Liczi i marakuja – nowe smaki kulek żelowych Fan&JOY od Fanex
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty dwie nowe wersje Fan&JOY - kulek żelowych z płynnym środkiem. Dwa nowe smaki owocowego kawioru - liczi i marakuja - to znakomity dodatek nie tylko do deserów, czy napojów. To także świetny sposób na przełamanie smaku w wytrawnych daniach.
Fan&JOY – żelki z płynnym środkiem – zostały stworzone w odpowiedzi na potrzeby rynku gastronomicznego. Są innowacyjnym sposobem na wprowadzanie owocowych smaków w niezwykle ciekawej formie. Powstały z połączenia soków oraz naturalnego ekstraktu z alg morskich. Kulki dzięki swojej wyjątkowej konsystencji, podczas ich spożywania eksplodują smakiem dając wyjątkowe doznania.
Żelki z płynnym środkiem dzięki swojej elastycznej otoczce mają wręcz nieograniczone zastosowanie jako świetny dodatek spożywczy - począwszy od popularnej Bubble Tea, poprzez produkty mleczarskie, napoje, soki, drinki alkoholowe, galaretki, wszelkie desery i wyroby cukiernicze, skończywszy na wyszukanych potrawach restauracyjnych.
Po wprowadzeniu dwóch nowych wersji, Fan&JOY dostępne są teraz w aż sześciu smakach: liczi, marakuja, truskawka, limonka, jagoda oraz pomarańcza. Oprócz swoich walorów smakowych, przyciągają uwagę także swoimi jaskrawymi i wyrazistymi kolorami, przez co stanowić mogą estetyczny element dekoracyjny dań oraz napojów.
- Dostępne dotychczas w ofercie Fanex cztery smaki żelowych kulek Fan&Joy, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród naszych Klientów. Pomysłowość i kreatywność szefów kuchni w wykorzystaniu Fan&Joy pokazała nam, jak wszechstronny jest to produkt. Dlatego też sięgnęliśmy po kolejne, tym razem tropikalne smaki, a więc liczi i marakuję. Teraz tworzenie nowych deserów, wytrawnych dań, czy też napojów nawiązujących tematyką do egzotycznej kuchni, będzie dużo łatwiejsze i z pewnością uruchomi wyobraźnię niejednego kucharza, barmana, czy też pasjonata kulinariów – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
Produkty sprzedawane są w 1-kg wiaderkach.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.