Komunikaty PR

Kaufland z nowym marketem w Knurowie

2022-07-04  |  11:10
Biuro prasowe

W czwartek 30 czerwca Kaufland otworzył sklep w Knurowie – to pierwszy market sieci w tym mieście, a także 237. placówka w Polsce. W dniu otwarcia klienci mogą liczyć na wiele atrakcji, poczęstunek, a także konkurs, w którym można wygrać wiele produktów dostępnych w Kauflandzie.

W nowej placówce sieć przygotowała specjalne atrakcje dla pierwszych kupujących. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można brać udział od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród znajdują się przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto na klientów czeka poczęstunek – artykuły pochodzące z lady obsługowej, ciepłe i zimne napoje, a także drobne upominki – żetony do wózków zakupowych, róże czy balony. Z okazji otwarcia sieć przygotowała również atrakcyjne promocje, m.in. na produkty do prania, AGD oraz produkty żywnościowe.

Szeroki wybór produktów

W sklepie Kaufland w Knurowie klienci na powierzchni ok. 2,5 tys. mkw. mają do wyboru ponad 16 tys. produktów spożywczych, drogeryjnych oraz przemysłowych. Przy ladzie z artykułami świeżymi można zakupić różnego rodzaju mięso, sery i przekąski oraz skorzystać z fachowej porady personelu. W placówce przygotowano specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania, w której konsumenci znajdą produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, w tym artykuły z niską zawartością cukru, bezglutenowe, a także wegańskie i wegetariańskie. Dla miłośników produktów mięsnych w sklepie dostępna jest także wędzarnia, która pozwala cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu.

Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – osoby robiące zakupy w nowym sklepie znajdą w nim szeroki wybór produktów marek Kaufland, w tym artykuły K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną dla wegetarian i wegan marki K-take it veggie oraz ulubione produkty tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre. W ofercie dostępne są także produkty higieniczne i kosmetyki, w tym zyskująca popularność marka własna bevola, a także artykuły gospodarstwa domowego czy tekstylia. Uzupełnieniem oferty sklepu Kaufland są punkty handlowe i usługowe znajdujące się w pasażu handlowym o powierzchni około 300 mkw. – wśród najemców znajdują się m.in. piekarnia, salonik prasowy, i salon fryzjerski.

Nowoczesne rozwiązania na terenie sklepu

W markecie w Knurowie klienci mogą korzystać z nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony. Dla wygody osób preferujących płatności bezgotówkowe zamontowano kasy samoobsługowe, natomiast klienci ceniący sobie bezpośredni kontakt z personelem mogą korzystać z kas tradycyjnych, a także z punktu informacji klienta. Na terenie sklepu do dyspozycji kupujących są także szafki depozytowe, toalety i pomieszczenie dla rodzica z dzieckiem. W sklepie w Knurowie zastosowano również nowe rozwiązanie, które ułatwia klientom znalezienie produktów na sklepowych półkach i przyśpiesza dokonywanie zakupów. Zamiast pojedynczych oznaczeń, w sklepie wprowadzono podwójne, informujące o grupie produktów znajdujących się w danej alejce. Górny napis zawiadamia klienta o grupie artykułów, które rozpoczynają alejkę, natomiast dolny o produktach, które znajdują się na jej końcu. Dodatkowo nad regałami zawieszono poprzeczne oznaczenia, które wyznaczają strefy z konkretnym artykułami.

Z troski o środowisko naturalne w nowym markecie w Knurowie wdrożono również szereg ekologicznych rozwiązań, w tym energooszczędne oświetlenie LED, elektroniczne etykiety cenowe w strefie owoców i warzyw oraz system odzysku ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych. Klienci mogą oddać kaucjonowane butelki do specjalnego automatu, który po zwróceniu butelek wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.