Komunikaty PR

Które trendy z 2019 r. będą obowiązywały także w tym roku?

2020-01-28  |  01:00

Zeszły rok obfitował w wiele ciekawych trendów. Część z nich z pewnością zostanie z nami na dłużej, o innych wolałybyśmy jak najszybciej zapomnieć. Które inspiracje skradły nasze serca, a które przejdą do niechlubnej historii mody?

Kobiecość górą

W 2019 r. projektanci i największe domy mody postawiły przede wszystkim na kobiecość. Sukienki w kwiaty, koszule z bufiastymi rękawami, żakiety czy podkreślające sylwetkę garnitury – te wszystkie propozycje z pewnością będziemy chciały wykorzystywać także w roku 2020.

- W ubiegłym roku coraz śmielej wybierałyśmy także naturalne materiały, które oprócz pięknego wyglądu, zapewniały nam komfort, nawet podczas upałów. Te wszystkie elementy – kwieciste wzory, podkreślające sylwetkę kroje i wysokiej jakości tkaniny składają się na ultrakobiecy styl, który z pewnością będzie modny także w 2020 r. Możemy go znaleźć w kolekcjach takich marek, jak Deni Cler, Guess, Lidia Kalita, Solar czy Taranko – mówi Elżbieta Zygmunt, Marketing Manager Designer Outlet Sosnowiec.

Więc chodź, pomaluj mój świat…

Chociaż początek roku nie zapowiadał szaleństwa w kolorach stylizacji – wiosnę 2019 przywitałyśmy w bardzo modnych, beżowych trenczach - to kolejne miesiące były już pełne barw. Projektanci, w myśl zasady im więcej - tym lepiej, proponowali multikolorowe sztuczne futerka, t-shirty, a nawet rajstopy. Ciekawą barwą był także tzw. millenial purple, czyli bardzo jasny fiolet. Już wiemy, że kolorem roku 2020 według Pantone jest classic blue.

Moda jest zmienna

W ubiegłym roku mieliśmy także do czynienia z trendami, które były mocno dyskusyjne. Należała do nich m.in. moda na wielkie sneakersy, stylizacje nawiązujące do wędkarstwa czy logomania. Te kierunki w modzie 2020 zostają wyparte przez zupełnie nowe - królować będą m.in. asymetryczne kroje, styl safari czy tropikalne wzory.

- Marki dostępne w Designer Outlet Sosnowiec nie pozostają w tyle za trendami. Za chwilę do naszych sklepów trafią kolekcje na sezon wiosna – lato 2020. Wśród nich znajdą się na pewno trendy proponowane przez największe domy mody. Kolekcje dopasowane do sezonu są oferowane każdego dnia, zawsze w cenach niższych o minimum 30% niż w sklepach regularnych – dodaje Elżbieta Zygmunt.

 

 

Designer Outlet Sosnowiec to największe centrum outletowe w regionie, położone w Sosnowcu przy drodze S1 i autostradzie A4 (ul. Orląt Lwowskich 138). Dzięki ponad 100 markom (takim jak np. Nike, 4F, New Balance, Puma, Salomon, Adidas, Umbro, Pepe Jeans, Levi’s czy Guess) i cenom niższym od 30 do 70% przez cały rok, daje najlepsze możliwości robienia zakupów. Część restauracyjna i plac zabaw dla dzieci uzupełniają wyjątkowe wrażenia zakupowe. Architektura outletu przypomina XIX-wieczną wiktoriańską uliczkę. Darmowy parking może pomieścić 1200 samochodów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch Biuro prasowe
2024-10-17 | 14:05

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając
Zakupy Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Zakupy Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-10-14 | 11:25

Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.