Komunikaty PR "Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” - akcja Wawel i Fundacji „Wawel
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się coraz większymi krokami. To oznacza, że po raz kolejny rusza organizowana przez Wawel i Fundację “Wawel z Rodziną” ogólnopolska akcja “Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja”. Już po raz trzeci specjalnym partnerem akcji został sklep internetowy frisco.pl. Teraz, przy okazji zakupów minimum dwóch ulubionych słodyczy marki Wawel w sklepie internetowym frisco.pl, można jednym kliknięciem myszy podarować trzeci produkt dzieciakom z wybranych domów dziecka z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania.
Kolejna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” startuje już 17 listopada. Każdy, kto zakupi na Frisco.pl dwa produkty marki Wawel oznaczone symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, sprawi, że trzeci produkt - Czekolada Mleczna Truskawkowa 100g - trafi do jednej z czterech Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych: Zespołu do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych nr 1 w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 6, Centrum Administracyjnego Nr 1 Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Krakowie przy ul. Dunajewskiego 5, Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania przy ul. Lekcyjnej 29 i do Centrum Wspierania Rodzin ''Swoboda'' w Poznaniu przy ul. Swoboda 59.
Akcja potrwa do 12 grudnia br. Po tym terminie, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia nastąpi uroczyste przekazanie słodyczy.
Więcej można dowiedzieć się na stronie frisco.pl
Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” wspierają bezpośrednio placówki opiekuńczo-wychowawcze opieki dziennej i całodobowej w całym kraju już od 13 lat. Do tej pory, dzięki cyklicznym akcjom dla domów dziecka, pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 132 tony słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.
Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.
Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!
Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
Jarmark produktów Regionalnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.