Komunikaty PR

Karmelki z Wawelu - krucha słodkość

2021-06-01  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.63 MB )

Wyjątkowe, pyszne, ręcznie robione Karmelki nadziewane z Wawelu - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Miętowe - znów łączą pokolenia! Kruche cukierki są idealnym towarzyszem podczas przerwy w realizacji swoich hobby i pasji. Dodatkowo, ich zakup jest teraz premiowany szansą na wygraną w loterii.

Karmelki nadziewane z Wawelu to cztery wyraziste smaki. Ich wspólną cechą jest połączenie wyjątkowej kruchości i pełnej smaku słodyczy - to zasługa karmelkowej skorupki, która pokrywa aromatyczne wnętrza cukierków.

Oryginalny smak

Każdy miłośnik słodkości znajdzie w gronie Karmelków nadziewanych propozycję dla siebie. Zacznijmy od Raczków z Wawelu – te skrywają w sobie nadzienie z orzeszków arachidowych i kakao, w którym wyczuwalna jest lekka rumowa nuta. Kukułki to wyśmienite, delikatne nadzienie o smaku kakao połączone z kruchą warstwą karmelu. Fistaszkowe z Wawelu to aromatyczne, chrupiące cukierki z wnętrzem o intensywnie orzechowym smaku. Mocne, chłodne orzeźwienie zapewnią z kolei Karmelki Miętowe.

Każdy Karmelek jest indywidualnie zapakowany i ma charakterystyczny kształt z jasnymi lub ciemnymi paseczkami - w zależności od wariantu. Wszystkie Karmelki, tworzone według sprawdzonych od lat receptur, powstają w oparciu o ideę Dobrych Składników. Nie zawierają zatem sztucznych barwników czy aromatów. Mają prosty, nieskomplikowany skład i 100% smaku!

Siła doświadczenia

Ręcznie produkowane Karmelki z Wawelu to wyjątkowy produkt w ofercie marki i jeden z niewielu takich słodyczy na rynku. Dlaczego? Otóż Karmelki z Wawelu wytwarzane są od lat w oparciu o ręczne metody produkcji. Kluczem do wyjątkowego smaku są tu sprawdzone receptury i wiedza pracowników – karmelarzy. To ich pracy Karmelki z Wawelu zawdzięczają swoje bogate wnętrza i idealnie chrupką warstwę karmelu na zewnątrz.

Przy produkcji tych słodyczy liczy się pasja i doświadczenie.  Wawelowi eksperci dokładnie sprawdzają kształt, stopień napełnienia nadzieniem oraz kruchość Karmelków – wszystko po to, by każdy z Karmelków mógł zachwycać swoim smakiem.

Więcej powodów do zakupu

Od 1 czerwca przez kolejne trzy miesiące, produkty wspiera Loteria Karmelkowa z ekstra nagrodami oraz intensywna kampania promocyjna. W loterii co tydzień do wygrania jest telefon Samsung Galaxy S20 FE, raz w miesiącu ekstra pensja 5 000 zł, a nagrodę główną stanowi 50 000 zł. By spróbować swoich sił w loterii wystarczy zakupić dowolny smak karmelków 120 g w opakowaniu lub na wagę i zarejestrować paragon na stronie: www.loteriawawel.pl.


  • Karmelki nadziewane Kukułka - połączenie delikatnego kakaowego nadzienia z kruchą warstwą przyjemnie słodkiego karmelu. Cena za opakowanie 120 g – ok. 3,50 zł

 

  • Karmelki nadziewane Fistaszkowe - mocno orzechowe, intensywnie pachnące nadzienie, które oblane zostało warstwą słodkiego, chrupiącego karmelu. Cena za opakowanie 120 g – ok. 3,50 zł

 

  • Karmelki nadziewane Raczki – połączenie wyśmienitego, orzechowo-kakaowego nadzienia oraz słodkiego, kruchego karmelu. Cena za opakowanie 120 g – ok. 3,50 zł

 

  • Karmelki nadziewane Miętowe – to połączenie chrupiącego i przyjemnie słodkiego karmelu oraz orzeźwiającego, miętowego nadzienia. Cena za opakowanie 120 g – ok. 3,50 zł

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.