Królewskie Mleczko Malinowe - czyli bujanie w malinowych obłokach
Królewskie Mleczko z Wawelu poleca się na lato - i nie tylko! Puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel teraz dostępne są w limitowanej edycji o smaku malinowym! Fani tych lekkich, puszystych słodyczy mogą cieszyć się wyjątkowym smakiem Królewskiego Mleczka Malinowego.
Do rodziny Królewskiego Mleczka Waniliowego i Królewskiego Mleczka Śmietankowego dołącza nowy wariant smakowy - Królewskie Mleczko Malinowe. Lekki, subtelny malinowy smak i aromat pysznych okrągłych pianek w czekoladzie z pewnością zachwyci niejednego miłośnika słodkości. Stylizowana litera “W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą zapomnienia. Beztroskie bujanie w malinowych obłokach tego intensywnie owocowego smaku jest na wyciągnięcie ręki!
Na półkach sklepów, produkt Wawelu kusi wzrok charakterystycznym różowym opakowaniem, z motywami nawiązującymi do relaksu i beztroski. Produkt wyróżnia się dzięki oryginalnej, prezentowej formie oraz nowoczesnemu designowi.
Królewskie Mleczko Malinowe, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstaje zgodnie z ideą Dobrych Składników - w oparciu o prosty skład, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.
Królewskie Mleczko Malinowe - to limitowana edycja puszystych pianek w czekoladzie o subtelnym, pełnym smaku oraz delikatnym aromacie - w nowej, malinowej odsłonie. Niezwykle lekkie, oblane rozpływającą się w ustach ciemną czekoladą, przygotowaną według oryginalnych receptur. Wyśmienicie sprawdzą się jako pyszny dodatek do wakacyjnej kawy lub herbaty, słodki poczęstunek w czasie letnich spotkań z rodziną i znajomymi, a także codzienna słodka przekąska - idealna o każdej porze dnia.
Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.