Komunikaty PR

Kaufland odnowił market w Dzierżoniowie

2022-11-16  |  15:30
Biuro prasowe

Już w czwartek 17 listopada mieszkańcy Dzierżoniowa będą mogli robić zakupy w zmodernizowanym sklepie Kaufland. Wśród nowości w markecie przy ul. Diorowskiej 1 pojawiły się m.in. Strefa Świadomego Odżywiania, własna wędzarnia oraz wygodne kasy samoobsługowe. Dla klientów przygotowano atrakcyjne promocje.

W zmodernizowanym sklepie klienci będą mogli na co dzień korzystać z nowych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. W markecie pojawiła się  m.in. Strefa Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, np. artykuły z niską zawartością cukru, produkty bezglutenowe, a także coraz bardziej popularne artykuły wegańskie i wegetariańskie. Kolejnym udogodnieniem są kasy samoobsługowe, z których ucieszą się nie tylko miłośnicy technologicznych rozwiązań, ale także osoby, którym podczas codziennych zakupów zależy na oszczędności czasu. Klienci ceniący wyszukane smaki będą mogli skorzystać z oferty wędzarni, gdzie będzie można kupić aromatyczne, świeżo wędzone na miejscu produkty mięsne.

Kaufland zadbał także o zwiększenie efektywności energetycznej swojej placówki. Całość oświetlenia w dzierżoniowskim sklepie została wymieniona na energooszczędne oświetlenie LED – rozwiązanie to funkcjonuje obecnie we wszystkich placówkach Kaufland w Polsce.

Tydzień atrakcyjnych cen

Osoby odwiedzające zmodernizowany sklep w Dzierżoniowie począwszy od czwartku 17 listopada będą mogły skorzystać z licznych promocji na artykuły spożywcze, w tym m.in. na cukier, mięso, owoce i warzywa, kapsułki do prania czy ręczniki papierowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.