Komunikaty PR

Kolejne wyzwanie kupon WOW! w Kauflandzie – kupując owoce, można zyskać 25 zł w

2022-10-20  |  11:30
Biuro prasowe

Jesień to pora roku, kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o swoje zdrowie oraz odpowiednią dietę. Z tej okazji Kaufland przygotował dla klientów owocowe wyzwanie, w którym za czterokrotny zakup owoców można zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.

Klienci z całej Polski, którzy do 2 listopada kupią świeże owoce za min. 6 zł w marketach Kaufland, mogą zdobyć dodatkowe punkty PAYBACK. Aby wziąć udział w akcji promocyjnej, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem karty PAYBACK oraz posiadać zainstalowaną aplikację. Jest to kolejna odsłona wyzwania, które cieszy się wśród klientów dużym zainteresowaniem.

Owocna promocja

Zasady wyzwania są proste – klienci kupujący owoce i skanujący kartę PAYBACK, mogą zdobyć dodatkowe kupony o łącznej wartości 25 zł. Po pierwszym zakupie owoców za min. 6 zł klient otrzyma 10 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł. Po drugim zakupie owoców można otrzymać 20 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł, po trzecim dodatkowe 500 punktów przy zakupach za min. 50 zł, natomiast po czwartym kolejne 2 000 punktów przy zakupach za min. 100 PLN. Postępy podjętego wyzwania można śledzić w aplikacji PAYBACK. Udział w akcji pozwoli klientom sklepów Kaufland zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.

Regulamin i szczegóły akcji znajdują się na  Kupon WOW! | Kaufland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.