Komunikaty PR

Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!

2024-05-28  |  14:20
Biuro prasowe

Często z sentymentem wspominamy czasy, gdy byliśmy dziećmi, a naszym drugim domem było podwórko. To tam nawiązywaliśmy przyjaźnie, graliśmy w klasy, wymienialiśmy się karteczkami i wymyślaliśmy różne zabawy. Jedną z nich było wtedy zrobienie największego balona z gumy, której smak pamiętamy do dziś. A gdyby tak wejść w wehikuł czasu i przenieść się do lat 80’, 90’ i 00’?

Mars Wrigley zachęca do słodkich powrotów i poczucia się znów dzieckiem. W portfolio marki Orbit® pojawiła się bezcukrowa guma Orbit® For Kids o smaku owocowym, którą wielu z nas pamięta ze swojego dzieciństwa. Teraz dostępna jest w nowej formie, pełnych smaku miękkich kosteczek.

Produkt, tak jak wszystkie gumy Orbit®, nie zawiera cukru, dzięki czemu pomaga zadbać o zdrowy uśmiech.  Żucie bezcukrowej gumy, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów po jedzeniu czy piciu, jest jednym z elementów codziennej higieny jamy ustnej, rekomendowanym przez stomatologów.

 

*Eksperci nie wskazują konkretnego wieku, od którego dzieci mogą bezpiecznie żuć gumę bez cukru. Przy podejmowaniu decyzji na temat czy dziecko może bezpiecznie spożywać gumy do żucia, warto uwzględnić następujące kwestie: dziecko powinno mieć pełne uzębienie, umieć już mówić oraz rozumieć zależności między przyczyną i skutkiem.  Powinno także rozumieć, że należy żuć gumę bez jej połykania, wiedzieć, że nie może żuć gumy podczas aktywności fizycznej oraz nie powinno żuć dużej ilości gumy naraz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.