Kręć kilometry i zdobywaj cenne nagrody!
Na wiosnę przesiądź się na rower! Kręć kilometry i zdobywaj nagrody! - to jedna z odsłon akcji Atrium Kasztanowa, w której każdy przejechany rowerem odcinek to cenne punkty i nagrody. Za wykręcone kilometry w dniach 26 marca-2 kwietnia klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe do sklepów w centrum, a długość przejechanej trasy zostanie zamieniona na złotówki, które wesprą lokalną inicjatywę charytatywną. Dodatkowo, za zakupy zrobione w pierwszy weekend kwietnia będzie można otrzymać akcesoria sportowe, a także nagrodę główną – rower miejski na wypady krajoznawcze!
Atrium Kasztanowa rzuca rowerowe wyzwanie mieszkańcom Piły i zachęca do kręcenia kilometrów dla nagród z charytatywnym celem w tle. Do udziału w sportowej rywalizacji zaprasza wszystkich, a szczególnie lokalne szkoły i kluby sportowe; dzieci i młodzież uczestniczące w akcji będą miały okazję wziąć udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego połączonej z nauką odpowiedzialności społecznej.
W ramach współzawodnictwa sportowego w dniach 26 marca-2 kwietnia w godz. 11.00-19.00 w Atrium Kasztanowa powstanie strefa aktywności wyposażona w rowery stacjonarne, na których każdy będzie mógł przejechać dowolną ilość kilometrów. Codziennie, na najbardziej wytrwałą osobę, która wykręci najwięcej kilometrów, czeka karta podarunkowa o wartości 100 zł do zrealizowania w jednym ze sklepów Atrium Kasztanowa. Osoba, która osiągnie najlepszy wynik przez 7 dni podczas trwania akcji, otrzyma karty podarunkowe o łącznej wartości 300 zł do wykorzystania w sklepach galerii.
Poza korzyściami dla ciała i zdrowia związanymi z udziałem w zabawie, jest też element charytatywny –wszystkie wykręcone kilometry przeliczone zostaną na punkty i zamienione na złotówki. Zebrana kwota przekazana zostanie na cele dobroczynne - wsparcie lokalnej placówki, wskazanej przez samych uczestników rozgrywek. Akcja charytatywna potrwa do 2 kwietnia.
To nie koniec atrakcji dla fanów jednośladów. W dniach 31 marca -2 kwietnia klienci, którzy zgłoszą się do
Punktu Obsługi Promocji (POP) z paragonem za zakupy zrobione na kwotę minimum 150 zł, otrzymają upominki. Do wyboru będą smartband lub ekobidon - sportowe akcesoria niezbędne podczas wiosennych aktywności. Ponadto uczestnik promocji, który zarejestruje od czwartku do soboty paragony na najwyższą kwotę otrzyma nagrodę główną - rower miejski idealny na wiosenne wojaże. Strefa aktywności wraz ze stanowiskiem POP umiejscowione będą na pasażu głównym centrum handlowego, w pobliżu sklepów 50 Style i Stara Skrzynia Zero Waste.
– Naszą akcją pragniemy w szczególny sposób zachęcić mieszkańców do regularnej aktywności – ruch i wysiłek fizyczny, niezależnie od wieku i predyspozycji sprawnościowych, każdemu wyjdzie na zdrowie. Dlatego zapraszamy do wspólnego wykręcania kilometrów w imię zdrowia i dobrego samopoczucia oraz budowania odporności podczas aktywności w okresie wiosennym. Biorąc udział w zabawie nasi klienci mają możliwość połączyć przyjemne z pożytecznym - zdobyć cenne nagrody, a przy okazji pomóc też innym– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Akcja potrwa od 26 marca do 2 kwietnia każdego dnia, oprócz niedzieli, a jej regulamin dostępny jest w POP oraz na stronie Atrium Kasztanowa: https://atrium-kasztanowa.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.