Każdy może wesprzeć cel 32. Finału WOŚP kupując w Lidl Polska!
Od 11 grudnia, sklepy Lidl Polska oferują klientom możliwość zaangażowania się w szczytny cel podczas zakupów. W ramach trwającej już 15 lat współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP), Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Wśród propozycji znajdziemy m.in. maty do jogi, butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Zysk ze sprzedaży tych produktów będzie wspierać cel 32. Finału WOŚP – zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.
W asortymencie sklepów Lidl Polska już od 11 grudnia można kupić różnorodne gadżety, takie jak koszulki damskie i męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz praktyczne akcesoria, m.in. kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok i magnesy na lodówkę – wszystko ozdobione okolicznościowymi grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP. Dodatkowo, wyłącznie w sklepach Lidl Polska znalazła się specjalna oferta: lunchboxy, maty do jogi oraz butelki, bidony i dzbanki marki Dafi, powstałe w związku z tegorocznym Finałem WOŚP.
Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę wspierającą rozwój dziecka: edukacyjne puzzle Czuczu, ekologiczne gry Muduko, eko-klocki oraz workoplecaki z finałowymi grafikami. W ten sposób Lidl Polska pragnie zaprosić zarówno dzieci, jak i dorosłych, do wsparcia i promocji tej ważnej inicjatywy.
Dodatkowo, od stycznia, do oferty produktowej dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More w trzech smakach: z mieszanką truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Każdy rodzaj wyróżnia kolorowa szata graficzna z logo 32. Finału WOŚP, dlatego można je łatwo znaleźć na sklepowych półkach w Lidl.
Produkty te dostępne są w sieci sklepów Lidl Polska, a uzyskane środki z ich sprzedaży zostaną przeznaczone na cel tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.