Kolejne wyzwanie kupon WOW! w Kauflandzie – kupując owoce, można zyskać 25 zł w
Jesień to pora roku, kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o swoje zdrowie oraz odpowiednią dietę. Z tej okazji Kaufland przygotował dla klientów owocowe wyzwanie, w którym za czterokrotny zakup owoców można zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.
Klienci z całej Polski, którzy do 2 listopada kupią świeże owoce za min. 6 zł w marketach Kaufland, mogą zdobyć dodatkowe punkty PAYBACK. Aby wziąć udział w akcji promocyjnej, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem karty PAYBACK oraz posiadać zainstalowaną aplikację. Jest to kolejna odsłona wyzwania, które cieszy się wśród klientów dużym zainteresowaniem.
Owocna promocja
Zasady wyzwania są proste – klienci kupujący owoce i skanujący kartę PAYBACK, mogą zdobyć dodatkowe kupony o łącznej wartości 25 zł. Po pierwszym zakupie owoców za min. 6 zł klient otrzyma 10 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł. Po drugim zakupie owoców można otrzymać 20 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł, po trzecim dodatkowe 500 punktów przy zakupach za min. 50 zł, natomiast po czwartym kolejne 2 000 punktów przy zakupach za min. 100 PLN. Postępy podjętego wyzwania można śledzić w aplikacji PAYBACK. Udział w akcji pozwoli klientom sklepów Kaufland zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.
Regulamin i szczegóły akcji znajdują się na Kupon WOW! | Kaufland.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.