Komunikaty PR

Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Trwa promocja!

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Produkty kultowej marki Kubota ponownie znalazły się w ofercie sieci Biedronka. Tym razem wybór jest ogromny. Oprócz klapków basenowych, dostępnych również w rozmiarówce dziecięcej, do sprzedaży trafiły klasyczne klapki na rzep. Można je kupić w atrakcyjnej cenie 29,99 zł.

Klienci sieci Biedronka co kilka miesięcy mogą zaopatrzyć się w najnowsze modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota. To propozycja nie tylko dla miłośników sportów, ale i tych, którzy czas wolą spędzać nieco mniej aktywnie. 

Klapki basenowe dla dużych i małych

Od 7 września w sklepach sieci trwa sprzedaż klapków basenowych z klamrą dostępnych w 4 wariantach kolorystycznych (łososiowym, lawendowym, czarnym oraz zielonym). Nie zabrakło również propozycji dla najmłodszych – w ramach promocji można kupić klapki basenowe w kolorze różowym (w odcieniu pudrowego różu lub fuksjowym) oraz granatowym. Model Klapków Basenowych Junior jest dostępny w rozmiarach 33-36. 

Klapki z klamrą świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na basen, siłownię czy pod prysznic – są wytrzymałe i bardzo łatwe do utrzymania w czystości. 

Klapki rzep w promocyjnej cenie

Już od czwartku, 14 września do sklepów Biedronka trafił również klasyczny model zapinany na rzep w wariancie damskim i męskim. Tym razem w ofercie dyskontu znalazły się m.in. klapki z niecodziennym, nieco zwariowanym printem w panterkę. 

Nie zabrało jednak także bardziej klasycznych propozycji. Męskie modele klapków rzep można kupić w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz zielonej (khaki). 

Model na rzep kosztuje tylko 29,99 zł, a klapki basenowe są dostępne w cenach 24,99 (model dziecięcy) oraz 34,99 zł (model w rozmiarówce dla osób dorosłych). 

Oferta trwa do wyczerpania zapasów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.