Komunikaty PR

Kupujesz i pomagasz. Odwiedź sklep UNICEF Polska

2022-01-13  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Szukasz upominku dla kogoś bliskiego i przy okazji chcesz pomóc dzieciom na świecie? A może marzy ci się wyjątkowy produkt sygnowany logo UNICEF? Jeśli tak, to ta propozycja jest dla Ciebie. W sklepie UNICEF Polska pojawiły się produkty, które nie tylko sprawią dużo radości, ale też pomogą najmłodszym na świecie.

 

Dotychczas w sklepie UNICEF Polska dostępnym pod adresem sklep-unicef.pl można było zaopatrzyć się głównie w charytatywne kartki świąteczne. Teraz do kartek dołączyły również produkty z logo UNICEF, które każdy może kupić dla siebie lub w prezencie dla kogoś bliskiego.

Możliwość zakupu upominków jest elementem trwającej akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”. W jej ramach, artyści-rysownicy przygotowują serię rysunków dzieci, pokazanych w sposób charakterystyczny dla swojego regionu. Rysunki zawierają też element wspólny dla wszystkich dzieci.

Jako pierwsza do akcji dołączyła Miriola Dzik – rysowniczka, autorka serii rysunków „KURA”. Miriola przygotowała siedem rysunków dzieci z różnych kontynentów, a elementem łączącym jest miś. W ostatnim czasie, do sklepu UNICEF Polska trafiła limitowana seria produktów z grafikami Mirioli sygnowana logo UNICEF.

Obecnie w sklepie UNICEF Polska można kupić cztery rodzaje upominków inspirowanych grafikami Mirioli Dzik – misie, notesy, kubki i smycze. W najbliższym czasie pojawią się też kolejne produkty. Ponadto, w sklepie można zaopatrzyć się w kalendarz UNICEF na 2022 rok oraz parasole. Dochód ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie i realizację misji UNICEF.

Kupując produkty UNICEF Polska możesz uratować zdrowie i życie potrzebujących dzieci. To bardzo proste! W tym projekcie zyskują wszyscy: kupujący otrzyma piękny upominek, a najmłodsi – niezbędną pomoc, powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.

Oferta sklepu będzie regularnie poszerzana, ale warto się spieszyć – liczba sztuk każdego upominku jest limitowana. Jednocześnie do akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko” dołączają kolejni artyści-rysownicy, o czym organizacja poinformuje już wkrótce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.