Komunikaty PR

Kolejne wyzwanie kupon WOW! w Kauflandzie – kupując owoce, można zyskać 25 zł w

2022-10-20  |  11:30
Biuro prasowe

Jesień to pora roku, kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o swoje zdrowie oraz odpowiednią dietę. Z tej okazji Kaufland przygotował dla klientów owocowe wyzwanie, w którym za czterokrotny zakup owoców można zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.

Klienci z całej Polski, którzy do 2 listopada kupią świeże owoce za min. 6 zł w marketach Kaufland, mogą zdobyć dodatkowe punkty PAYBACK. Aby wziąć udział w akcji promocyjnej, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem karty PAYBACK oraz posiadać zainstalowaną aplikację. Jest to kolejna odsłona wyzwania, które cieszy się wśród klientów dużym zainteresowaniem.

Owocna promocja

Zasady wyzwania są proste – klienci kupujący owoce i skanujący kartę PAYBACK, mogą zdobyć dodatkowe kupony o łącznej wartości 25 zł. Po pierwszym zakupie owoców za min. 6 zł klient otrzyma 10 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł. Po drugim zakupie owoców można otrzymać 20 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł, po trzecim dodatkowe 500 punktów przy zakupach za min. 50 zł, natomiast po czwartym kolejne 2 000 punktów przy zakupach za min. 100 PLN. Postępy podjętego wyzwania można śledzić w aplikacji PAYBACK. Udział w akcji pozwoli klientom sklepów Kaufland zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.

Regulamin i szczegóły akcji znajdują się na  Kupon WOW! | Kaufland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.