Kasia Sokołowska zachwyca stylizacją podczas pokazu mody marki MMC!
Jedna z najpopularniejszych reżyserek pokazów mody w Polsce kolejny raz zachwyca jesienną stylizacją! Podczas pokazu mody duetu MMC Kasia Sokołowska zaprezentowała się w skórzanej spódniczce w kolorze khaki, czarnej, eleganckiej koszuli oraz niezwykle modnym w tym sezonie, długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła zachwycającymi kozakami na wysokim obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji, którą stworzyła w ramach współpracy z marką Kazar.
20 października w studio fotograficznym LAS odbył się pokaz mody duetu MMC. Na wydarzeniu pojawiło się mnóstwo znanych i lubianych osobowości medialnych, a uwadze gości i fotoreporterów z całą pewnością nie umknęła Kasia Sokołowska, która zachwyciła swoją propozycją jesiennej stylizacji. Znana ze świetnego gustu najpopularniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce zaprezentowała się w krótkiej, skórzanej spódniczce, eleganckiej, czarnej koszuli oraz długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła kozakami na obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, którą stworzyła wspólnie z firmą Kazar. W ramach współpracy z polską marką Sokołowska zaprojektowała autorskie linie butów oraz torebek, które natychmiast rozkochały w sobie kobiety w całej Polsce. Wspomniana kolekcja jurorki programu Top Model – Kasia City Stories – zadebiutowała w salonach oraz na stronie internetowej w pierwszej połowie września. Znajdziemy w niej m.in. propozycje torebek o różnych rozmiarach i kolorach, idealnych zarówno na co dzień, jak i oficjalne wydarzenia, a także skórzane buty na płaskiej podeszwie oraz te bardziej eleganckie – na obcasie. Niezwykle modne w tym sezonie "slouchy boots", które Sokołowska zaprezentowała podczas pokazu MMC, charakteryzują się luźną, marszczoną cholewką i finezyjnym wiązaniem na wysokości kolana. Znajdziemy je w trzech wariantach kolorystycznych – czerni, brązie i złamanej bieli, na stronie internetowej kazar.com oraz w salonach marki. Warto również dodać, że z myślą o mężczyznach firma niedawno zaprezentowała efekty współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem. Kolekcja Kazar x Balamonte również jest już dostępna stacjonarnie oraz online.
Więcej informacji na temat marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.