Komputronik – nowy najemca w CH Atrium Copernicus
16 września w Atrium Copernicus swój lokal otworzy Komputronik. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroką ofertę sprzętu IT i komputerowego, a także wiele artykułów RTV i AGD. Lokal o powierzchni około 50 m kw., ulokowany będzie tuż przy sklepie z odzieżą sportową Martes Sport.
Komputronik to czołowa polska marka zajmująca się dystrybucją sprzętu elektronicznego. W swojej ofercie posiada ponad 100 tysięcy produktów m.in. w kategoriach sprzęt komputerowy, smartfony, laptopy, tablety, smartwatche. Marka proponuje także szeroki wybór urządzeń smarthome, foto i video oraz produkty dla domu oraz sprzęt RTV i AGD. Z jej usług korzystają zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi.
W nowo otwartym salonie w Atrium Copernicus, klienci mogą liczyć na zróżnicowaną ofertę produktów w każdej z powyższych kategorii, a także doradztwo i pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań. Salon zaoferuje również usługi, takie jak serwis czy zabezpieczenie telefonu folią ochronną. Z okazji otwarcia Komputronika, marka zaplanowała dla klientów w sobotę, 24 września, specjalną akcję promocyjną. Promocją szczególnie mogą być zainteresowani uczniowie oraz studenci rozważający zakup nowego sprzętu komputerowego bądź elektronicznego, przydatnego do nauki czy pracy.
Wyróżnikiem oferty Komputronik jest elastyczność i indywidualne podejście do klientów. Oferuje im również dopasowane do nowoczesnego poziomu życia usługi: fachowe doradztwo, raty, leasing, serwis, elastyczne możliwości dostawy, ubezpieczenia, a nawet wniesienie i montaż. Komputronik nieustannie rozwija swoją ofertę, wspiera sprzedaż towarów komplementarnymi usługami i ułatwia klientom proces zakupu. Wszystko po to, by jak najszybciej i jak najłatwiej mogli doświadczać radości z technologii. Salon Komputronik w Atrium Copernicus jest drugim sklepem tej marki otwartym w Toruniu.
– Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Torunia. Komputronik to znana i ceniona polska marka oferująca elektronikę, a także wszystkie niezbędne i najnowocześniejsze produkty z działu IT, RTV oraz AGD. Dlatego mamy nadzieję, że szeroka i zróżnicowana oferta sklepu, zaspokoi gusta i oczekiwania naszych klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.