Kaufland z nowym marketem w Knurowie
W czwartek 30 czerwca Kaufland otworzył sklep w Knurowie – to pierwszy market sieci w tym mieście, a także 237. placówka w Polsce. W dniu otwarcia klienci mogą liczyć na wiele atrakcji, poczęstunek, a także konkurs, w którym można wygrać wiele produktów dostępnych w Kauflandzie.
W nowej placówce sieć przygotowała specjalne atrakcje dla pierwszych kupujących. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można brać udział od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród znajdują się przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto na klientów czeka poczęstunek – artykuły pochodzące z lady obsługowej, ciepłe i zimne napoje, a także drobne upominki – żetony do wózków zakupowych, róże czy balony. Z okazji otwarcia sieć przygotowała również atrakcyjne promocje, m.in. na produkty do prania, AGD oraz produkty żywnościowe.
Szeroki wybór produktów
W sklepie Kaufland w Knurowie klienci na powierzchni ok. 2,5 tys. mkw. mają do wyboru ponad 16 tys. produktów spożywczych, drogeryjnych oraz przemysłowych. Przy ladzie z artykułami świeżymi można zakupić różnego rodzaju mięso, sery i przekąski oraz skorzystać z fachowej porady personelu. W placówce przygotowano specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania, w której konsumenci znajdą produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, w tym artykuły z niską zawartością cukru, bezglutenowe, a także wegańskie i wegetariańskie. Dla miłośników produktów mięsnych w sklepie dostępna jest także wędzarnia, która pozwala cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu.
Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – osoby robiące zakupy w nowym sklepie znajdą w nim szeroki wybór produktów marek Kaufland, w tym artykuły K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną dla wegetarian i wegan marki K-take it veggie oraz ulubione produkty tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre. W ofercie dostępne są także produkty higieniczne i kosmetyki, w tym zyskująca popularność marka własna bevola, a także artykuły gospodarstwa domowego czy tekstylia. Uzupełnieniem oferty sklepu Kaufland są punkty handlowe i usługowe znajdujące się w pasażu handlowym o powierzchni około 300 mkw. – wśród najemców znajdują się m.in. piekarnia, salonik prasowy, i salon fryzjerski.
Nowoczesne rozwiązania na terenie sklepu
W markecie w Knurowie klienci mogą korzystać z nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony. Dla wygody osób preferujących płatności bezgotówkowe zamontowano kasy samoobsługowe, natomiast klienci ceniący sobie bezpośredni kontakt z personelem mogą korzystać z kas tradycyjnych, a także z punktu informacji klienta. Na terenie sklepu do dyspozycji kupujących są także szafki depozytowe, toalety i pomieszczenie dla rodzica z dzieckiem. W sklepie w Knurowie zastosowano również nowe rozwiązanie, które ułatwia klientom znalezienie produktów na sklepowych półkach i przyśpiesza dokonywanie zakupów. Zamiast pojedynczych oznaczeń, w sklepie wprowadzono podwójne, informujące o grupie produktów znajdujących się w danej alejce. Górny napis zawiadamia klienta o grupie artykułów, które rozpoczynają alejkę, natomiast dolny o produktach, które znajdują się na jej końcu. Dodatkowo nad regałami zawieszono poprzeczne oznaczenia, które wyznaczają strefy z konkretnym artykułami.
Z troski o środowisko naturalne w nowym markecie w Knurowie wdrożono również szereg ekologicznych rozwiązań, w tym energooszczędne oświetlenie LED, elektroniczne etykiety cenowe w strefie owoców i warzyw oraz system odzysku ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych. Klienci mogą oddać kaucjonowane butelki do specjalnego automatu, który po zwróceniu butelek wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.