Komunikaty PR

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

2024-06-27  |  09:11
Biuro prasowe

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów technologicznych, a przede wszystkim – stylowych obudów na telefony komórkowe z możliwością personalizacji. 

Na początku czerwca w centrum handlowym Blue City swoje podwoje otworzył Wyjątkowy Prezent - sklep, w którym zamiast przedmiotów można kupić bliskim vouchery na nietypowe aktywności i przeżycia, wybierając spośród kilku tysięcy opcji z najróżniejszych kategorii. Dodatkowo po generalnym remoncie otworzyła się powtórnie kwiaciarnia Abelle - wieloletni najemca Blue City.

Szerokim echem w mediach odbiło się otwarcie RP Store - sklepu z odzieżą i kosmetykami stworzonego przez Nicole Sochacki-Wójcicką, w sieci znaną jako Mama Ginekolog. Mieszczący się na poziomie +1 i zajmujący 78m2 sklep, to pierwszy w historii marki butik zlokalizowany w centrum handlowym[KS1] [CU2] .

26 czerwca do grona najemców Blue City dołączy Kamalion - hiszpańska marka, która powstała w 2012 roku i szturmem weszła na rynki międzynarodowe, tylko w zeszłym roku otwierając 188 sklepów, zwiększając tym samym ich liczbę do 650 punktów sprzedaży, mieszczących się m.in. w Portugalii, Włoszech, Meksyku czy Rumunii.

Kamalion to połączenie stylu i innowacyjności w procesie tworzenia wysokojakościowych akcesoriów - głównie do telefonów komórkowych, ale też słuchawek bezprzewodowych (również dostępnych w ofercie marki). Oprócz projektów własnych Kamalion ma też na koncie współprace (z takimi markami jak m.in. Barbie, Disney, MARVEL czy Harry Potter, dzięki czemu dostarcza klientom akcesoria inspirowane ich ulubionymi bohaterami czy filmami.

Wyróżnikiem marki jest szeroki zakres możliwości personalizacji akcesoriów, a także wybór case’ów na telefony obejmujący ponad 600 różnych modeli. Ponadto w ofercie dostępne są m.in. podstawki, pierścienie świetlne do doświetlania zdjęć, powerbanki, obudowy na tablety, osłonki na obiektywy czy breloki i torebki.

Sklep marki Kamalion jest zlokalizowany na poziomie -1 i zajmie powierzchnię 111 m2.

***

O Centrum Handlowym Blue City:

Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.