Komunikaty PR

Królewskie Mleczko Malinowe - czyli bujanie w malinowych obłokach

2021-07-27  |  12:50
Biuro prasowe

Królewskie Mleczko z Wawelu poleca się na lato - i nie tylko! Puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel teraz dostępne są w limitowanej edycji o smaku malinowym! Fani tych lekkich, puszystych słodyczy mogą cieszyć się wyjątkowym smakiem Królewskiego Mleczka Malinowego.

Do rodziny Królewskiego Mleczka Waniliowego i Królewskiego Mleczka Śmietankowego dołącza nowy wariant smakowy - Królewskie Mleczko Malinowe. Lekki, subtelny malinowy smak i aromat pysznych okrągłych pianek w czekoladzie z pewnością zachwyci niejednego miłośnika słodkości. Stylizowana litera “W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą zapomnienia. Beztroskie bujanie w malinowych obłokach tego intensywnie owocowego smaku jest na wyciągnięcie ręki!

Na półkach sklepów, produkt Wawelu kusi wzrok charakterystycznym różowym opakowaniem, z motywami nawiązującymi do relaksu i beztroski. Produkt wyróżnia się dzięki oryginalnej, prezentowej formie oraz nowoczesnemu designowi.

Królewskie Mleczko Malinowe, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstaje zgodnie z ideą Dobrych Składników - w oparciu o prosty skład, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.


Królewskie Mleczko Malinowe - to limitowana edycja puszystych pianek w czekoladzie o subtelnym, pełnym smaku oraz delikatnym aromacie - w nowej, malinowej odsłonie. Niezwykle lekkie, oblane rozpływającą się w ustach ciemną czekoladą, przygotowaną według oryginalnych receptur. Wyśmienicie sprawdzą się jako pyszny dodatek do wakacyjnej kawy lub herbaty, słodki poczęstunek w czasie letnich spotkań z rodziną i znajomymi, a także codzienna słodka przekąska - idealna o każdej porze dnia.

Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.