Kultowe targi Slow Weekend #Prezenty powracają na PGE Narodowy
Przed nami wyjątkowa, jubileuszowa edycja targów Slow Weekend, która odbędzie się już 7-8 grudnia na PGE Narodowym! To doskonała okazja, by znaleźć niepowtarzalne prezenty tworzone w duchu slow i zanurzyć się w świątecznej atmosferze. Co czeka odwiedzających na miejscu? Ponad 200 polskich marek – od rękodzieła, kosmetyków, oryginalnych akcesoriów, przez modę vintage, aż po warsztaty, strefę slow food i mnóstwo atrakcji.
Slow Weekend to jedne z największych targów w Polsce organizowanych w duchu slow life. Od dekady przyciągają tysiące miłośników unikalnych produktów oraz świadomego podejścia do zakupów. Co roku blisko 12 tysięcy gości odwiedza stoiska wypełnione asortymentem od lokalnych producentów, autorskich marek i rzemieślników. Oferują oni alternatywę dla masowej produkcji – ręcznie wykonane wyroby, odzież szytą w małych seriach, kosmetyki o naturalnym składzie, akcesoria, dekoracje, a także zdrową żywność.
– Od 10 lat promujemy ideę świadomych zakupów i celebracji wyjątkowych prezentów. Stawiamy na rzeczy tworzone z troską o jakość – unikalne i niebanalne. W świątecznej atmosferze największą radość sprawia obdarowywanie upominkami, które wyróżniają się niepowtarzalnym charakterem – są starannie wykonane, mają duszę i odzwierciedlają pasję twórców. To właśnie takie, pełne uroku prezenty sprawiają, że święta stają się jeszcze bardziej magiczne – mówi Iza Miłosz, współorganizatorka targów Slow Weekend.
Jubileuszowa edycja łączy wszystko, co najlepsze z wydarzeń organizowanych przez Grupę Slow: Jestem Slow, Jestem Vintage oraz Jestem Organic. To trzy strefy tematyczne, każda oferująca bogaty wybór atrakcji dla odwiedzających w każdym wieku. W strefie Jestem Slow będzie można odkryć ponad 100 marek autorskich oraz wziąć udział w warsztatach szycia na maszynie – wspólnie wykonane rzeczy zostaną przekazane na wsparcie wybranej organizacji społecznej. Strefa Jestem Vintage zgromadzi 50 butików z modą vintage i starannie wyselekcjonowanymi perełkami, czyli wszystkim, czego może zapragnąć serce entuzjasty oryginalnego designu. Odbędą się tam również warsztaty z upcyclingu – czyli przerabiania starych ubrań, aby nadać im nowe życie – i naprawy obuwia. Nie zabraknie także stoisk Ambasadorów Jestem Vintage, którzy zaprezentują swoje unikalne kolekcje – egzemplarze wybrane z ich prywatnych szaf. Miłośnicy naturalnych i ekologicznych kosmetyków, produktów organicznych oraz domowych wyrobów spożywczych doskonale odnajdą się w strefie Jestem Organic, gdzie czekać będą darmowe porady wellness oraz możliwość skorzystania z krótkich sesji masażu.
Marki, które robią różnicę
Podczas grudniowej edycji targów po raz pierwszy zostaną wręczone Slow Certyfikaty – nagrody dla marek, które tworzą w nurcie świadomej konsumpcji. Wyróżnienia przyznane będą w trzech kategoriach: Slow, Vintage i Organic, za wyjątkowe podejście do jakości, autentyczności oraz troski o środowisko. Ich celem jest ułatwienie konsumentom wyboru produktów tworzonych w zrównoważony sposób, spełniających najwyższe standardy.
– Targi Slow Weekend już od dekady przyciągają osoby, które szukają niepowtarzalnych produktów tworzonych z pasją. Jubileuszowa edycja to wyjątkowy moment, by uhonorować marki, które najlepiej wcielają w życie wartości Slow – w tym troskę o środowisko i świadome podejście do produkcji. Slow Certyfikat jest wyróżnieniem, które pomoże konsumentom odnaleźć godnych zaufania wystawców i dokonywać przemyślanych, lepszych wyborów – mówi Iza Miłosz, współorganizatorka targów Slow Weekend.
Jubileuszowa edycja targów Slow Weekend to idealny moment, by znaleźć niebanalne prezenty, spędzić czas w kreatywnej atmosferze i poczuć świąteczną magię w duchu slow. To świetna okazja, by wybierać lepsze prezenty – wyjątkowe, tworzone z dbałością i prawdziwą pasją, które uczynią te święta szczególnymi.
Slow Weekend #Prezenty
Data: 7-8 grudnia 2024 r.
Miejsce: PGE Narodowy, Warszawa
Godziny otwarcia:
Sobota: 11:00–19:00
Niedziela: 11:00–19:00
Wstęp: 15 zł (dzieci do 12 lat wstęp bezpłatny). Bilety dostępne na eBilet.pl.
Więcej informacji: www.jestemslow.pl
www.instagram.com/jestemslow
www.facebook.com/jestemslow
* Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu „slow”, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Jest organizatorem wydarzeń pod szyldem Jestem Slow – obecnie największych imprez promujących polskie marki autorskie. Pierwsza edycja (pod nazwą Slow Fashion) odbyła w kwietniu 2014 r. w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. Kolejne zorganizowano na PGE Narodowym, we wrocławskiej Hali Stulecia, w Halach Soho Factory, Mińska 65 oraz Centrum Praskim Koneser. Poza realizacją Jestem Slow, w 2021 roku Grupa uruchomiła nowy projekt, skupiający pasjonatów produktów z drugiej ręki, czyli Jestem Vintage. Wydarzenia odbywają się cyklicznie, co miesiąc w Elektrowni Powiśle w Warszawie.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.