Kupujesz i pomagasz. Odwiedź sklep UNICEF Polska
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Szukasz upominku dla kogoś bliskiego i przy okazji chcesz pomóc dzieciom na świecie? A może marzy ci się wyjątkowy produkt sygnowany logo UNICEF? Jeśli tak, to ta propozycja jest dla Ciebie. W sklepie UNICEF Polska pojawiły się produkty, które nie tylko sprawią dużo radości, ale też pomogą najmłodszym na świecie.
Dotychczas w sklepie UNICEF Polska dostępnym pod adresem sklep-unicef.pl można było zaopatrzyć się głównie w charytatywne kartki świąteczne. Teraz do kartek dołączyły również produkty z logo UNICEF, które każdy może kupić dla siebie lub w prezencie dla kogoś bliskiego.
Możliwość zakupu upominków jest elementem trwającej akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”. W jej ramach, artyści-rysownicy przygotowują serię rysunków dzieci, pokazanych w sposób charakterystyczny dla swojego regionu. Rysunki zawierają też element wspólny dla wszystkich dzieci.
Jako pierwsza do akcji dołączyła Miriola Dzik – rysowniczka, autorka serii rysunków „KURA”. Miriola przygotowała siedem rysunków dzieci z różnych kontynentów, a elementem łączącym jest miś. W ostatnim czasie, do sklepu UNICEF Polska trafiła limitowana seria produktów z grafikami Mirioli sygnowana logo UNICEF.
Obecnie w sklepie UNICEF Polska można kupić cztery rodzaje upominków inspirowanych grafikami Mirioli Dzik – misie, notesy, kubki i smycze. W najbliższym czasie pojawią się też kolejne produkty. Ponadto, w sklepie można zaopatrzyć się w kalendarz UNICEF na 2022 rok oraz parasole. Dochód ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie i realizację misji UNICEF.
Kupując produkty UNICEF Polska możesz uratować zdrowie i życie potrzebujących dzieci. To bardzo proste! W tym projekcie zyskują wszyscy: kupujący otrzyma piękny upominek, a najmłodsi – niezbędną pomoc, powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.
Oferta sklepu będzie regularnie poszerzana, ale warto się spieszyć – liczba sztuk każdego upominku jest limitowana. Jednocześnie do akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko” dołączają kolejni artyści-rysownicy, o czym organizacja poinformuje już wkrótce.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.