Komunikaty PR

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

2024-06-28  |  15:12
Biuro prasowe

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem ekspertów będzie można przerobić swoje stare ubrania, nadając im nowe życie, a także nauczyć się robić upcyklingowe dekoracje do domu i biżuterię. 

Blue City we współpracy z Centrum Twórczym mieszczącym się na poziomie +3 zaprasza na wydarzenie Prze-twórczy Pasaż odbywające się pod hasłem Re-fashion. W strefie warsztatowej, pod okiem twórców DIY, będzie można nauczyć się, jak w prosty i efektowny sposób przerabiać ubrania, które już nam się znudziły, czy wyszły z mody - na wydarzenie można przynieść własne ubrania, wszystkie inne materiały dostępne będą na miejscu. Zajęcia są bezpłatne i nie wymagają zapisów - wystarczy przyjść w sobotę lub niedzielę między godziną 11 a 20 do Blue City na poziom -1. 

Oprócz tego będzie można nauczyć się, jak zrobić coś z niczego w duchu zero waste jak np. biżuteria czy dekoracje do domu - i w tym przypadku wszystkie materiały dla uczestników będą dostępne na miejscu. 

Dodatkową atrakcją Prze-Twórczego Pasażu będą stoiska osób profesjonalnie zajmujących się rękodziełem, na których będzie można obejrzeć i kupić wyjątkowe przedmioty bezpośrednio od ich twórców. Przedmioty stworzone przeważnie w myśl zasady “nie wyrzucaj - wykorzystaj” będą nie tylko oryginalnym dodatkiem czy niepowtarzalnym prezentem, ale też mogą zainspirować do tworzenia własnego rękodzieła. 

Otwarte warsztaty z ekspertami DIY i stoiska czekają na was od godziny 11 do godziny 20 zarówno w sobotę 29 czerwca, jak i w niedzielę 30 na poziomie -1 przy fontannie. Warto pamiętać, że najbliższa niedziela jest handlowa. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.