Komunikaty PR

Kaufland z nowym marketem w Knurowie

2022-07-04  |  11:10
Biuro prasowe

W czwartek 30 czerwca Kaufland otworzył sklep w Knurowie – to pierwszy market sieci w tym mieście, a także 237. placówka w Polsce. W dniu otwarcia klienci mogą liczyć na wiele atrakcji, poczęstunek, a także konkurs, w którym można wygrać wiele produktów dostępnych w Kauflandzie.

W nowej placówce sieć przygotowała specjalne atrakcje dla pierwszych kupujących. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można brać udział od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród znajdują się przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto na klientów czeka poczęstunek – artykuły pochodzące z lady obsługowej, ciepłe i zimne napoje, a także drobne upominki – żetony do wózków zakupowych, róże czy balony. Z okazji otwarcia sieć przygotowała również atrakcyjne promocje, m.in. na produkty do prania, AGD oraz produkty żywnościowe.

Szeroki wybór produktów

W sklepie Kaufland w Knurowie klienci na powierzchni ok. 2,5 tys. mkw. mają do wyboru ponad 16 tys. produktów spożywczych, drogeryjnych oraz przemysłowych. Przy ladzie z artykułami świeżymi można zakupić różnego rodzaju mięso, sery i przekąski oraz skorzystać z fachowej porady personelu. W placówce przygotowano specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania, w której konsumenci znajdą produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, w tym artykuły z niską zawartością cukru, bezglutenowe, a także wegańskie i wegetariańskie. Dla miłośników produktów mięsnych w sklepie dostępna jest także wędzarnia, która pozwala cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu.

Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – osoby robiące zakupy w nowym sklepie znajdą w nim szeroki wybór produktów marek Kaufland, w tym artykuły K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną dla wegetarian i wegan marki K-take it veggie oraz ulubione produkty tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre. W ofercie dostępne są także produkty higieniczne i kosmetyki, w tym zyskująca popularność marka własna bevola, a także artykuły gospodarstwa domowego czy tekstylia. Uzupełnieniem oferty sklepu Kaufland są punkty handlowe i usługowe znajdujące się w pasażu handlowym o powierzchni około 300 mkw. – wśród najemców znajdują się m.in. piekarnia, salonik prasowy, i salon fryzjerski.

Nowoczesne rozwiązania na terenie sklepu

W markecie w Knurowie klienci mogą korzystać z nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony. Dla wygody osób preferujących płatności bezgotówkowe zamontowano kasy samoobsługowe, natomiast klienci ceniący sobie bezpośredni kontakt z personelem mogą korzystać z kas tradycyjnych, a także z punktu informacji klienta. Na terenie sklepu do dyspozycji kupujących są także szafki depozytowe, toalety i pomieszczenie dla rodzica z dzieckiem. W sklepie w Knurowie zastosowano również nowe rozwiązanie, które ułatwia klientom znalezienie produktów na sklepowych półkach i przyśpiesza dokonywanie zakupów. Zamiast pojedynczych oznaczeń, w sklepie wprowadzono podwójne, informujące o grupie produktów znajdujących się w danej alejce. Górny napis zawiadamia klienta o grupie artykułów, które rozpoczynają alejkę, natomiast dolny o produktach, które znajdują się na jej końcu. Dodatkowo nad regałami zawieszono poprzeczne oznaczenia, które wyznaczają strefy z konkretnym artykułami.

Z troski o środowisko naturalne w nowym markecie w Knurowie wdrożono również szereg ekologicznych rozwiązań, w tym energooszczędne oświetlenie LED, elektroniczne etykiety cenowe w strefie owoców i warzyw oraz system odzysku ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych. Klienci mogą oddać kaucjonowane butelki do specjalnego automatu, który po zwróceniu butelek wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.