnego spędzenia czasu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Dorośli z kolei, którzy w dniach 28-29 października br. zaplanują zakupy w Atrium Kasztanowa, mają szansę otrzymać specjalne nagrody. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy udać się w godzinach 11:00-19:00 do Punktu Informacyjnego z rachunkiem potwierdzającym zakup za min. 150 złotych i odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. Liczba nagród jest ograniczona, dlatego należy się spieszyć! W ciągu jednego dnia aż 100 szczęśliwców ma szansę otrzymać nagrodę. Jednak to nie koniec niespodzianek! Każdy, kto zapisze się w tych dniach do newslettera Atrium Kasztanowa, otrzyma kwiatek w doniczce - dziennie do rozdania jest 75 jesiennych kwiatów. Będąc subskrybentem newslettera, klient na bieżąco jest informowany o zniżkach, specjalnych ofertach oraz jako pierwszy dowiaduje się o zaplanowanych wydarzeniach.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.