Komunikaty PR

Katowicka łączy miasto

2020-01-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Galeria Katowicka nawiązała jeszcze bliższą współpracę z miastem. Do udziału w swoim nowym projekcie – KatoKarcie - zaprosiła miasto Katowice oraz występujące w jego imieniu Miasto Ogrodów, a także najbardziej rozpoznawalne i znane instytucje kulturalne oraz agencje artystyczne. Dzięki takiemu rozszerzeniu programu lojalnościowego, możliwe jest teraz odbieranie biletów, zaproszeń i zniżek na ciekawe wydarzenia miejskie, organizowane przez partnerujące, czołowe ośrodki kultury. Najbliższe to m.in Katowicka Noc Kabaretowa, Kabaret Nowaki – za Granicą Żartu oraz 12 Tenors & Diva. A to oczywiście nie wszystko! Moduł regularnie uzupełniany jest o kolejne atrakcyjne eventy.

Galeria Katowicka zyskała opinię platformy komunikacyjnej, miejsca będącego w centrum życia miasta. Potwierdza to trwająca od wielu lat ścisła kooperacja z miastem i doskonałe relacje z jego mieszkańcami. Dotychczas Katowicka była organizatorem wielu ciekawych inicjatyw, a jej teren niejednokrotnie stawał się areną najważniejszych wydarzeń w regionie. Tym razem współpraca poszła o krok dalej i została przeniesiona na platformę mobilną. Niedawno poszerzono ofertę programu lojalnościowego, dzięki czemu możliwa jest wymiana punktów na nagrody w postaci wejściówek na miejskie imprezy kulturalne, sportowe czy muzyczne.

Czym jest KatoKarta? To moduł w programie lojalnościowym, umożliwiający wymianę paragonów na punkty, a następnie punktów na nagrody – zniżki, bilety do kina, kosmetyki czy pyszną kawę, a od niedawna także na wydarzenia katowickich ośrodków kultury. Projekt stanowi część wielozadaniowej aplikacji Navishopper. Aplikację warto śledzić na bieżąco, ponieważ systematycznie pojawiają się tu nowe, atrakcyjne nagrody. Co więcej w przyszłości dostępne będą również gry, dzięki którym będzie można zdobyć dodatkowe punkty. Planowane jest także wzbogacenie oferty programu lojalnościowego o ogólnopolskie imprezy muzyczne, sportowe oraz kulturalne odbywające się na Śląsku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch Biuro prasowe
2024-10-17 | 14:05

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając
Zakupy Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Zakupy Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-10-14 | 11:25

Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.