Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem ekspertów będzie można przerobić swoje stare ubrania, nadając im nowe życie, a także nauczyć się robić upcyklingowe dekoracje do domu i biżuterię.
Blue City we współpracy z Centrum Twórczym mieszczącym się na poziomie +3 zaprasza na wydarzenie Prze-twórczy Pasaż odbywające się pod hasłem Re-fashion. W strefie warsztatowej, pod okiem twórców DIY, będzie można nauczyć się, jak w prosty i efektowny sposób przerabiać ubrania, które już nam się znudziły, czy wyszły z mody - na wydarzenie można przynieść własne ubrania, wszystkie inne materiały dostępne będą na miejscu. Zajęcia są bezpłatne i nie wymagają zapisów - wystarczy przyjść w sobotę lub niedzielę między godziną 11 a 20 do Blue City na poziom -1.
Oprócz tego będzie można nauczyć się, jak zrobić coś z niczego w duchu zero waste jak np. biżuteria czy dekoracje do domu - i w tym przypadku wszystkie materiały dla uczestników będą dostępne na miejscu.
Dodatkową atrakcją Prze-Twórczego Pasażu będą stoiska osób profesjonalnie zajmujących się rękodziełem, na których będzie można obejrzeć i kupić wyjątkowe przedmioty bezpośrednio od ich twórców. Przedmioty stworzone przeważnie w myśl zasady “nie wyrzucaj - wykorzystaj” będą nie tylko oryginalnym dodatkiem czy niepowtarzalnym prezentem, ale też mogą zainspirować do tworzenia własnego rękodzieła.
Otwarte warsztaty z ekspertami DIY i stoiska czekają na was od godziny 11 do godziny 20 zarówno w sobotę 29 czerwca, jak i w niedzielę 30 na poziomie -1 przy fontannie. Warto pamiętać, że najbliższa niedziela jest handlowa.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.