Komunikaty PR

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

2024-06-28  |  15:12
Biuro prasowe

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem ekspertów będzie można przerobić swoje stare ubrania, nadając im nowe życie, a także nauczyć się robić upcyklingowe dekoracje do domu i biżuterię. 

Blue City we współpracy z Centrum Twórczym mieszczącym się na poziomie +3 zaprasza na wydarzenie Prze-twórczy Pasaż odbywające się pod hasłem Re-fashion. W strefie warsztatowej, pod okiem twórców DIY, będzie można nauczyć się, jak w prosty i efektowny sposób przerabiać ubrania, które już nam się znudziły, czy wyszły z mody - na wydarzenie można przynieść własne ubrania, wszystkie inne materiały dostępne będą na miejscu. Zajęcia są bezpłatne i nie wymagają zapisów - wystarczy przyjść w sobotę lub niedzielę między godziną 11 a 20 do Blue City na poziom -1. 

Oprócz tego będzie można nauczyć się, jak zrobić coś z niczego w duchu zero waste jak np. biżuteria czy dekoracje do domu - i w tym przypadku wszystkie materiały dla uczestników będą dostępne na miejscu. 

Dodatkową atrakcją Prze-Twórczego Pasażu będą stoiska osób profesjonalnie zajmujących się rękodziełem, na których będzie można obejrzeć i kupić wyjątkowe przedmioty bezpośrednio od ich twórców. Przedmioty stworzone przeważnie w myśl zasady “nie wyrzucaj - wykorzystaj” będą nie tylko oryginalnym dodatkiem czy niepowtarzalnym prezentem, ale też mogą zainspirować do tworzenia własnego rękodzieła. 

Otwarte warsztaty z ekspertami DIY i stoiska czekają na was od godziny 11 do godziny 20 zarówno w sobotę 29 czerwca, jak i w niedzielę 30 na poziomie -1 przy fontannie. Warto pamiętać, że najbliższa niedziela jest handlowa. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.