Komunikaty PR

Letni relaks w Atrium Kasztanowa

2022-07-08  |  10:18
Biuro prasowe

Przed nami wakacje pełne relaksu! W dnach 14–16 lipca z okazji wakacji Atrium Kasztanowa zaplanowała dla klientów letnią akcję z nagrodami. Woda, piasek i słońce doskonale będą współgrać z akcesoriami, które można zdobyć, biorąc udział w promocji. A dodatkowym powodem do uśmiechu będzie nagroda główna w postaci letniego zestawu wypoczynkowego na taras lub do ogrodu!

Codzienne zakupy w pilskiej galerii uatrakcyjnią wyjątkowe nagrody, które można otrzymać w ramach akcji i cieszyć się nimi podczas ciepłych, beztroskich chwil letniego wypoczynku. Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 14–16 lipca, w godz. 12.00-18.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością umilą im chwile relaksu.

 

W okresie trwania promocji przewidziano trzy kategorie nagród:

- matę dmuchaną z poduszką przy zakupach powyżej 75 zł

- koc piknikowy za wydaną kwotę o wartości 100 zł

- hamak ogrodowy za zakupy powyżej 150 zł

 

Ale to nie koniec niespodzianek. W ramach akcji nastąpi losowanie nagrody głównej. Spośród zarejestrowanych w promocji paragonów wybrany zostanie jeden o najwyższej kwocie, a jego właściciel otrzyma letni zestaw wypoczynkowy od firmy Jysk, składający się z sofy, fotela i stolika.

 

Aby wziąć udział w promocji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanego w głównym holu centrum handlowego i czynnego w godzinach 12.00-18:00.

Wakacje to czas letnich wycieczek, aktywności na świeżym powietrzu i urlopowych wyjazdów warto zatem wyposażyć się w odpowiednie dodatki. Dlatego z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy akcję z praktycznymi akcesoriami, umilającymi wypoczynek. Dodatkowym bonusem jest możliwość zdobycia wygodnego zestawu mebli ogrodowych mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.