Komunikaty PR

Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel

2023-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 0.26 MB )

18 września wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriawawel.pl. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy! Loteria potrwa do 29 października br.  

Jesień to czas, w którym zdecydowanie stawiamy na luz. Chowamy się w przytulnych swetrach, przyjemnie miękkich kocach i oczywiście w wygodnych bluzach! Teraz konsumenci mają okazję co godzinę wylosować kolorową bluzę z oryginalnymi hasłami i raz w tygodniu wygrać zestaw słodyczy marki Wawel, który z pewnością umili długie jesienne wieczory. Wystarczy kupić minimum 200 g słodkości na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.loteriawawel.pl 

Wraz z loterią premierę ma zupełnie nowy spot reklamowy, promujący autorskie moduły sprzedaży luzowej. Spot w lekki i zabawny sposób prezentuje wygodę i łatwość miksowania ulubionych słodyczy z Wawelu w jednym miejscu – Królestwie Dobrego Smaku. W nowej reklamie Wawel łączy swoje mocne strony i skojarzenia z marką, takie jak królewskość, jakość i czekoladowość z luźnym językiem skierowanym do młodej grupy odbiorców. 

Królewski Luz Bluz! - Loteria Wawel - https://www.youtube.com/watch?v=y_1Aj4tlp_Y&feature=youtu.be

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.