Katowicka łączy miasto

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka nawiązała jeszcze bliższą współpracę z miastem. Do udziału w swoim nowym projekcie – KatoKarcie - zaprosiła miasto Katowice oraz występujące w jego imieniu Miasto Ogrodów, a także najbardziej rozpoznawalne i znane instytucje kulturalne oraz agencje artystyczne. Dzięki takiemu rozszerzeniu programu lojalnościowego, możliwe jest teraz odbieranie biletów, zaproszeń i zniżek na ciekawe wydarzenia miejskie, organizowane przez partnerujące, czołowe ośrodki kultury. Najbliższe to m.in Katowicka Noc Kabaretowa, Kabaret Nowaki – za Granicą Żartu oraz 12 Tenors & Diva. A to oczywiście nie wszystko! Moduł regularnie uzupełniany jest o kolejne atrakcyjne eventy.
Galeria Katowicka zyskała opinię platformy komunikacyjnej, miejsca będącego w centrum życia miasta. Potwierdza to trwająca od wielu lat ścisła kooperacja z miastem i doskonałe relacje z jego mieszkańcami. Dotychczas Katowicka była organizatorem wielu ciekawych inicjatyw, a jej teren niejednokrotnie stawał się areną najważniejszych wydarzeń w regionie. Tym razem współpraca poszła o krok dalej i została przeniesiona na platformę mobilną. Niedawno poszerzono ofertę programu lojalnościowego, dzięki czemu możliwa jest wymiana punktów na nagrody w postaci wejściówek na miejskie imprezy kulturalne, sportowe czy muzyczne.
Czym jest KatoKarta? To moduł w programie lojalnościowym, umożliwiający wymianę paragonów na punkty, a następnie punktów na nagrody – zniżki, bilety do kina, kosmetyki czy pyszną kawę, a od niedawna także na wydarzenia katowickich ośrodków kultury. Projekt stanowi część wielozadaniowej aplikacji Navishopper. Aplikację warto śledzić na bieżąco, ponieważ systematycznie pojawiają się tu nowe, atrakcyjne nagrody. Co więcej w przyszłości dostępne będą również gry, dzięki którym będzie można zdobyć dodatkowe punkty. Planowane jest także wzbogacenie oferty programu lojalnościowego o ogólnopolskie imprezy muzyczne, sportowe oraz kulturalne odbywające się na Śląsku.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.