Kaufland odnowił dla klientów sklep we Wrocławiu przy ul. Legnickiej
Wrocławski sklep Kaufland przy ul. Legnickiej 62 przeszedł renowację. Już w czwartek 24 listopada mieszkańcy miasta mogli zrobić zakupy, korzystając z odnowionej przestrzeni oraz atrakcyjnych promocji. Wśród nowości w markecie pojawiły się m.in. automat na kaucjonowane butelki, odnowiona piekarnia czy lada obsługowa.
Kaufland niezmiennie rozwija się dla swoich klientów. Przeprowadzając renowację we wrocławskim markecie, zadbał o wprowadzenie kolejnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. W sklepie pojawiła się m.in. odnowiona piekarnia, gdzie można zakupić świeże wypieki, zmodernizowany punkt obsługi klienta oraz nowy automat przyjmujący kaucjonowane butelki szklane. W obiekcie przy ul. Legnickiej renowację przeszła również lada obsługowa, gdzie klienci mogą nie tylko kupić świeże wędliny, sery, przekąski czy wyroby garmażeryjne, ale także liczyć na fachową poradę personelu. W sklepie wymienione zostały także meble, gdzie prezentowane są artykuły sezonowe.
Sieć Kaufland zadbała także o zwiększenie efektywności energetycznej swojej placówki. Całość oświetlenia we wrocławskim sklepie została wymieniona na energooszczędne oświetlenie LED – rozwiązanie to funkcjonuje obecnie we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.
Promocje z okazji otwarcia
Konsumenci odwiedzający zmodernizowany sklep we Wrocławiu już 24 listopada mogli skorzystać ze specjalnych, dodatkowych promocji na artykuły spożywcze, w tym m.in. mięso, owoce, warzywa, nabiał, a także na produkty przemysłowe i chemię gospodarczą.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.