Lepiej i taniej, czyli dlaczego warto wybrać się na zakupy do Galerii Młociny?
Galeria Młociny z całą pewnością nie planuje zwalniać tempa. Centrum handlowe już w pierwszym miesiącu nowego roku przygotowało dla klientów prawdziwą dawkę niespodzianek. Niezapomniane, ponadczasowe potańcówki, a także bony na kolejne zakupy w zamian za okazanie paragonu? Takie atrakcje tylko na Bielanach!
Kupujesz i Masz to cykliczna inicjatywa Galerii Młociny, w ramach której centrum handlowe w zamian za zrobienie zakupów nagradza klientów bonami na kolejne. Akcje cieszą się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców stolicy i nie ma w tym nic dziwnego. W końcu kto z nas nie lubi być nagradzany? To z pewnością miła odmiana i świetna informacja dla wszystkich tych, którzy w obliczu stale rosnących cen chcieliby odrobinę zaoszczędzić!
#WięcejLepiejTaniej
Już od 17 do 31 stycznia klienci Galerii Młociny będą mieli okazję, by wziąć udział w pierwszej w nowym roku akcji Kupujesz i Masz. Również tym razem zasady akcji promocyjnej będą bardzo atrakcyjne, ponieważ odwiedzający, którzy w podanym terminie zrobią zakupy za minimum 200 zł (zebrane na maksymalnie 2 paragonach), otrzymają bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy! Co ciekawe, obiekt rozda aż 1000 voucherów! Wśród nagród znajdziemy również bilety do Multikina i liczne upominki. Dodatkowo każdego dnia 1 osoba, która zarejestruje paragon najwyższej wartości, otrzyma voucher do Prezentu Marzeń o wartości 100 zł. Dowody zakupu niezmiennie należy rejestrować na stoisku znajdującym się na poziomie 1, tuż obok sklepu Gagliardi.
#DjWika
Czy znajdą się jeszcze tacy, którzy nie słyszeli o słynnych, wielopokoleniowych potańcówkach na Młocinach? Wszyscy mieszkańcy Warszawy, którzy nie mieli jeszcze okazji, by tupnąć nogą przy muzycznych brzmieniach na Bielanach, koniecznie powinni odwiedzić Galerię Młociny w środę 12 stycznia. O wspaniałą atmosferę podczas słynnej, międzypokoleniowej potańcówki niezmiennie zadba DJ Wika! Start o godzinie 18:00 w Hali Hutnik.
#JeszczeWięcejRozrywki
Na deser propozycja dla wszystkich tych, którzy w najbliższą środę wieczór mają zajęty, a mimo to bardzo chcieliby odrobinę poszaleć. W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Ulica Dzielnica Stolica już 16 stycznia w Galerii Młociny zaplanowano kolejną potańcówkę. Wydarzenie odbędzie się w strefie Spotkania i Dania (poziom 2), tuż obok Multikina i siłowni Zdrofit. Start o godzinie 16:00.
Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.