Komunikaty PR

La Mania, iSpot i wiele więcej –zaskakujący koniec lata w Westfield Mokotów

2023-09-20  |  13:10
Biuro prasowe

Westfield Mokotów to od dawna jedno z najpopularniejszych centrów handlowych na mapie Warszawy, które niezmiennie lubi zaskakiwać. Z końcem lata centrum poszerzyło swoją ofertę o różnorodne propozycje, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. Na Mokotów powróciła m.in. ceniona polska marka La Mania, która zaprasza do swojego flagowego salonu. W jego nietuzinkowej przestrzeni znaleźć można eleganckie, ponadczasowe ubrania i dodatki najwyższe jakości. To jednak nie jedyna nowość, którą w ostatnim czasie zaskakuje Westfield Mokotów.   

W Westfield Mokotów na pasjonatów mody czeka butik marki La Mania, który powrócił do tego centrum handlowego w nowej odsłonie. We flagowym salonie marki na klientów czekają ubrania i dodatki stanowiące idealne połączenie ponadczasowej elegancji z najnowszymi, światowymi trendami. La Mania powstała
z myślą o kobietach, które są silne, świadome własnej wartości, a zarazem lubiące manifestować swoją kobiecość. Salon marki w Westfield Mokotów wykracza poza ramy tradycyjnego sklepu - stanie się on również miejscem spotkań kobiet, gdzie moda łączy się z kreatywnością i kobiecą siłą.

Również marka Apple zdecydowała się otworzyć swój salon w nowej odsłonie w Westfield Mokotów. W  iSpot Apple Premium Partner klienci mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa i możliwości przetestowania pełnego asortymentu produktów firmy Apple a certyfikowani specjaliści pomogą dopasować produkt do indywidualnych potrzeb. Nowy salon iSpot to nie tylko zakupy, ale również możliwość zdobywania wiedzy podczas bezpłatnych warsztatów tematycznych.  

To jednak nie jedyne nowości jakimi z końcem lata Westfield Mokotów zaskakuje swoich klientów. Każdy kto to po letnim szaleństwie chce zadbać o swoje włosy, może udać się po starannie wyselekcjonowane produkty do ich pielęgnacji i stylizacji do sklepu Hair Shop, znajdującego się na poziomie 0.

Aby zatrzymać na dłużej letnie wspomnienia warto odwiedzić salon fotograficzny AB FOTO na poziomie +1 Westfield Mokotów. Odwiedzjący znajdą tam aparaty i akcesoria fotograficzne, skorzystają
z możliwości wydruku zdjęć w różnych formatach. Pracownicy salonu nakleją także folie ochronne na smartfony i aparaty fotograficzne klientów. Można tu również wykonać zdjęcia do dokumentów. 

Z kolei Ci, którzy chcą jeszcze poczuć wakacyjny klimat mogą skosztować odrobiny Tajwanu w Crazy Bubble. Spróbować tu można napoju Bubble Tea i setek kombinacji smakowych od orzeźwiającej herbaty oraz aromatycznej kawy, aż po napoje mleczne, zmrożone shake’i i sorbety. Stoisko Crazy Bubble znajduje się na poziomie 0.

W trakcie udanych zakupów warto pomyśleć także o swoim samochodzie. Klienci Westfield Mokotów mogą teraz skorzystać z oferty myjni Prime Shine (znajdującej się na poziomie -1 parkingu), w której wykwalifikowany personel zadba o potrzeby nawet najbardziej wymagających właścicieli samochodów.

– Cieszymy się, że do naszego centrum wciąż dołączają nowi najemcy. Ponowne otwarcie butiku La Mania to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, które z pewnością wzmocni modową ofertę Westfield Mokotów

i przyciągnie uwagę wielu wielbicielek dobrego stylu. mówi Izabela Wójcik, dyrektorka Westfield Mokotów. – Jednak nasi klienci mogą liczyć na dużo więcej niż tylko najlepsze zakupy. Westfield Mokotów to także miejsce, w którym można skorzystać z profesjonalnego doradztwa, personalizacji oferty czy wyjątkowych inspiracji. Klient i jego potrzeby, są zawsze w centrum wszystkiego co robimy.

Westfield Mokotów nie zwalnia tempa i już niedługo poinformuje o kolejnych nowościach, wydarzeniach
i niespodziankach. Jesień i zima zapowiadają się niezwykle ciekawie! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.