Komunikaty PR

Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!

2024-05-28  |  14:20
Biuro prasowe

Często z sentymentem wspominamy czasy, gdy byliśmy dziećmi, a naszym drugim domem było podwórko. To tam nawiązywaliśmy przyjaźnie, graliśmy w klasy, wymienialiśmy się karteczkami i wymyślaliśmy różne zabawy. Jedną z nich było wtedy zrobienie największego balona z gumy, której smak pamiętamy do dziś. A gdyby tak wejść w wehikuł czasu i przenieść się do lat 80’, 90’ i 00’?

Mars Wrigley zachęca do słodkich powrotów i poczucia się znów dzieckiem. W portfolio marki Orbit® pojawiła się bezcukrowa guma Orbit® For Kids o smaku owocowym, którą wielu z nas pamięta ze swojego dzieciństwa. Teraz dostępna jest w nowej formie, pełnych smaku miękkich kosteczek.

Produkt, tak jak wszystkie gumy Orbit®, nie zawiera cukru, dzięki czemu pomaga zadbać o zdrowy uśmiech.  Żucie bezcukrowej gumy, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów po jedzeniu czy piciu, jest jednym z elementów codziennej higieny jamy ustnej, rekomendowanym przez stomatologów.

 

*Eksperci nie wskazują konkretnego wieku, od którego dzieci mogą bezpiecznie żuć gumę bez cukru. Przy podejmowaniu decyzji na temat czy dziecko może bezpiecznie spożywać gumy do żucia, warto uwzględnić następujące kwestie: dziecko powinno mieć pełne uzębienie, umieć już mówić oraz rozumieć zależności między przyczyną i skutkiem.  Powinno także rozumieć, że należy żuć gumę bez jej połykania, wiedzieć, że nie może żuć gumy podczas aktywności fizycznej oraz nie powinno żuć dużej ilości gumy naraz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.