Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów technologicznych, a przede wszystkim – stylowych obudów na telefony komórkowe z możliwością personalizacji.
Na początku czerwca w centrum handlowym Blue City swoje podwoje otworzył Wyjątkowy Prezent - sklep, w którym zamiast przedmiotów można kupić bliskim vouchery na nietypowe aktywności i przeżycia, wybierając spośród kilku tysięcy opcji z najróżniejszych kategorii. Dodatkowo po generalnym remoncie otworzyła się powtórnie kwiaciarnia Abelle - wieloletni najemca Blue City.
Szerokim echem w mediach odbiło się otwarcie RP Store - sklepu z odzieżą i kosmetykami stworzonego przez Nicole Sochacki-Wójcicką, w sieci znaną jako Mama Ginekolog. Mieszczący się na poziomie +1 i zajmujący 78m2 sklep, to pierwszy w historii marki butik zlokalizowany w centrum handlowym[KS1] [CU2] .
26 czerwca do grona najemców Blue City dołączy Kamalion - hiszpańska marka, która powstała w 2012 roku i szturmem weszła na rynki międzynarodowe, tylko w zeszłym roku otwierając 188 sklepów, zwiększając tym samym ich liczbę do 650 punktów sprzedaży, mieszczących się m.in. w Portugalii, Włoszech, Meksyku czy Rumunii.
Kamalion to połączenie stylu i innowacyjności w procesie tworzenia wysokojakościowych akcesoriów - głównie do telefonów komórkowych, ale też słuchawek bezprzewodowych (również dostępnych w ofercie marki). Oprócz projektów własnych Kamalion ma też na koncie współprace (z takimi markami jak m.in. Barbie, Disney, MARVEL czy Harry Potter, dzięki czemu dostarcza klientom akcesoria inspirowane ich ulubionymi bohaterami czy filmami.
Wyróżnikiem marki jest szeroki zakres możliwości personalizacji akcesoriów, a także wybór case’ów na telefony obejmujący ponad 600 różnych modeli. Ponadto w ofercie dostępne są m.in. podstawki, pierścienie świetlne do doświetlania zdjęć, powerbanki, obudowy na tablety, osłonki na obiektywy czy breloki i torebki.
Sklep marki Kamalion jest zlokalizowany na poziomie -1 i zajmie powierzchnię 111 m2.
***
O Centrum Handlowym Blue City:
Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.