Kiermasz sztuki i rękodzieła rusza w Blue City!
Od środy 11 września do soboty 14 września na poziomie -1 Blue City (przy fontannie) kilkunastu lokalnych wystawców zaprezentuje wyjątkowe ubrania, biżuterię, kosmetyki i artykuły wyposażenia wnętrz. Wszystkie dostępne przedmioty powstały w rzemieślniczy sposób.
Jesień puka do drzwi, zatem na klientów czekają dzianinowe, dziergane ubrania, otulające szale, rękawiczki czy torby z motywami obrazów. Fanów miejskiego stylu na pewno porwą autorskie projekty odzieży, w tym tej streetwearowej. Relaksowi sprzyjać będą ręcznie robione mydła – pojedyncze i w zestawach oraz kule do kąpieli. Warto też odwiedzić stoiska z biżuterią. Niepowtarzalne projekty z m.in. szlachetnymi i półszlachetnymi kamieniami oraz wykonane z drewna zostały przygotowane z myślą o Paniach i Panach. Wśród stoisk będzie można znaleźć również biżuterię – słodką... Domowe wnętrza warto uzupełnić o dostępną na kiermaszu ceramikę stołową i użytkową, przedmioty ze stali chirurgicznej oraz obrazy, także nietypowe, wykonane z dzianiny. Na pewno nikt nie wyjdzie zawiedziony!
Zapraszamy!

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.