Komunikaty PR

Letni relaks w Atrium Kasztanowa

2022-07-08  |  10:18
Biuro prasowe

Przed nami wakacje pełne relaksu! W dnach 14–16 lipca z okazji wakacji Atrium Kasztanowa zaplanowała dla klientów letnią akcję z nagrodami. Woda, piasek i słońce doskonale będą współgrać z akcesoriami, które można zdobyć, biorąc udział w promocji. A dodatkowym powodem do uśmiechu będzie nagroda główna w postaci letniego zestawu wypoczynkowego na taras lub do ogrodu!

Codzienne zakupy w pilskiej galerii uatrakcyjnią wyjątkowe nagrody, które można otrzymać w ramach akcji i cieszyć się nimi podczas ciepłych, beztroskich chwil letniego wypoczynku. Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 14–16 lipca, w godz. 12.00-18.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością umilą im chwile relaksu.

 

W okresie trwania promocji przewidziano trzy kategorie nagród:

- matę dmuchaną z poduszką przy zakupach powyżej 75 zł

- koc piknikowy za wydaną kwotę o wartości 100 zł

- hamak ogrodowy za zakupy powyżej 150 zł

 

Ale to nie koniec niespodzianek. W ramach akcji nastąpi losowanie nagrody głównej. Spośród zarejestrowanych w promocji paragonów wybrany zostanie jeden o najwyższej kwocie, a jego właściciel otrzyma letni zestaw wypoczynkowy od firmy Jysk, składający się z sofy, fotela i stolika.

 

Aby wziąć udział w promocji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanego w głównym holu centrum handlowego i czynnego w godzinach 12.00-18:00.

Wakacje to czas letnich wycieczek, aktywności na świeżym powietrzu i urlopowych wyjazdów warto zatem wyposażyć się w odpowiednie dodatki. Dlatego z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy akcję z praktycznymi akcesoriami, umilającymi wypoczynek. Dodatkowym bonusem jest możliwość zdobycia wygodnego zestawu mebli ogrodowych mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.