Komunikaty PR

Jesienne zakupy z kartą podarunkową

2021-10-04  |  10:18
Biuro prasowe

Znajdź chwilę i wybierz się na jesienne zakupy do Atrium Copernicus! Toruńskie centrum handlowe to miejsce, w którym można znaleźć niemal wszystko – począwszy od nowości modowych po akcesoria szkolne czy niezbędne artykuły domowe. Ponadto, w dniach 7-9 października w galerii startuje akcja „Jesień karty za zakupy niesie”. Za zrealizowane w tym czasie zakupy, klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe, którymi można sfinansować dodatkowe wydatki.

 

Początek października to idealna pora na zaplanowanie odzieżowych zakupów i uzupełnienie garderoby na sezon jesień-zima. W tym celu warto odwiedzić ulubione sklepy w Atrium Copernicus, gdzie można upolować perełkę za przystępną cenę, a przy okazji wziąć udział w akcji Jesień karty za zakupy niesie”, która rozpocznie się w galerii 7 października. Aby przystąpić do zabawy, wystarczy zrobić zakupy za minimum 200 zł (na jednym rachunku), zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji i odebrać kartę podarunkową o wartości 30 zł, którą można zrealizować w sklepach znajdujących się na terenie centrum handlowego. Liczba kart jest ograniczona; każdego dnia do rozdania jest 100 sztuk.

 

Akcja Jesień karty za zakupy niesie” potrwa od 7 do 9 października. Podczas jej trwania na Placu Rotundy w  galerii dostępny będzie Punkt Obsługi Promocji, czynny codziennie w godzinach 11.00-20.00.

 

- Jesień to doskonały moment, by dokonać przeglądu szafy i przyjrzeć się nowym kolekcjom dostępnym na sklepowych półkach. W Atrium Copernicus każdego dnia przybywa także ciekawych ofert promocyjnych i wyprzedażowych przygotowanych przez najemców. Dlatego warto znaleźć chwilę, aby wybrać się na jesienne zakupy do naszego centrum handlowego, gdzie nie brakuje propozycji modowych i szerokiego asortymentu różnego rodzaju produktów. Ponadto, w pierwszy weekend października zachęcamy klientów do udziału w akcji „Jesień karty za zakupy niesie”, w której do zdobycia są karty zakupowe do wykorzystania na okazjonalne  wydatki– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.