Komunikaty PR

Lato pełne okazji w ETC Swarzędz

2021-06-23  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Wakacje tuż, tuż. To niemal ostatni dzwonek, by zakupić wszystkie niezbędne rzeczy na planowane, wakacyjne podróże. Teraz dostępne w jeszcze niższej cenie, ponieważ rozpoczęły się sezonowe wyprzedaże. ETC Swarzędz zachęca do korzystania z trwających promocji, dopóki w sklepach dostępny jest asortyment w pełnych rozmiarach. Co więcej, centrum handlowe jest już czynne w 100%. Odwiedzający mogą korzystać ze strefy gastronomicznej czy siłowni, a dzieci z atrakcji sali zabaw.

W tym roku z niecierpliwością czekaliśmy na otwarcie galerii handlowych i rozpoczęcie letnich wyprzedaży. Warto skorzystać z nich jak najszybciej. Odzież, obuwie czy akcesoria rozchodzą się jak świeże bułeczki. Nie bez powodu... Proponowane rabaty sięgają nawet 70%. To świetna okazja, by uzupełnić garderobę o najnowsze trendy, dbając przy tym o stan konta. Na zakupy do ETC Swarzędz bez obaw można zabrać dzieci, które w międzyczasie będą świetnie się bawić w ponownie otwartym Klubie Kulkids. Sala zabaw oferuje wiele bezpłatnych atrakcji m.in. małpi gaj z basenem z kulkami, zjeżdżalniami i trampoliną, kącik zabaw oraz kącik dla najmłodszych.  Co więcej, miłośnicy zakupowego szaleństwa powinni być czujni. Na początku lipca, z okazji Dni Swarzędza centrum handlowe planuje wyjątkowe okazje. Od 3 lipca, w ramach Dni Swarzędza, będzie można zdobyć specjalną gazetkę, w której znajdą się dodatkowe kupony rabatowe. 

ETC Swarzędz warto odwiedzić jednak nie tylko z powodu trwających promocji. W Centrum działają wszystkie sklepy i punkty usługowe. Każdy chętny może już ćwiczyć w Klubie 2B Active Fitness.

W przerwie od treningów czy zakupów, klienci mają możliwość zjeść posiłek w działającej już strefie gastronomicznej. Do dyspozycji klientów pozostają m.in. takie lokale, jak Pizza Hut Express, Sushi&More czy Restauracja Olimp.

ETC Swarzędz przypomina również, że Intermarché czynne jest w każdą niedzielę, w godzinach 09:00-20:00. W pozostałe dni, sklep zaprasza na zakupy od 08:00 do 21:00. Supermarket świadczy również usługi pocztowe – „paczka w ruchu”.

Więcej informacji na temat promocji i wydarzeń odbywających się w ETC Swarzędz znaleźć można na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl oraz na fanpage’ach na Facebooku i Instagramie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.