Komunikaty PR

Królewskie Mleczko Malinowe - czyli bujanie w malinowych obłokach

2021-07-27  |  12:50
Biuro prasowe

Królewskie Mleczko z Wawelu poleca się na lato - i nie tylko! Puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel teraz dostępne są w limitowanej edycji o smaku malinowym! Fani tych lekkich, puszystych słodyczy mogą cieszyć się wyjątkowym smakiem Królewskiego Mleczka Malinowego.

Do rodziny Królewskiego Mleczka Waniliowego i Królewskiego Mleczka Śmietankowego dołącza nowy wariant smakowy - Królewskie Mleczko Malinowe. Lekki, subtelny malinowy smak i aromat pysznych okrągłych pianek w czekoladzie z pewnością zachwyci niejednego miłośnika słodkości. Stylizowana litera “W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą zapomnienia. Beztroskie bujanie w malinowych obłokach tego intensywnie owocowego smaku jest na wyciągnięcie ręki!

Na półkach sklepów, produkt Wawelu kusi wzrok charakterystycznym różowym opakowaniem, z motywami nawiązującymi do relaksu i beztroski. Produkt wyróżnia się dzięki oryginalnej, prezentowej formie oraz nowoczesnemu designowi.

Królewskie Mleczko Malinowe, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstaje zgodnie z ideą Dobrych Składników - w oparciu o prosty skład, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.


Królewskie Mleczko Malinowe - to limitowana edycja puszystych pianek w czekoladzie o subtelnym, pełnym smaku oraz delikatnym aromacie - w nowej, malinowej odsłonie. Niezwykle lekkie, oblane rozpływającą się w ustach ciemną czekoladą, przygotowaną według oryginalnych receptur. Wyśmienicie sprawdzą się jako pyszny dodatek do wakacyjnej kawy lub herbaty, słodki poczęstunek w czasie letnich spotkań z rodziną i znajomymi, a także codzienna słodka przekąska - idealna o każdej porze dnia.

Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.