Kiermasz Wielkanocny w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Kiermasz Wielkanocny w Blue City to świąteczna edycja goszczącego co miesiąc w Blue City Jarmarku Produktów Regionalnych. Kiermasz jest okazją, by poczuć przedświąteczną atmosferę i zaopatrzyć się w dobrą, tradycyjną żywność.
W Blue City kupimy jaja, wędzone ryby, różnego rodzaju sery, wędliny, przysmaki z gęsi i kaczek, pieczywo, wielkanocne ciasta i wiele innych produktów. Wszystko świeże i naturalne, bo wykonywane według tradycyjnych i regionalnych receptur. Smakoszy gotowych potraw z pewnością ucieszą stragany z gotowym białym barszczem, bigosem, pierogami, naleśnikami, racuchami czy kartaczami.
Nie zabraknie też miodów z przydomowych pasiek oraz pysznych, tegorocznych przetworów. Wystawcy przygotowali domowej roboty chrzan, żurawinę, grzyby, kiszonki oraz powidła i dżemy.
Kiermasz Wielkanocny proponuje również produkty spożywcze spoza granic Polski. Podczas targu można nabyć produkty kuchni międzynarodowej – win, oliwek, herbat, słodyczy przypraw i innych specjałów z Litwy, Włoch, Węgier oraz Azerbejdżanu.
Poszukujący ozdób świątecznych znajdą stoiska z ozdobami świątecznymi, pisankami, kurczakami i palmami wielkanocnymi.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.