Komunikaty PR

Kasia Sokołowska zachwyca stylizacją podczas pokazu mody marki MMC!

2021-10-22  |  12:00
Biuro prasowe

Jedna z najpopularniejszych reżyserek pokazów mody w Polsce kolejny raz zachwyca jesienną stylizacją! Podczas pokazu mody duetu MMC Kasia Sokołowska zaprezentowała się w skórzanej spódniczce w kolorze khaki, czarnej, eleganckiej koszuli oraz niezwykle modnym w tym sezonie, długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła zachwycającymi kozakami na wysokim obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji, którą stworzyła w ramach współpracy z marką Kazar. 

 

20 października w studio fotograficznym LAS odbył się pokaz mody duetu MMC. Na wydarzeniu pojawiło się mnóstwo znanych i lubianych osobowości medialnych, a uwadze gości i fotoreporterów z całą pewnością nie umknęła Kasia Sokołowska, która zachwyciła swoją propozycją jesiennej stylizacji. Znana ze świetnego gustu najpopularniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce zaprezentowała się w krótkiej, skórzanej spódniczce, eleganckiej, czarnej koszuli oraz długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła kozakami na obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, którą stworzyła wspólnie z firmą Kazar. W ramach współpracy z polską marką Sokołowska zaprojektowała autorskie linie butów oraz torebek, które natychmiast rozkochały w sobie kobiety w całej Polsce. Wspomniana kolekcja jurorki programu Top Model – Kasia City Stories – zadebiutowała w salonach oraz na stronie internetowej w pierwszej połowie września. Znajdziemy w niej m.in. propozycje torebek o różnych rozmiarach i kolorach, idealnych zarówno na co dzień, jak i oficjalne wydarzenia, a także skórzane buty na płaskiej podeszwie oraz te bardziej eleganckie – na obcasie. Niezwykle modne w tym sezonie "slouchy boots", które Sokołowska zaprezentowała podczas pokazu MMC, charakteryzują się luźną, marszczoną cholewką i finezyjnym wiązaniem na wysokości kolana. Znajdziemy je w trzech wariantach kolorystycznych – czerni, brązie i złamanej bieli, na stronie internetowej kazar.com oraz w salonach marki. Warto również dodać, że z myślą o mężczyznach firma niedawno zaprezentowała efekty współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem. Kolekcja Kazar x Balamonte również jest już dostępna stacjonarnie oraz online.

Więcej informacji na temat marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.