Komunikaty PR

Letni relaks w Atrium Kasztanowa

2022-07-08  |  10:18
Biuro prasowe

Przed nami wakacje pełne relaksu! W dnach 14–16 lipca z okazji wakacji Atrium Kasztanowa zaplanowała dla klientów letnią akcję z nagrodami. Woda, piasek i słońce doskonale będą współgrać z akcesoriami, które można zdobyć, biorąc udział w promocji. A dodatkowym powodem do uśmiechu będzie nagroda główna w postaci letniego zestawu wypoczynkowego na taras lub do ogrodu!

Codzienne zakupy w pilskiej galerii uatrakcyjnią wyjątkowe nagrody, które można otrzymać w ramach akcji i cieszyć się nimi podczas ciepłych, beztroskich chwil letniego wypoczynku. Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 14–16 lipca, w godz. 12.00-18.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością umilą im chwile relaksu.

 

W okresie trwania promocji przewidziano trzy kategorie nagród:

- matę dmuchaną z poduszką przy zakupach powyżej 75 zł

- koc piknikowy za wydaną kwotę o wartości 100 zł

- hamak ogrodowy za zakupy powyżej 150 zł

 

Ale to nie koniec niespodzianek. W ramach akcji nastąpi losowanie nagrody głównej. Spośród zarejestrowanych w promocji paragonów wybrany zostanie jeden o najwyższej kwocie, a jego właściciel otrzyma letni zestaw wypoczynkowy od firmy Jysk, składający się z sofy, fotela i stolika.

 

Aby wziąć udział w promocji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanego w głównym holu centrum handlowego i czynnego w godzinach 12.00-18:00.

Wakacje to czas letnich wycieczek, aktywności na świeżym powietrzu i urlopowych wyjazdów warto zatem wyposażyć się w odpowiednie dodatki. Dlatego z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy akcję z praktycznymi akcesoriami, umilającymi wypoczynek. Dodatkowym bonusem jest możliwość zdobycia wygodnego zestawu mebli ogrodowych mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.