Kasia Sokołowska zachwyca stylizacją podczas pokazu mody marki MMC!
Jedna z najpopularniejszych reżyserek pokazów mody w Polsce kolejny raz zachwyca jesienną stylizacją! Podczas pokazu mody duetu MMC Kasia Sokołowska zaprezentowała się w skórzanej spódniczce w kolorze khaki, czarnej, eleganckiej koszuli oraz niezwykle modnym w tym sezonie, długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła zachwycającymi kozakami na wysokim obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji, którą stworzyła w ramach współpracy z marką Kazar.
20 października w studio fotograficznym LAS odbył się pokaz mody duetu MMC. Na wydarzeniu pojawiło się mnóstwo znanych i lubianych osobowości medialnych, a uwadze gości i fotoreporterów z całą pewnością nie umknęła Kasia Sokołowska, która zachwyciła swoją propozycją jesiennej stylizacji. Znana ze świetnego gustu najpopularniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce zaprezentowała się w krótkiej, skórzanej spódniczce, eleganckiej, czarnej koszuli oraz długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła kozakami na obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, którą stworzyła wspólnie z firmą Kazar. W ramach współpracy z polską marką Sokołowska zaprojektowała autorskie linie butów oraz torebek, które natychmiast rozkochały w sobie kobiety w całej Polsce. Wspomniana kolekcja jurorki programu Top Model – Kasia City Stories – zadebiutowała w salonach oraz na stronie internetowej w pierwszej połowie września. Znajdziemy w niej m.in. propozycje torebek o różnych rozmiarach i kolorach, idealnych zarówno na co dzień, jak i oficjalne wydarzenia, a także skórzane buty na płaskiej podeszwie oraz te bardziej eleganckie – na obcasie. Niezwykle modne w tym sezonie "slouchy boots", które Sokołowska zaprezentowała podczas pokazu MMC, charakteryzują się luźną, marszczoną cholewką i finezyjnym wiązaniem na wysokości kolana. Znajdziemy je w trzech wariantach kolorystycznych – czerni, brązie i złamanej bieli, na stronie internetowej kazar.com oraz w salonach marki. Warto również dodać, że z myślą o mężczyznach firma niedawno zaprezentowała efekty współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem. Kolekcja Kazar x Balamonte również jest już dostępna stacjonarnie oraz online.
Więcej informacji na temat marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.