Kabanosy Duda w sieci Kolporter
Marka Duda konsekwentnie rozwija kategorię kabanosów. Od kwietnia produkty z linii Nasze Polskie można kupić w ponad 500 salonikach sieci Kolporter. Dzięki temu klienci zyskują łatwiejszy dostęp do smacznych i zdrowych przekąsek, które plasują się w pierwszej piątce najczęściej wybieranych kabanosów w Polsce.
– Bardzo cieszymy się z tego, że do grona naszych klientów dołączyła spółka Kolporter, a tym samym nasze mięsne przekąski marki Duda są już dostępne w kanale sprzedaży impulsowej. To dla nas ważny krok w budowaniu numeryki wiodącego w naszym portfolio produktu – mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Zarządu Zakładów Mięsnych Silesia.
Kabanosy Duda Nasze Polskie są dostępne na rynku od 2020 roku, współtworząc linię opartą na tradycyjnych polskich smakach. Takie też jest podejście do produktów przekąskowych.
– Hołdujemy zasadzie, że kabanos ma być nowoczesny w formie, ale tradycyjny w smaku, dobrze uwędzony, kruchy, w smakach nawiązujących do podstaw polskiej kuchni - tłumaczy Marietta Stefaniak.
– W kwietniu do wachlarza smaków dołącza kolejny, już siódmy smak, prawdziwych polskich kabanosów, będą to kabanosy czysto drobiowe, z polskiego kurczaka, o obniżonej, w porównaniu do tych czysto wieprzowych, zawartości tłuszczu – dodaje.
Przekąski z linii Nasze Polskie są dostępne w większości sieci handlowych oraz w handlu tradycyjnym. W stałej sprzedaży można je znaleźć m.in. w sieciach Dino, Kaufland, Carrefour czy Auchan. Konsekwentnie budowana dostępność numeryczna, wspierana działaniami trade marketingowymi oraz niekonwencjonalnymi kampanii, m.in. z udziałem Sławomira na antenie radia RMF FM i w antenach Polskiego Radia, przełożyły się na znaczący wzrost udziałów marki w kategorii kabanosów. Zgodnie z najnowszymi badaniami Nielsena, kabanosy Duda znalazły się w pierwszej piątce najchętniej wybieranych przez konsumentów przekąsek mięsnych w 2022 roku.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.