Komunikaty PR

Kaufland odnowił dla klientów sklep we Wrocławiu przy ul. Legnickiej

2022-11-28  |  12:30
Biuro prasowe

Wrocławski sklep Kaufland przy ul. Legnickiej 62 przeszedł renowację. Już w czwartek 24 listopada mieszkańcy miasta mogli zrobić zakupy, korzystając z odnowionej przestrzeni oraz atrakcyjnych promocji. Wśród nowości w markecie pojawiły się m.in. automat na kaucjonowane butelki, odnowiona piekarnia czy lada obsługowa.

Kaufland niezmiennie rozwija się dla swoich klientów. Przeprowadzając renowację we wrocławskim markecie, zadbał o wprowadzenie kolejnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. W sklepie pojawiła się m.in. odnowiona piekarnia, gdzie można zakupić świeże wypieki, zmodernizowany punkt obsługi klienta oraz nowy automat przyjmujący kaucjonowane butelki szklane. W obiekcie przy ul. Legnickiej renowację przeszła również lada obsługowa, gdzie klienci mogą nie tylko kupić świeże wędliny, sery, przekąski czy wyroby garmażeryjne, ale także liczyć na fachową poradę personelu. W sklepie wymienione zostały także meble, gdzie prezentowane są artykuły sezonowe.

Sieć Kaufland zadbała także o zwiększenie efektywności energetycznej swojej placówki. Całość oświetlenia we wrocławskim sklepie została wymieniona na energooszczędne oświetlenie LED – rozwiązanie to funkcjonuje obecnie we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.

Promocje z okazji otwarcia

Konsumenci odwiedzający zmodernizowany sklep we Wrocławiu już 24 listopada mogli skorzystać ze specjalnych, dodatkowych promocji na artykuły spożywcze, w tym m.in. mięso, owoce, warzywa, nabiał, a także na produkty przemysłowe i chemię gospodarczą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.