Kabanosy Duda w sieci Kolporter
Marka Duda konsekwentnie rozwija kategorię kabanosów. Od kwietnia produkty z linii Nasze Polskie można kupić w ponad 500 salonikach sieci Kolporter. Dzięki temu klienci zyskują łatwiejszy dostęp do smacznych i zdrowych przekąsek, które plasują się w pierwszej piątce najczęściej wybieranych kabanosów w Polsce.
– Bardzo cieszymy się z tego, że do grona naszych klientów dołączyła spółka Kolporter, a tym samym nasze mięsne przekąski marki Duda są już dostępne w kanale sprzedaży impulsowej. To dla nas ważny krok w budowaniu numeryki wiodącego w naszym portfolio produktu – mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Zarządu Zakładów Mięsnych Silesia.
Kabanosy Duda Nasze Polskie są dostępne na rynku od 2020 roku, współtworząc linię opartą na tradycyjnych polskich smakach. Takie też jest podejście do produktów przekąskowych.
– Hołdujemy zasadzie, że kabanos ma być nowoczesny w formie, ale tradycyjny w smaku, dobrze uwędzony, kruchy, w smakach nawiązujących do podstaw polskiej kuchni - tłumaczy Marietta Stefaniak.
– W kwietniu do wachlarza smaków dołącza kolejny, już siódmy smak, prawdziwych polskich kabanosów, będą to kabanosy czysto drobiowe, z polskiego kurczaka, o obniżonej, w porównaniu do tych czysto wieprzowych, zawartości tłuszczu – dodaje.
Przekąski z linii Nasze Polskie są dostępne w większości sieci handlowych oraz w handlu tradycyjnym. W stałej sprzedaży można je znaleźć m.in. w sieciach Dino, Kaufland, Carrefour czy Auchan. Konsekwentnie budowana dostępność numeryczna, wspierana działaniami trade marketingowymi oraz niekonwencjonalnymi kampanii, m.in. z udziałem Sławomira na antenie radia RMF FM i w antenach Polskiego Radia, przełożyły się na znaczący wzrost udziałów marki w kategorii kabanosów. Zgodnie z najnowszymi badaniami Nielsena, kabanosy Duda znalazły się w pierwszej piątce najchętniej wybieranych przez konsumentów przekąsek mięsnych w 2022 roku.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.