Kręć kilometry i zdobywaj cenne nagrody!
Na wiosnę przesiądź się na rower! Kręć kilometry i zdobywaj nagrody! - to jedna z odsłon akcji Atrium Kasztanowa, w której każdy przejechany rowerem odcinek to cenne punkty i nagrody. Za wykręcone kilometry w dniach 26 marca-2 kwietnia klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe do sklepów w centrum, a długość przejechanej trasy zostanie zamieniona na złotówki, które wesprą lokalną inicjatywę charytatywną. Dodatkowo, za zakupy zrobione w pierwszy weekend kwietnia będzie można otrzymać akcesoria sportowe, a także nagrodę główną – rower miejski na wypady krajoznawcze!
Atrium Kasztanowa rzuca rowerowe wyzwanie mieszkańcom Piły i zachęca do kręcenia kilometrów dla nagród z charytatywnym celem w tle. Do udziału w sportowej rywalizacji zaprasza wszystkich, a szczególnie lokalne szkoły i kluby sportowe; dzieci i młodzież uczestniczące w akcji będą miały okazję wziąć udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego połączonej z nauką odpowiedzialności społecznej.
W ramach współzawodnictwa sportowego w dniach 26 marca-2 kwietnia w godz. 11.00-19.00 w Atrium Kasztanowa powstanie strefa aktywności wyposażona w rowery stacjonarne, na których każdy będzie mógł przejechać dowolną ilość kilometrów. Codziennie, na najbardziej wytrwałą osobę, która wykręci najwięcej kilometrów, czeka karta podarunkowa o wartości 100 zł do zrealizowania w jednym ze sklepów Atrium Kasztanowa. Osoba, która osiągnie najlepszy wynik przez 7 dni podczas trwania akcji, otrzyma karty podarunkowe o łącznej wartości 300 zł do wykorzystania w sklepach galerii.
Poza korzyściami dla ciała i zdrowia związanymi z udziałem w zabawie, jest też element charytatywny –wszystkie wykręcone kilometry przeliczone zostaną na punkty i zamienione na złotówki. Zebrana kwota przekazana zostanie na cele dobroczynne - wsparcie lokalnej placówki, wskazanej przez samych uczestników rozgrywek. Akcja charytatywna potrwa do 2 kwietnia.
To nie koniec atrakcji dla fanów jednośladów. W dniach 31 marca -2 kwietnia klienci, którzy zgłoszą się do
Punktu Obsługi Promocji (POP) z paragonem za zakupy zrobione na kwotę minimum 150 zł, otrzymają upominki. Do wyboru będą smartband lub ekobidon - sportowe akcesoria niezbędne podczas wiosennych aktywności. Ponadto uczestnik promocji, który zarejestruje od czwartku do soboty paragony na najwyższą kwotę otrzyma nagrodę główną - rower miejski idealny na wiosenne wojaże. Strefa aktywności wraz ze stanowiskiem POP umiejscowione będą na pasażu głównym centrum handlowego, w pobliżu sklepów 50 Style i Stara Skrzynia Zero Waste.
– Naszą akcją pragniemy w szczególny sposób zachęcić mieszkańców do regularnej aktywności – ruch i wysiłek fizyczny, niezależnie od wieku i predyspozycji sprawnościowych, każdemu wyjdzie na zdrowie. Dlatego zapraszamy do wspólnego wykręcania kilometrów w imię zdrowia i dobrego samopoczucia oraz budowania odporności podczas aktywności w okresie wiosennym. Biorąc udział w zabawie nasi klienci mają możliwość połączyć przyjemne z pożytecznym - zdobyć cenne nagrody, a przy okazji pomóc też innym– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Akcja potrwa od 26 marca do 2 kwietnia każdego dnia, oprócz niedzieli, a jej regulamin dostępny jest w POP oraz na stronie Atrium Kasztanowa: https://atrium-kasztanowa.pl/.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.