Komunikaty PR

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

2024-06-28  |  15:12
Biuro prasowe

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem ekspertów będzie można przerobić swoje stare ubrania, nadając im nowe życie, a także nauczyć się robić upcyklingowe dekoracje do domu i biżuterię. 

Blue City we współpracy z Centrum Twórczym mieszczącym się na poziomie +3 zaprasza na wydarzenie Prze-twórczy Pasaż odbywające się pod hasłem Re-fashion. W strefie warsztatowej, pod okiem twórców DIY, będzie można nauczyć się, jak w prosty i efektowny sposób przerabiać ubrania, które już nam się znudziły, czy wyszły z mody - na wydarzenie można przynieść własne ubrania, wszystkie inne materiały dostępne będą na miejscu. Zajęcia są bezpłatne i nie wymagają zapisów - wystarczy przyjść w sobotę lub niedzielę między godziną 11 a 20 do Blue City na poziom -1. 

Oprócz tego będzie można nauczyć się, jak zrobić coś z niczego w duchu zero waste jak np. biżuteria czy dekoracje do domu - i w tym przypadku wszystkie materiały dla uczestników będą dostępne na miejscu. 

Dodatkową atrakcją Prze-Twórczego Pasażu będą stoiska osób profesjonalnie zajmujących się rękodziełem, na których będzie można obejrzeć i kupić wyjątkowe przedmioty bezpośrednio od ich twórców. Przedmioty stworzone przeważnie w myśl zasady “nie wyrzucaj - wykorzystaj” będą nie tylko oryginalnym dodatkiem czy niepowtarzalnym prezentem, ale też mogą zainspirować do tworzenia własnego rękodzieła. 

Otwarte warsztaty z ekspertami DIY i stoiska czekają na was od godziny 11 do godziny 20 zarówno w sobotę 29 czerwca, jak i w niedzielę 30 na poziomie -1 przy fontannie. Warto pamiętać, że najbliższa niedziela jest handlowa. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.