Komunikaty PR

Już 23 października na stacjach Circle K promocyjne zestawy z napojem za 6 zł

2024-10-22  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Polacy coraz chętniej jedzą poza domem, a niemal połowa z nich wybiera zestawy obiadowe z napojem[1]. W odpowiedzi na tę tendencję kanadyjska sieć Circle K przygotowała kolejną edycję promocji „Food Day”. Już w środę, 23 października, w godzinach 6:00-18:00, klienci z kartą lojalnościową Circle K EXTRA będą mogli nabyć wybrany zestaw z napojem za jedyne 6 zł.

Jak wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Circle K, aż 70% Polaków lubi jadać poza domem, przy czym te osoby zwracają uwagę na to, ile wówczas wydają. Co czwarty badany wskazał, że jest to najczęściej kwota rzędu 20 zł. Co ciekawe, blisko połowa ankietowanych podkreśliła, że jedząc na mieście, decyduje się na zestaw złożony z dania i napoju (46%). Z myślą o klientach, którzy poszukują oszczędności, Circle K przygotowało akcję promocyjną „Food Day”, która odbędzie się w środę, 23 października, na wybranych stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego Circle K EXTRA w godzinach od 6:00 do 18:00 będą mieli okazję kupić 4 różne zestawy z napojem, idealne na śniadanie lub lunch w promocyjnej cenie 6 zł. Oznacza to realną oszczędność na jednym zestawie nawet do 15 zł. Co ważne, do programu lojalnościowego można dołączyć również w dniu promocji, czy w momencie zakupu.

- Choć letnie promocje już za nami, doskonale wiemy, że nasi klienci wciąż poszukują okazji do oszczędzania. Dlatego 23 października organizujemy kolejną akcję zniżkową. W jej ramach będzie można kupić przekąskę z napojem za zaledwie 6 zł. To świetna okazja, by spróbować różnych przysmaków z naszej oferty gastronomicznej, takich jak Hot Dog, Rollini, croissanty – maślany lub w formie kanapki. Zestawy będą zawierać wybrany napój, w tym: kawę w rozmiarze S, M lub L, sok Tymbark, wodę Sudety lub Pepsi 0,5 l – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.

Ponadto na stacjach Circle K klienci nadal będą mogli korzystać ze stałych zniżek na paliwo. Uczestnicy programu EXTRA, oprócz rabatów na paliwo, zyskują również inne  korzyści w zamian za tankowanie na stacjach Circle K – m.in. 50% rabat na dowolny program myjni oraz codzienne zniżki na zakup wybranych produktów gastronomicznych oraz sklepowych oznaczonych symbolem „EXTRA z kartą”.

Szczegóły, regulamin promocji oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/food-day

 


[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r. w formie wywiadów online na zlecenie Circle K na reprezentatywnej próbie pełnoletnich Polek i Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.