Kiermasz Wielkanocny w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Kiermasz Wielkanocny w Blue City to świąteczna edycja goszczącego co miesiąc w Blue City Jarmarku Produktów Regionalnych. Kiermasz jest okazją, by poczuć przedświąteczną atmosferę i zaopatrzyć się w dobrą, tradycyjną żywność.
W Blue City kupimy jaja, wędzone ryby, różnego rodzaju sery, wędliny, przysmaki z gęsi i kaczek, pieczywo, wielkanocne ciasta i wiele innych produktów. Wszystko świeże i naturalne, bo wykonywane według tradycyjnych i regionalnych receptur. Smakoszy gotowych potraw z pewnością ucieszą stragany z gotowym białym barszczem, bigosem, pierogami, naleśnikami, racuchami czy kartaczami.
Nie zabraknie też miodów z przydomowych pasiek oraz pysznych, tegorocznych przetworów. Wystawcy przygotowali domowej roboty chrzan, żurawinę, grzyby, kiszonki oraz powidła i dżemy.
Kiermasz Wielkanocny proponuje również produkty spożywcze spoza granic Polski. Podczas targu można nabyć produkty kuchni międzynarodowej – win, oliwek, herbat, słodyczy przypraw i innych specjałów z Litwy, Włoch, Węgier oraz Azerbejdżanu.
Poszukujący ozdób świątecznych znajdą stoiska z ozdobami świątecznymi, pisankami, kurczakami i palmami wielkanocnymi.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.