Komunikaty PR

Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie

2024-03-27  |  12:00
Biuro prasowe

Jest sprawa, nowa kawa! W dodatku taka, jaką najbardziej lubisz bez względu na to, czy w tej kwestii stawiasz na klasyczną małą czarną czy tę z dodatkiem mleka. W ofercie marki Eduscho z portfolio Tchibo, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku, znaleźć można najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant). Eduscho to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także przyjemny i czytelny design, sprawiający, że wybór ulubionego wariantu staje się banalnie prosty.

Eduscho daje wszystko to, czego oczekujemy od kawy – zarówno energię, która pomaga przejść gładko przez każdy dzień, jak i wytchnienie, jeśli akurat niezbędna jest przerwa. Jest także świetnym towarzyszem spotkań z najbliższymi. To także, dzięki starannemu procesowi mieszania i palenia ziaren, gwarancja wysokiej jakości. W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu.

Eduscho – dla każdego coś pysznego

Kawa ziarnista (500g i 1000g), która świetnie nadaje się zarówno do ekspresów automatycznych, jak i kolbowych, a także samodzielnego mielenia w młynku dostępna jest w czterech wariantach. Na półkach znaleźć można aromatyczną w smaku Caffé Crema Strong, mocne i wyraziste Espresso Classic, intensywną i pełną mocy Espresso Intenso, a także wyważoną i harmonijną Crema Gold (której należy szukać w wybranych sieciach).

Bogata i wyważona w smaku Classic Coffee Traditional oraz intensywna i wyrazista Classic Coffee Strong stanowią ofertę kaw mielonych (gramatura 250g i 500g). Wśród wariantów instant znalazły się klasyczna Instant Classic oraz intensywna Instant Intense (pojemności 100g i 200g). Podniebienia wielbicieli kaw kremowych podbije Instant Crema (dostępne w pojemności 90g i 180g). Kawy instant to idealna propozycja dla tych, którzy cenią szybkie, proste i funkcjonalne rozwiązania.

Na wyciągnięcie ręki

Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online. Dzięki charakterystycznej komunikacji wizualnej wyróżniają się spośród innych produktów na sklepowych regałach.

Marka Eduscho przyciąga nie tylko kolorystyką, ale  także prostymi i krótkimi, często zabawnymi komunikatami, wykorzystywanymi m.in. w wielokanałowej kampanii reklamowej, która ma trwać do końca roku. – W dzisiejszej zabieganej, pełnej wyzwań rzeczywistości szukamy prostych rozwiązań. Często jesteśmy przebodźcowani i „zbyt dobrze” poinformowani, dlatego potrzebujemy klarownych, lekkich, niekiedy wywołujących uśmiech komunikatów. To wszystko daje nam marka Eduscho. Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Marka, dzięki której trudny wybór staje się łatwy – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Produktów marki Eduscho należy wypatrywać na półkach sklepowych, zaś zabawnych komunikatów m.in. na bilboardach czy w internecie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.