Komunikaty PR

Kaufland z nowym marketem w Knurowie

2022-07-04  |  11:10
Biuro prasowe

W czwartek 30 czerwca Kaufland otworzył sklep w Knurowie – to pierwszy market sieci w tym mieście, a także 237. placówka w Polsce. W dniu otwarcia klienci mogą liczyć na wiele atrakcji, poczęstunek, a także konkurs, w którym można wygrać wiele produktów dostępnych w Kauflandzie.

W nowej placówce sieć przygotowała specjalne atrakcje dla pierwszych kupujących. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można brać udział od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród znajdują się przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto na klientów czeka poczęstunek – artykuły pochodzące z lady obsługowej, ciepłe i zimne napoje, a także drobne upominki – żetony do wózków zakupowych, róże czy balony. Z okazji otwarcia sieć przygotowała również atrakcyjne promocje, m.in. na produkty do prania, AGD oraz produkty żywnościowe.

Szeroki wybór produktów

W sklepie Kaufland w Knurowie klienci na powierzchni ok. 2,5 tys. mkw. mają do wyboru ponad 16 tys. produktów spożywczych, drogeryjnych oraz przemysłowych. Przy ladzie z artykułami świeżymi można zakupić różnego rodzaju mięso, sery i przekąski oraz skorzystać z fachowej porady personelu. W placówce przygotowano specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania, w której konsumenci znajdą produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, w tym artykuły z niską zawartością cukru, bezglutenowe, a także wegańskie i wegetariańskie. Dla miłośników produktów mięsnych w sklepie dostępna jest także wędzarnia, która pozwala cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu.

Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – osoby robiące zakupy w nowym sklepie znajdą w nim szeroki wybór produktów marek Kaufland, w tym artykuły K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną dla wegetarian i wegan marki K-take it veggie oraz ulubione produkty tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre. W ofercie dostępne są także produkty higieniczne i kosmetyki, w tym zyskująca popularność marka własna bevola, a także artykuły gospodarstwa domowego czy tekstylia. Uzupełnieniem oferty sklepu Kaufland są punkty handlowe i usługowe znajdujące się w pasażu handlowym o powierzchni około 300 mkw. – wśród najemców znajdują się m.in. piekarnia, salonik prasowy, i salon fryzjerski.

Nowoczesne rozwiązania na terenie sklepu

W markecie w Knurowie klienci mogą korzystać z nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony. Dla wygody osób preferujących płatności bezgotówkowe zamontowano kasy samoobsługowe, natomiast klienci ceniący sobie bezpośredni kontakt z personelem mogą korzystać z kas tradycyjnych, a także z punktu informacji klienta. Na terenie sklepu do dyspozycji kupujących są także szafki depozytowe, toalety i pomieszczenie dla rodzica z dzieckiem. W sklepie w Knurowie zastosowano również nowe rozwiązanie, które ułatwia klientom znalezienie produktów na sklepowych półkach i przyśpiesza dokonywanie zakupów. Zamiast pojedynczych oznaczeń, w sklepie wprowadzono podwójne, informujące o grupie produktów znajdujących się w danej alejce. Górny napis zawiadamia klienta o grupie artykułów, które rozpoczynają alejkę, natomiast dolny o produktach, które znajdują się na jej końcu. Dodatkowo nad regałami zawieszono poprzeczne oznaczenia, które wyznaczają strefy z konkretnym artykułami.

Z troski o środowisko naturalne w nowym markecie w Knurowie wdrożono również szereg ekologicznych rozwiązań, w tym energooszczędne oświetlenie LED, elektroniczne etykiety cenowe w strefie owoców i warzyw oraz system odzysku ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych. Klienci mogą oddać kaucjonowane butelki do specjalnego automatu, który po zwróceniu butelek wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.