Komunikaty PR

Kręć kilometry i zdobywaj cenne nagrody!

2022-03-21  |  16:48
Biuro prasowe

Na wiosnę przesiądź się na rower! Kręć kilometry i zdobywaj nagrody! - to jedna z odsłon akcji Atrium Kasztanowa, w której każdy przejechany rowerem odcinek to cenne punkty i nagrody. Za wykręcone kilometry w dniach 26 marca-2 kwietnia klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe do sklepów w  centrum, a długość przejechanej trasy zostanie zamieniona na złotówki, które wesprą lokalną inicjatywę charytatywną. Dodatkowo, za zakupy zrobione w pierwszy weekend kwietnia będzie można otrzymać akcesoria sportowe, a także nagrodę główną – rower miejski na wypady krajoznawcze!

Atrium Kasztanowa rzuca rowerowe wyzwanie mieszkańcom Piły i zachęca do kręcenia kilometrów dla nagród z charytatywnym celem w tle. Do udziału w sportowej rywalizacji zaprasza wszystkich, a szczególnie lokalne szkoły i kluby sportowe; dzieci i młodzież uczestniczące w akcji będą miały okazję wziąć udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego połączonej z nauką odpowiedzialności społecznej.

 

W ramach współzawodnictwa sportowego w dniach 26 marca-2 kwietnia w godz. 11.00-19.00 w Atrium Kasztanowa powstanie strefa aktywności wyposażona w rowery stacjonarne, na których każdy będzie mógł przejechać dowolną ilość kilometrów. Codziennie, na najbardziej wytrwałą osobę, która wykręci najwięcej kilometrów, czeka karta podarunkowa o wartości 100 zł do zrealizowania w jednym ze sklepów Atrium Kasztanowa. Osoba, która osiągnie najlepszy wynik przez 7 dni podczas trwania akcji, otrzyma karty podarunkowe o łącznej wartości 300 zł do wykorzystania w sklepach galerii.

 

Poza korzyściami dla ciała i zdrowia związanymi z udziałem w zabawie, jest też element charytatywny –wszystkie wykręcone kilometry przeliczone zostaną na punkty i zamienione na złotówki. Zebrana kwota przekazana zostanie na cele dobroczynne - wsparcie lokalnej placówki, wskazanej przez samych uczestników rozgrywek. Akcja charytatywna potrwa do 2 kwietnia.

To nie koniec atrakcji dla fanów jednośladów. W dniach 31 marca -2 kwietnia klienci, którzy zgłoszą się do

Punktu Obsługi Promocji (POP) z paragonem za zakupy zrobione na kwotę minimum 150 zł, otrzymają upominki. Do wyboru będą smartband lub ekobidon - sportowe akcesoria niezbędne podczas wiosennych aktywności. Ponadto uczestnik promocji, który zarejestruje od czwartku do soboty paragony na najwyższą kwotę otrzyma nagrodę główną - rower miejski idealny na wiosenne wojaże. Strefa aktywności wraz ze stanowiskiem POP umiejscowione będą na pasażu głównym centrum handlowego, w pobliżu sklepów 50 Style i Stara Skrzynia Zero Waste.

 

 

Naszą akcją pragniemy w szczególny sposób zachęcić mieszkańców do regularnej aktywności – ruch i wysiłek fizyczny, niezależnie od wieku i predyspozycji sprawnościowych, każdemu wyjdzie na zdrowie. Dlatego zapraszamy do wspólnego wykręcania kilometrów w imię zdrowia i dobrego samopoczucia oraz budowania odporności podczas aktywności w okresie wiosennym. Biorąc udział w zabawie nasi klienci mają możliwość połączyć przyjemne z pożytecznym - zdobyć cenne nagrody, a przy okazji pomóc też innym mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

Akcja potrwa od 26 marca do 2 kwietnia każdego dnia, oprócz niedzieli, a jej regulamin dostępny jest w POP oraz na stronie Atrium Kasztanowa: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.