Kasia Sokołowska zachwyca stylizacją podczas pokazu mody marki MMC!
Jedna z najpopularniejszych reżyserek pokazów mody w Polsce kolejny raz zachwyca jesienną stylizacją! Podczas pokazu mody duetu MMC Kasia Sokołowska zaprezentowała się w skórzanej spódniczce w kolorze khaki, czarnej, eleganckiej koszuli oraz niezwykle modnym w tym sezonie, długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła zachwycającymi kozakami na wysokim obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji, którą stworzyła w ramach współpracy z marką Kazar.
20 października w studio fotograficznym LAS odbył się pokaz mody duetu MMC. Na wydarzeniu pojawiło się mnóstwo znanych i lubianych osobowości medialnych, a uwadze gości i fotoreporterów z całą pewnością nie umknęła Kasia Sokołowska, która zachwyciła swoją propozycją jesiennej stylizacji. Znana ze świetnego gustu najpopularniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce zaprezentowała się w krótkiej, skórzanej spódniczce, eleganckiej, czarnej koszuli oraz długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła kozakami na obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, którą stworzyła wspólnie z firmą Kazar. W ramach współpracy z polską marką Sokołowska zaprojektowała autorskie linie butów oraz torebek, które natychmiast rozkochały w sobie kobiety w całej Polsce. Wspomniana kolekcja jurorki programu Top Model – Kasia City Stories – zadebiutowała w salonach oraz na stronie internetowej w pierwszej połowie września. Znajdziemy w niej m.in. propozycje torebek o różnych rozmiarach i kolorach, idealnych zarówno na co dzień, jak i oficjalne wydarzenia, a także skórzane buty na płaskiej podeszwie oraz te bardziej eleganckie – na obcasie. Niezwykle modne w tym sezonie "slouchy boots", które Sokołowska zaprezentowała podczas pokazu MMC, charakteryzują się luźną, marszczoną cholewką i finezyjnym wiązaniem na wysokości kolana. Znajdziemy je w trzech wariantach kolorystycznych – czerni, brązie i złamanej bieli, na stronie internetowej kazar.com oraz w salonach marki. Warto również dodać, że z myślą o mężczyznach firma niedawno zaprezentowała efekty współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem. Kolekcja Kazar x Balamonte również jest już dostępna stacjonarnie oraz online.
Więcej informacji na temat marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.