Które trendy z 2019 r. będą obowiązywały także w tym roku?
Zeszły rok obfitował w wiele ciekawych trendów. Część z nich z pewnością zostanie z nami na dłużej, o innych wolałybyśmy jak najszybciej zapomnieć. Które inspiracje skradły nasze serca, a które przejdą do niechlubnej historii mody?
Kobiecość górą
W 2019 r. projektanci i największe domy mody postawiły przede wszystkim na kobiecość. Sukienki w kwiaty, koszule z bufiastymi rękawami, żakiety czy podkreślające sylwetkę garnitury – te wszystkie propozycje z pewnością będziemy chciały wykorzystywać także w roku 2020.
- W ubiegłym roku coraz śmielej wybierałyśmy także naturalne materiały, które oprócz pięknego wyglądu, zapewniały nam komfort, nawet podczas upałów. Te wszystkie elementy – kwieciste wzory, podkreślające sylwetkę kroje i wysokiej jakości tkaniny składają się na ultrakobiecy styl, który z pewnością będzie modny także w 2020 r. Możemy go znaleźć w kolekcjach takich marek, jak Deni Cler, Guess, Lidia Kalita, Solar czy Taranko – mówi Elżbieta Zygmunt, Marketing Manager Designer Outlet Sosnowiec.
Więc chodź, pomaluj mój świat…
Chociaż początek roku nie zapowiadał szaleństwa w kolorach stylizacji – wiosnę 2019 przywitałyśmy w bardzo modnych, beżowych trenczach - to kolejne miesiące były już pełne barw. Projektanci, w myśl zasady im więcej - tym lepiej, proponowali multikolorowe sztuczne futerka, t-shirty, a nawet rajstopy. Ciekawą barwą był także tzw. millenial purple, czyli bardzo jasny fiolet. Już wiemy, że kolorem roku 2020 według Pantone jest classic blue.
Moda jest zmienna
W ubiegłym roku mieliśmy także do czynienia z trendami, które były mocno dyskusyjne. Należała do nich m.in. moda na wielkie sneakersy, stylizacje nawiązujące do wędkarstwa czy logomania. Te kierunki w modzie 2020 zostają wyparte przez zupełnie nowe - królować będą m.in. asymetryczne kroje, styl safari czy tropikalne wzory.
- Marki dostępne w Designer Outlet Sosnowiec nie pozostają w tyle za trendami. Za chwilę do naszych sklepów trafią kolekcje na sezon wiosna – lato 2020. Wśród nich znajdą się na pewno trendy proponowane przez największe domy mody. Kolekcje dopasowane do sezonu są oferowane każdego dnia, zawsze w cenach niższych o minimum 30% niż w sklepach regularnych – dodaje Elżbieta Zygmunt.
Designer Outlet Sosnowiec to największe centrum outletowe w regionie, położone w Sosnowcu przy drodze S1 i autostradzie A4 (ul. Orląt Lwowskich 138). Dzięki ponad 100 markom (takim jak np. Nike, 4F, New Balance, Puma, Salomon, Adidas, Umbro, Pepe Jeans, Levi’s czy Guess) i cenom niższym od 30 do 70% przez cały rok, daje najlepsze możliwości robienia zakupów. Część restauracyjna i plac zabaw dla dzieci uzupełniają wyjątkowe wrażenia zakupowe. Architektura outletu przypomina XIX-wieczną wiktoriańską uliczkę. Darmowy parking może pomieścić 1200 samochodów.
Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch
Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.