Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!
Często z sentymentem wspominamy czasy, gdy byliśmy dziećmi, a naszym drugim domem było podwórko. To tam nawiązywaliśmy przyjaźnie, graliśmy w klasy, wymienialiśmy się karteczkami i wymyślaliśmy różne zabawy. Jedną z nich było wtedy zrobienie największego balona z gumy, której smak pamiętamy do dziś. A gdyby tak wejść w wehikuł czasu i przenieść się do lat 80’, 90’ i 00’?
Mars Wrigley zachęca do słodkich powrotów i poczucia się znów dzieckiem. W portfolio marki Orbit® pojawiła się bezcukrowa guma Orbit® For Kids o smaku owocowym, którą wielu z nas pamięta ze swojego dzieciństwa. Teraz dostępna jest w nowej formie, pełnych smaku miękkich kosteczek.
Produkt, tak jak wszystkie gumy Orbit®, nie zawiera cukru, dzięki czemu pomaga zadbać o zdrowy uśmiech. Żucie bezcukrowej gumy, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów po jedzeniu czy piciu, jest jednym z elementów codziennej higieny jamy ustnej, rekomendowanym przez stomatologów.
*Eksperci nie wskazują konkretnego wieku, od którego dzieci mogą bezpiecznie żuć gumę bez cukru. Przy podejmowaniu decyzji na temat czy dziecko może bezpiecznie spożywać gumy do żucia, warto uwzględnić następujące kwestie: dziecko powinno mieć pełne uzębienie, umieć już mówić oraz rozumieć zależności między przyczyną i skutkiem. Powinno także rozumieć, że należy żuć gumę bez jej połykania, wiedzieć, że nie może żuć gumy podczas aktywności fizycznej oraz nie powinno żuć dużej ilości gumy naraz.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.