Jesienne świętowanie w Atrium Kasztanowa
W dniach 28-29 października w pilskim centrum handlowym odbędzie się „Święto Dyni”, nieodłącznie kojarzone z piękną, polską jesienią. Atrium Kasztanowa zaprasza wszystkich mieszkańców do wspólnego świętowania. Na klientów robiących w weekend zakupy czekają specjalne nagrody, a najmłodsi goście galerii będą mogli wziąć udział w kreatywnych warsztatach z wykorzystaniem pomarańczowych dyni.
Dynia – niezwykle wdzięczne warzywo – występuje aż w 18 odmianach. Jesienną porą cieszy nasze oko jako dekoracja domów, sklepów czy nieodłączny element halloweenowych ozdób. W innym wydaniu rozgrzewa nas od środka jako główny element jesiennej diety. Różne możliwości wykorzystania dyni będą mogli poznać najmłodsi goście Atrium Kasztanowa już w sobotę, 29 października br., podczas warsztatów. Jedną z zaplanowanych atrakcji jest możliwość stworzenia kreatywnych prac przy użyciu dyni, kwiatów i figurek gipsowych. Dzieci będą mogły przemienić się w małego artystę i stworzyć dyniową figurkę według własnych wyobrażeń. Wykonane prace i zabrane ze sobą, staną się piękną ozdobą domu lub idealnie sprawdzą się jako halloweenowa dekoracja. Uczestnicy wezmą udział także w tworzeniu kompozycji kwiatowych z dynią w roli głównej. Najmłodsi z pewnością nie będą się nudzić, a nad ich bezpieczeństwem będą czuwać wykwalifikowane animatorki.
Warsztaty dla dzieci odbędą się 29 października br. w godzinach 10.00-19.00 w Atrium Kasztanowa. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
–Chcemy umilić naszym klientom coraz krótsze dni wyjątkowym, kolorowym wydarzeniem. Już w najbliższy weekend będziemy świętować w naszym centrum handlowym Święto Dyni. Z myślą o najmłodszych gościach przygotowaliśmy kreatywne warsztaty, podczas których będą mogli zamienić się w małego artystę i stworzyć wyjątkowe dzieła z dynią w roli głównej. Niespodzianka czeka także na klientów, którzy w tych dniach odwiedzą nas, żeby zrobić zakupy. Serdecznie zapraszamy do wspólnego spędzenia czasu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Dorośli z kolei, którzy w dniach 28-29 października br. zaplanują zakupy w Atrium Kasztanowa, mają szansę otrzymać specjalne nagrody. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy udać się w godzinach 11:00-19:00 do Punktu Informacyjnego z rachunkiem potwierdzającym zakup za min. 150 złotych i odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. Liczba nagród jest ograniczona, dlatego należy się spieszyć! W ciągu jednego dnia aż 100 szczęśliwców ma szansę otrzymać nagrodę. Jednak to nie koniec niespodzianek! Każdy, kto zapisze się w tych dniach do newslettera Atrium Kasztanowa, otrzyma kwiatek w doniczce - dziennie do rozdania jest 75 jesiennych kwiatów. Będąc subskrybentem newslettera, klient na bieżąco jest informowany o zniżkach, specjalnych ofertach oraz jako pierwszy dowiaduje się o zaplanowanych wydarzeniach.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.