Komunikaty PR

Kolekcja Kazar na sezon wiosna-lato 2021

2021-03-05  |  12:30
Biuro prasowe

Marka Kazar ponownie zachwyca minimalistycznym designem, ponadczasowymi fasonami oraz dopracowanymi do perfekcji detalami, tworząc tym samym niebanalne projekty na światowym poziomie. Projektanci marki kolejny raz udowodnili, że nowoczesne wzornictwo w połączeniu z najwyższą  jakością materiałów i wykonania dają efekt idealny.

Ponadczasowość i funkcjonalność wyznaczają nowy kierunek w modzie. W projektach na zbliżający się sezon wiosenny projektanci Kazar postawili na subtelną elegancję, klasykę w najlepszym wydaniu oraz wygodę, która stała się ostatnio wiodącym kierunkiem dla trendów w światowej modzie. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 dla kobiet i mężczyzn jest przede wszystkim praktyczna i stonowana. Prosty design i wielkomiejski styl pozwoliły stworzyć kolekcję codzienną, uniwersalną i estetycznie unikalną.

– Tworząc najnowszą kolekcję, kierowaliśmy się nowymi potrzebami naszych klientów. Wygoda w połączeniu z najwyższą jakością, funkcjonalność i ponadczasowa klasyka to cechy kluczowe na sezon wiosenno-letni 2020/21. Postawiliśmy na fasony pozbawione dodatkowych zdobień, które idealnie wpisują się w wiodący trend hołdujący szlachetnej prostocie – mówi Karol Kazienko odpowiedzialny w Kazar Group za kolekcję damską oraz marketing.

Kolekcja Kazar na sezon wiosna-lato 2021 to przede wszystkim miękkie skóry licowe i idealny na lato zamsz. Projektanci chętnie wykorzystują marszczenia i zabawę objętością skór. Marka kładąc nacisk przede wszystkim na wygodę swoich produktów, nieco inaczej potraktowała kategorię projektów eleganckich. Ten styl stał się bardziej subtelny i dostępny, dzięki niższym obcasom i ograniczeniu biżuteryjnych detali. W wielu modelach począwszy od płaskich komfortowych muli po sandały na szpilce, zostały zastosowane modne kwadratowe noski. Kazar dla kobiet proponuje wielosezonowe botki na mocnym spodzie, idealne na chłodne wiosenne dni i letnią deszczową pogodę. To znacznie bardziej wygodna i uniwersalna alternatywa dla modnych kaloszy. W ofercie dla mężczyzn znajdziemy całą gamę sportowych modeli typu sneakers i runners, które stanowią podstawę codziennych, męskich stylizacji. Panom ceniącym klasyczną elegancję zadedykowano szykowne loafersy oraz nieco swobodniejszą linię driversów. Nie zabraknie także klasycznych półbutów – od formalnych po casualowe.

Kolorystyka produktów odzwierciedla aktualne światowe trendy i jednocześnie nadaje im uniwersalny i wielosezonowy charakter. Kazar stawia przede wszystkim na neutralne barwy wprowadzające spokój i harmonię. W kolekcji damskiej dominują beże, off-white, taupe i delikatne mleczne jasne brązy. Mocnym kolorystycznym akcentem i uzupełnieniem tej stonowanej palety będzie słoneczny, żółty odcień. W kolekcji męskiej również dominuje spokojna tonacja. Znajdziemy w niej odcienie brązów, zielenie khaki, miejskie szarości i obowiązkowy off-white. Z myślą o mężczyznach, którzy nie boją się nietuzinkowych rozwiązań, powstały modele w elektryzujących odcieniach niebieskiego: aqua i blue beat.

Kolekcja Kazar na wiosnę-lato 2021 nie tylko idealnie wpisuje się w trendy, ale przede wszystkim w dynamiczne ewoluujące oczekiwania klientów, którzy zmieniają perspektywę dokonywania swoich wyborów. W miejsce sezonowych, impulsywnych zakupów, dokonują tych przemyślanych i  długofalowych oczekując tym samym autentycznej jakości premium i ponadczasowej estetyki. Więcej o połączeniu klasyki i funkcjonalności z szykownym designem znajdziecie na kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.