Komputronik – nowy najemca w CH Atrium Copernicus
16 września w Atrium Copernicus swój lokal otworzy Komputronik. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroką ofertę sprzętu IT i komputerowego, a także wiele artykułów RTV i AGD. Lokal o powierzchni około 50 m kw., ulokowany będzie tuż przy sklepie z odzieżą sportową Martes Sport.
Komputronik to czołowa polska marka zajmująca się dystrybucją sprzętu elektronicznego. W swojej ofercie posiada ponad 100 tysięcy produktów m.in. w kategoriach sprzęt komputerowy, smartfony, laptopy, tablety, smartwatche. Marka proponuje także szeroki wybór urządzeń smarthome, foto i video oraz produkty dla domu oraz sprzęt RTV i AGD. Z jej usług korzystają zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi.
W nowo otwartym salonie w Atrium Copernicus, klienci mogą liczyć na zróżnicowaną ofertę produktów w każdej z powyższych kategorii, a także doradztwo i pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań. Salon zaoferuje również usługi, takie jak serwis czy zabezpieczenie telefonu folią ochronną. Z okazji otwarcia Komputronika, marka zaplanowała dla klientów w sobotę, 24 września, specjalną akcję promocyjną. Promocją szczególnie mogą być zainteresowani uczniowie oraz studenci rozważający zakup nowego sprzętu komputerowego bądź elektronicznego, przydatnego do nauki czy pracy.
Wyróżnikiem oferty Komputronik jest elastyczność i indywidualne podejście do klientów. Oferuje im również dopasowane do nowoczesnego poziomu życia usługi: fachowe doradztwo, raty, leasing, serwis, elastyczne możliwości dostawy, ubezpieczenia, a nawet wniesienie i montaż. Komputronik nieustannie rozwija swoją ofertę, wspiera sprzedaż towarów komplementarnymi usługami i ułatwia klientom proces zakupu. Wszystko po to, by jak najszybciej i jak najłatwiej mogli doświadczać radości z technologii. Salon Komputronik w Atrium Copernicus jest drugim sklepem tej marki otwartym w Toruniu.
– Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Torunia. Komputronik to znana i ceniona polska marka oferująca elektronikę, a także wszystkie niezbędne i najnowocześniejsze produkty z działu IT, RTV oraz AGD. Dlatego mamy nadzieję, że szeroka i zróżnicowana oferta sklepu, zaspokoi gusta i oczekiwania naszych klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.