Jesienne zakupy z kartą podarunkową
Znajdź chwilę i wybierz się na jesienne zakupy do Atrium Copernicus! Toruńskie centrum handlowe to miejsce, w którym można znaleźć niemal wszystko – począwszy od nowości modowych po akcesoria szkolne czy niezbędne artykuły domowe. Ponadto, w dniach 7-9 października w galerii startuje akcja „Jesień karty za zakupy niesie”. Za zrealizowane w tym czasie zakupy, klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe, którymi można sfinansować dodatkowe wydatki.
Początek października to idealna pora na zaplanowanie odzieżowych zakupów i uzupełnienie garderoby na sezon jesień-zima. W tym celu warto odwiedzić ulubione sklepy w Atrium Copernicus, gdzie można upolować perełkę za przystępną cenę, a przy okazji wziąć udział w akcji „Jesień karty za zakupy niesie”, która rozpocznie się w galerii 7 października. Aby przystąpić do zabawy, wystarczy zrobić zakupy za minimum 200 zł (na jednym rachunku), zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji i odebrać kartę podarunkową o wartości 30 zł, którą można zrealizować w sklepach znajdujących się na terenie centrum handlowego. Liczba kart jest ograniczona; każdego dnia do rozdania jest 100 sztuk.
Akcja „Jesień karty za zakupy niesie” potrwa od 7 do 9 października. Podczas jej trwania na Placu Rotundy w galerii dostępny będzie Punkt Obsługi Promocji, czynny codziennie w godzinach 11.00-20.00.
- Jesień to doskonały moment, by dokonać przeglądu szafy i przyjrzeć się nowym kolekcjom dostępnym na sklepowych półkach. W Atrium Copernicus każdego dnia przybywa także ciekawych ofert promocyjnych i wyprzedażowych przygotowanych przez najemców. Dlatego warto znaleźć chwilę, aby wybrać się na jesienne zakupy do naszego centrum handlowego, gdzie nie brakuje propozycji modowych i szerokiego asortymentu różnego rodzaju produktów. Ponadto, w pierwszy weekend października zachęcamy klientów do udziału w akcji „Jesień karty za zakupy niesie”, w której do zdobycia są karty zakupowe do wykorzystania na okazjonalne wydatki– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.