Komunikaty PR

Kultowe targi Slow Weekend #Prezenty powracają na PGE Narodowy

2024-12-05  |  13:00

Przed nami wyjątkowa, jubileuszowa edycja targów Slow Weekend, która odbędzie się już 7-8 grudnia na PGE Narodowym! To doskonała okazja, by znaleźć niepowtarzalne prezenty tworzone w duchu slow i zanurzyć się w świątecznej atmosferze. Co czeka odwiedzających na miejscu? Ponad 200 polskich marek – od rękodzieła, kosmetyków, oryginalnych akcesoriów, przez modę vintage, aż po warsztaty, strefę slow food i mnóstwo atrakcji.

Slow Weekend to jedne z największych targów w Polsce organizowanych w duchu slow life. Od dekady przyciągają tysiące miłośników unikalnych produktów oraz świadomego podejścia do zakupów. Co roku blisko 12 tysięcy gości odwiedza stoiska wypełnione asortymentem od lokalnych producentów, autorskich marek i rzemieślników. Oferują oni alternatywę dla masowej produkcji – ręcznie wykonane wyroby, odzież szytą w małych seriach, kosmetyki o naturalnym składzie, akcesoria, dekoracje, a także zdrową żywność.

– Od 10 lat promujemy ideę świadomych zakupów i celebracji wyjątkowych prezentów. Stawiamy na rzeczy tworzone z troską o jakość – unikalne i niebanalne. W świątecznej atmosferze największą radość sprawia obdarowywanie upominkami, które wyróżniają się niepowtarzalnym charakterem – są starannie wykonane, mają duszę i odzwierciedlają pasję twórców. To właśnie takie, pełne uroku prezenty sprawiają, że święta stają się jeszcze bardziej magiczne – mówi Iza Miłosz, współorganizatorka targów Slow Weekend.

Jubileuszowa edycja łączy wszystko, co najlepsze z wydarzeń organizowanych przez Grupę Slow: Jestem Slow, Jestem Vintage oraz Jestem Organic. To trzy strefy tematyczne, każda oferująca bogaty wybór atrakcji dla odwiedzających w każdym wieku. W strefie Jestem Slow będzie można odkryć ponad 100 marek autorskich oraz wziąć udział w warsztatach szycia na maszynie – wspólnie wykonane rzeczy zostaną przekazane na wsparcie wybranej organizacji społecznej. Strefa Jestem Vintage zgromadzi 50 butików z modą vintage i starannie wyselekcjonowanymi perełkami, czyli wszystkim, czego może zapragnąć serce entuzjasty oryginalnego designu. Odbędą się tam również warsztaty z upcyclingu – czyli przerabiania starych ubrań, aby nadać im nowe życie – i naprawy obuwia. Nie zabraknie także stoisk Ambasadorów Jestem Vintage, którzy zaprezentują swoje unikalne kolekcje – egzemplarze wybrane z ich prywatnych szaf. Miłośnicy naturalnych i ekologicznych kosmetyków, produktów organicznych oraz domowych wyrobów spożywczych doskonale odnajdą się w strefie Jestem Organic, gdzie czekać będą darmowe porady wellness oraz możliwość skorzystania z krótkich sesji masażu.

Marki, które robią różnicę

Podczas grudniowej edycji targów po raz pierwszy zostaną wręczone Slow Certyfikaty – nagrody dla marek, które tworzą w nurcie świadomej konsumpcji. Wyróżnienia przyznane będą w trzech kategoriach: Slow, Vintage i Organic, za wyjątkowe podejście do jakości, autentyczności oraz troski o środowisko. Ich celem jest ułatwienie konsumentom wyboru produktów tworzonych w zrównoważony sposób, spełniających najwyższe standardy.

– Targi Slow Weekend już od dekady przyciągają osoby, które szukają niepowtarzalnych produktów tworzonych z pasją. Jubileuszowa edycja to wyjątkowy moment, by uhonorować marki, które najlepiej wcielają w życie wartości Slow – w tym troskę o środowisko i świadome podejście do produkcji. Slow Certyfikat jest wyróżnieniem, które pomoże konsumentom odnaleźć godnych zaufania wystawców i dokonywać przemyślanych, lepszych wyborów – mówi Iza Miłosz, współorganizatorka targów Slow Weekend.

Jubileuszowa edycja targów Slow Weekend to idealny moment, by znaleźć niebanalne prezenty, spędzić czas w kreatywnej atmosferze i poczuć świąteczną magię w duchu slow. To świetna okazja, by wybierać lepsze prezenty – wyjątkowe, tworzone z dbałością i prawdziwą pasją, które uczynią te święta szczególnymi.

Slow Weekend #Prezenty

Data: 7-8 grudnia 2024 r.

Miejsce: PGE Narodowy, Warszawa

Godziny otwarcia:

Sobota: 11:00–19:00

Niedziela: 11:00–19:00

Wstęp: 15 zł (dzieci do 12 lat wstęp bezpłatny). Bilety dostępne na eBilet.pl.

Więcej informacji: www.jestemslow.pl

www.instagram.com/jestemslow

www.facebook.com/jestemslow



* Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu „slow”, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Jest organizatorem wydarzeń pod szyldem Jestem Slow – obecnie największych imprez promujących polskie marki autorskie. Pierwsza edycja (pod nazwą Slow Fashion) odbyła w kwietniu 2014 r. w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. Kolejne zorganizowano na PGE Narodowym, we wrocławskiej Hali Stulecia, w Halach Soho Factory, Mińska 65 oraz Centrum Praskim Koneser. Poza realizacją Jestem Slow, w 2021 roku Grupa uruchomiła nowy projekt, skupiający pasjonatów produktów z drugiej ręki, czyli Jestem Vintage. Wydarzenia odbywają się cyklicznie, co miesiąc w Elektrowni Powiśle w Warszawie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.