Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Trwa promocja!
Produkty kultowej marki Kubota ponownie znalazły się w ofercie sieci Biedronka. Tym razem wybór jest ogromny. Oprócz klapków basenowych, dostępnych również w rozmiarówce dziecięcej, do sprzedaży trafiły klasyczne klapki na rzep. Można je kupić w atrakcyjnej cenie 29,99 zł.
Klienci sieci Biedronka co kilka miesięcy mogą zaopatrzyć się w najnowsze modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota. To propozycja nie tylko dla miłośników sportów, ale i tych, którzy czas wolą spędzać nieco mniej aktywnie.
Klapki basenowe dla dużych i małych
Od 7 września w sklepach sieci trwa sprzedaż klapków basenowych z klamrą dostępnych w 4 wariantach kolorystycznych (łososiowym, lawendowym, czarnym oraz zielonym). Nie zabrakło również propozycji dla najmłodszych – w ramach promocji można kupić klapki basenowe w kolorze różowym (w odcieniu pudrowego różu lub fuksjowym) oraz granatowym. Model Klapków Basenowych Junior jest dostępny w rozmiarach 33-36.
Klapki z klamrą świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na basen, siłownię czy pod prysznic – są wytrzymałe i bardzo łatwe do utrzymania w czystości.
Klapki rzep w promocyjnej cenie
Już od czwartku, 14 września do sklepów Biedronka trafił również klasyczny model zapinany na rzep w wariancie damskim i męskim. Tym razem w ofercie dyskontu znalazły się m.in. klapki z niecodziennym, nieco zwariowanym printem w panterkę.
Nie zabrało jednak także bardziej klasycznych propozycji. Męskie modele klapków rzep można kupić w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz zielonej (khaki).
Model na rzep kosztuje tylko 29,99 zł, a klapki basenowe są dostępne w cenach 24,99 (model dziecięcy) oraz 34,99 zł (model w rozmiarówce dla osób dorosłych).
Oferta trwa do wyczerpania zapasów.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.