Komunikaty PR

Kolejna wspólna akcja Auchan i Wtórpol „Wymień stary plecak na nowy”

2021-11-16  |  10:21
Biuro prasowe

Już drugi rok z rzędu firma Wtórpol wspólnie ze sklepami sieci Auchan zorganizowała akcję z cyklu „Wymień stary plecak na nowy”.

W tegorocznym projekcie udało się zebrać ponad 2000 sztuk! Teraz będą one mieć szansę na drugie życie i – co więcej – przyczynią się do wsparcia osób z niepełnosprawnościami.

 

Na czym polega projekt?

Od 5 do 18 sierpnia klienci ogólnopolskiej sieci hipermarketów Auchan mogli oddawać niepotrzebne plecaki w wybranych Punktach Obsługi Klienta na terenie całej Polski. W zamian otrzymywali specjalny bon, upoważniający do zakupu nowego plecaka z 25 procentową zniżką.

Zainteresowanie akcją było duże, co pokazuje, że jesteśmy jako społeczeństwo coraz bardziej świadomi potrzeby oddawania niepotrzebnych rzeczy do dedykowanych miejsc. Pamiętajmy, że najgorsze, co możemy zrobić, to wyrzucić tekstylia na śmietnik, skąd trafią na wysypisko i staną się uciążliwym odpadem. Większość z zebranych plecaków składa się jednak z poliestru lub ma jego domieszkę – komentuje Monika Lipnicka z firmy Wtórpol.

 

Co stanie się z plecakami?

Plecaki, które są w dobrym stanie trafią do sklepów z odzieżą używaną i będą miały szansę na znalezienie nowego właściciela. A wybór jest ogromny – klienci Auchan oddali plecaki różnego rodzaju – nie tylko szkolne, ale również sportowe, podróżnicze, czy wełniane. Warto pamiętać, że plecaki, które nadal wyglądają dobrze i trafiły do drugiego obiegu charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością i solidnym wykonaniem – to z pewnością cenny atut.

Natomiast ta część plecaków, która nie nadaje się już do ponownego użytku, zostanie poddana recyklingowi, przetworzona zgodnie z zasadą zero waste.

 

Akcja wspiera też osoby z niepełnosprawnościami

Za środki pozyskane ze sprzedaży i recyklingu plecaków, Fundacja Eco Textil działająca przy firmie Wtórpol, przekaże specjalistyczny sprzęt rehabilitacyjnych dla placówek, wskazanych przez te sklepy Auchan, w których udało się zebrać najwięcej plecaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.