Już teraz zrobisz zakupy w nowym e-sklepie Cosmedica

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Sklep Cosmedica ruszyła z nową odsłoną strony internetowej. Klienci mogą korzystać z ulepszonej wersji sklepu.cosmedica.pl. Nowa platforma online została zaprojektowana po to, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i maksymalnie ulepszyć jakość internetowych zakupów.
Rok 2021 jest przełomowym czasem w historii marki. Dziś Cosmedica odsłania nową platformę online, skrupulatnie przygotowywaną przez ostatnie miesiące, a która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pierwsza wersja strony powstała w 2016 roku, gdy drogeria chcąc się rozwijać postanowiła stworzyć sklep internetowy. Dziś - 5 lat później - chcąc rozwijać się jeszcze bardziej, Cosmedica wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów i prezentuje stronę w nowej, ulepszonej wersji. Dzisiejsza premiera nowej platformy jest efektem wiedzy i doświadczenia zdobytych na przestrzeni lat w bezpośrednim kontakcie z klientami, ale przeniesionych w świat wirtualny. Dialog z klientami i wsłuchanie się w ich potrzeby, zaowocował decyzją o zmianie funkcjonalności strony. Nowa COSMEDICA.PL została dostosowana do wciąż rozwijającego się rynku internetowego oraz oczekiwań klientów, którzy coraz chętniej i częściej korzystają z możliwości robienia zakupów online. Wszystkie zmiany wprowadzone na platformie podyktowane zostały chęcią zadbania o komfort klienta oraz potrzebą usprawnienia zakupów robionych przez Internet. Strona została zmodernizowana tak, aby była jeszcze bardziej przystępna oraz intuicyjna. Taka, aby klient mógł odczuć, że została stworzona specjalnie dla niego. Dodatkowo, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów Cosmedica wprowadziła usługę fachowej i bezpłatnej pomocy osobom, mającym trudności z wyborem produktów. Pomoc można uzyskać zarówno internetowo jak i telefonicznie. Ponadto dla klientów tej internetowej przestrzeni przygotowane są liczne promocje takie jak rabaty, darmowa wysyłka powyżej 150 zł, bezpłatny odbiór osobisty czy eko-paczka.
Cosmedica powstała w 2000 roku, a pierwsza otwarta w Warszawie apteka działa do tej pory. Przez lata Cosmedica sukcesywnie otwierała kolejne punkty. Sieć stale rozrastała się, a dziś posiada już 82 apteki, które znajdują się w całej Polsce. Cosmedica jest połączeniem apteki z drogerią, której celem jest zapewnienie holistycznej opieki zdrowotnej. Posiada duży wybór produktów takich jak: dermokosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, rąk, higieny jamy ustnej i higieny intymnej, leki, sprzęt medyczny, suplementy diety, witaminy i minerały oraz zioła i herbaty. W Cosmedice znajdziemy produkty dedykowane niemowlętom, dzieciom, kobietom i mężczyznom, seniorom oraz wszystkim grupom terapeutycznym. Dzięki bogatemu asortymentowi, każdy dobierze produkty odpowiednie do swoich potrzeb.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.