Komunikaty PR

Każdy może wesprzeć cel 32. Finału WOŚP kupując w Lidl Polska!

2024-01-10  |  10:40
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras ( 0.11 MB )

Od 11 grudnia, sklepy Lidl Polska oferują klientom możliwość zaangażowania się w szczytny cel podczas zakupów. W ramach trwającej już 15 lat współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP), Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Wśród propozycji znajdziemy m.in. maty do jogi, butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Zysk ze sprzedaży tych produktów będzie wspierać cel 32. Finału WOŚP – zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

W asortymencie sklepów Lidl Polska już od 11 grudnia można kupić różnorodne gadżety, takie jak koszulki damskie i męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz praktyczne akcesoria, m.in. kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok i magnesy na lodówkę – wszystko ozdobione okolicznościowymi grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP. Dodatkowo, wyłącznie w sklepach Lidl Polska znalazła się specjalna oferta: lunchboxy, maty do jogi oraz butelki, bidony i dzbanki marki Dafi, powstałe w związku z tegorocznym Finałem WOŚP.

Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę wspierającą rozwój dziecka: edukacyjne puzzle Czuczu, ekologiczne gry Muduko, eko-klocki oraz workoplecaki z finałowymi grafikami. W ten sposób Lidl Polska pragnie zaprosić zarówno dzieci, jak i dorosłych, do wsparcia i promocji tej ważnej inicjatywy.

Dodatkowo, od stycznia, do oferty produktowej dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More w trzech smakach: z mieszanką truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Każdy rodzaj wyróżnia kolorowa szata graficzna z logo 32. Finału WOŚP, dlatego można je łatwo znaleźć na sklepowych półkach w Lidl.

Produkty te dostępne są w sieci sklepów Lidl Polska, a uzyskane środki z ich sprzedaży zostaną przeznaczone na cel tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć