Komunikaty PR

Komunikaty PR "Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” - akcja Wawel i Fundacji „Wawel

2021-11-18  |  06:00
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się coraz większymi krokami. To oznacza, że po raz kolejny rusza organizowana przez Wawel i Fundację “Wawel z Rodziną” ogólnopolska akcja “Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja”. Już po raz trzeci specjalnym partnerem akcji został sklep internetowy frisco.pl. Teraz, przy okazji zakupów minimum dwóch ulubionych słodyczy marki Wawel w sklepie internetowym frisco.pl, można jednym kliknięciem myszy podarować trzeci produkt dzieciakom z wybranych domów dziecka z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania.

 

Kolejna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” startuje już 17 listopada. Każdy, kto zakupi na Frisco.pl dwa produkty marki Wawel oznaczone symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, sprawi, że trzeci produkt - Czekolada Mleczna Truskawkowa 100g - trafi do jednej z czterech Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych: Zespołu do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych nr 1 w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 6, Centrum Administracyjnego Nr 1 Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Krakowie przy ul. Dunajewskiego 5, Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania przy ul. Lekcyjnej 29 i do Centrum Wspierania Rodzin ''Swoboda'' w Poznaniu przy ul. Swoboda 59.

Akcja potrwa do 12 grudnia br. Po tym terminie, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia nastąpi uroczyste przekazanie słodyczy.

Więcej można dowiedzieć się na stronie frisco.pl

Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” wspierają bezpośrednio placówki opiekuńczo-wychowawcze opieki dziennej i całodobowej w całym kraju już od 13 lat. Do tej pory, dzięki cyklicznym akcjom dla domów dziecka, pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 132 tony słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.


Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.