Kaufland z nowym marketem w Knurowie
W czwartek 30 czerwca Kaufland otworzył sklep w Knurowie – to pierwszy market sieci w tym mieście, a także 237. placówka w Polsce. W dniu otwarcia klienci mogą liczyć na wiele atrakcji, poczęstunek, a także konkurs, w którym można wygrać wiele produktów dostępnych w Kauflandzie.
W nowej placówce sieć przygotowała specjalne atrakcje dla pierwszych kupujących. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można brać udział od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród znajdują się przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto na klientów czeka poczęstunek – artykuły pochodzące z lady obsługowej, ciepłe i zimne napoje, a także drobne upominki – żetony do wózków zakupowych, róże czy balony. Z okazji otwarcia sieć przygotowała również atrakcyjne promocje, m.in. na produkty do prania, AGD oraz produkty żywnościowe.
Szeroki wybór produktów
W sklepie Kaufland w Knurowie klienci na powierzchni ok. 2,5 tys. mkw. mają do wyboru ponad 16 tys. produktów spożywczych, drogeryjnych oraz przemysłowych. Przy ladzie z artykułami świeżymi można zakupić różnego rodzaju mięso, sery i przekąski oraz skorzystać z fachowej porady personelu. W placówce przygotowano specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania, w której konsumenci znajdą produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, w tym artykuły z niską zawartością cukru, bezglutenowe, a także wegańskie i wegetariańskie. Dla miłośników produktów mięsnych w sklepie dostępna jest także wędzarnia, która pozwala cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu.
Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – osoby robiące zakupy w nowym sklepie znajdą w nim szeroki wybór produktów marek Kaufland, w tym artykuły K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną dla wegetarian i wegan marki K-take it veggie oraz ulubione produkty tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre. W ofercie dostępne są także produkty higieniczne i kosmetyki, w tym zyskująca popularność marka własna bevola, a także artykuły gospodarstwa domowego czy tekstylia. Uzupełnieniem oferty sklepu Kaufland są punkty handlowe i usługowe znajdujące się w pasażu handlowym o powierzchni około 300 mkw. – wśród najemców znajdują się m.in. piekarnia, salonik prasowy, i salon fryzjerski.
Nowoczesne rozwiązania na terenie sklepu
W markecie w Knurowie klienci mogą korzystać z nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony. Dla wygody osób preferujących płatności bezgotówkowe zamontowano kasy samoobsługowe, natomiast klienci ceniący sobie bezpośredni kontakt z personelem mogą korzystać z kas tradycyjnych, a także z punktu informacji klienta. Na terenie sklepu do dyspozycji kupujących są także szafki depozytowe, toalety i pomieszczenie dla rodzica z dzieckiem. W sklepie w Knurowie zastosowano również nowe rozwiązanie, które ułatwia klientom znalezienie produktów na sklepowych półkach i przyśpiesza dokonywanie zakupów. Zamiast pojedynczych oznaczeń, w sklepie wprowadzono podwójne, informujące o grupie produktów znajdujących się w danej alejce. Górny napis zawiadamia klienta o grupie artykułów, które rozpoczynają alejkę, natomiast dolny o produktach, które znajdują się na jej końcu. Dodatkowo nad regałami zawieszono poprzeczne oznaczenia, które wyznaczają strefy z konkretnym artykułami.
Z troski o środowisko naturalne w nowym markecie w Knurowie wdrożono również szereg ekologicznych rozwiązań, w tym energooszczędne oświetlenie LED, elektroniczne etykiety cenowe w strefie owoców i warzyw oraz system odzysku ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych. Klienci mogą oddać kaucjonowane butelki do specjalnego automatu, który po zwróceniu butelek wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.