Komunikaty PR

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

2024-06-12  |  08:10
Biuro prasowe

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

Wielkimi krokami zbliża się święto wszystkich ojców. 23 czerwca to symboliczny i wyjątkowy dzień, w którym wyrażamy naszą wdzięczność i miłość na różne sposoby! Wspólnie spędzone chwile to najcenniejsze, co możemy im ofiarować, jednak z tej okazji szukamy także upominków, które będą odzwierciedlały zainteresowania i charaktery bohaterów tego dnia. Od 10 czerwca w sklepach Lidl Polska oraz online będzie można znaleźć szeroką gamę produktów, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę! Czy wasz tata jest miłośnikiem majsterkowania, sportu, a może potrzebuje odrobiny relaksu – w ofercie sieci na pewno znajdzie się coś, co sprawi mu przyjemność.

Idealne na podróż

Dla ojców, którzy cenią sobie wygodę i funkcjonalność podczas codziennych podróży, Lidl Polska przygotował kubek termiczny Dafi za jedyne 24,99 zł/szt. w minimalistycznym wydaniu. Dzięki izolacji termicznej utrzyma ciepło kawy czy herbaty przez długie godziny i może okazać się świetnym kompanem dalekich wyjazdów czy intensywnych dni w pracy. Butelka termiczna Dafi Easy (34,99 zł/szt.) to kolejny niezbędnik każdego zabieganego taty. Wykonana ze stali nierdzewnej, utrzymuje napoje zimne i gorące nawet do kilku godzin. Wyróżnia się stylowym designem i jest dostępna aż w trzech opcjach kolorystycznych. Z kolei dla dbających o odpowiednie nawadnianie, sieć sklepów poleca butelkę filtrującą Solid Dafi w różnych kolorach i dwóch pojemnościach: 500 ml za 44,99 zł/szt. oraz 700 ml za 49,99 zł/szt. Dodatkowo w sklepach stacjonarnych sieci do kupienia będą butelki filtrujące Soft Dafi za jedynie 29,99 zł/szt. Jej uzupełnieniem jest zestaw 3 filtrów (29,99 zł/zestaw), który pozwoli na długotrwałe korzystanie z produktu z myślą o środowisku.

Ubrania dla taty na każdą okazję

W ofercie Lidl Polska na Dzień Ojca nie zabrakło stylowych ubrań – dla lubiących zadać szyku na co dzień! W kolekcji znajdziemy koszulę męską z bawełny marki LIVERGY w kilku dostępnych wzorach aż 30% taniej za jedyne 28,00 zł[1]/szt. To klasyka, która sprawdzi się w każdej sytuacji. Wykonana z wysokiej jakości materiału, zapewnia komfort noszenia i świetny wygląd. Podczas sezonu letniego niezastąpione mogą okazać się bermudy męskie (35,00 zł/szt.) i bermudy cargo (35,00 zł/szt.) marki LIVERGY. Wykonane z przewiewnych tkanin, zapewnią komfort w upały, a ich różnorodność kolorystyczna pozwoli na dopasowanie ich do wielu stylizacji. Dla taty ceniącego sportową elegancję Lidl Polska przygotował koszulkę polo męską marki LIVERGY w supercenie (24,00 zł/szt.). Dostępna w różnych odcieniach, sprawdzi się na co dzień, jak i podczas nieformalnych spotkań. Dopełnieniem oferty dla tych, którzy cenią wygodę są sneakersy męskie marki LIVERGY 10 zł taniej za 49,90 zł[2]/szt.

Niezbędniki do warsztatu dla Złotej Rączki

Jeśli wasz tata uwielbia przesiadywać w garażu i ma głowę pełną pomysłów, Lidl Polska przygotował szeroką gamę narzędzi i akcesoriów od Parkside – wiernego towarzysza każdego majsterkowicza! W ofercie znajdziemy szlifierkę kątową 20 zł taniej za jedyne 79,99 zł[3]/szt., stworzoną do precyzyjnych cięć i szlifowania różnych materiałów. Ergonomiczna konstrukcja i regulowana osłona tarczy zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w użytkowaniu. W ofercie dostępne będą także szlifierka taśmowa 900 W do kupienia aż o 50 zł taniej za 149 zł[4]/zestaw – w sam raz, jeśli tato ma w planach renowacje ulubionych mebli! Dodatkowo każdy tata-złota rączka, ucieszy się z zestawu wkrętaków i  XXL w promocyjnej cenie o 20 zł taniej za 99,00 zł[5]/zestaw, który zawiera szeroki asortyment elementów o różnych rozmiarach. Całość obejmuje zarówno wkręty do drewna, metalu, jak i uniwersalne bity, które pasują do większości wkrętarek. Dodatkowo Lidl poleca skrzynkę na narzędzia Stuff Module System Semi Profi Alu 20 firmy PATROL za 89,99 zł/szt. Cechują ją 4 organizery w pokrywie, 3 pojemniki i głęboka tacka z wytrzymałymi uchwytami, zapewniająca dużo miejsca na sprzęt potrzebny do majsterkowania. Dla miłośników bardziej kompaktowych rozwiązań sieć proponuje skrzynkę na narzędzia Stuff 12 Optimo SP za 17,99 zł/szt. Solidne i trwałe narzędzia oraz akcesoria do warsztatu sprawdzą się w każdej majsterkowej przygodzie, czyniąc Dzień Ojca jeszcze bardziej wyjątkowym.

Piłkarskie marzenie każdego taty

Letni sezon piłkarski zbliża się wielkimi krokami i na pewno każdy tata śledzący swoje ulubione drużyny powoli przygotowuje się do kibicowania. Dla prawdziwych miłośników futbolu, Lidl Polska przygotował coś wyjątkowego. Już od 3 czerwca, w ofercie sieci można znaleźć zestaw 2 szklanek z kolekcji UEFA EURO 2024 (19,99 zł/zestaw) oraz coś dla największych fanów - zestaw kolekcjonerski UEFA EURO 2024 (34,99 zł/zestaw) z albumem i 6 naklejkami oraz metalowym pudełkiem z 55 naklejkami piłkarzy. A może coś na wspólny wieczór z tatą? Lidl Polska proponuje zestawy stadionów z klocków (39,99 zł/zestaw), czyli szczegółowo odwzorowane repliki oryginalnych stadionów piłkarskich, np. stadionu olimpijskiego w Berlinie czy MPHAreny w Stuttgarcie.

A po ciężkim dniu czas na odpoczynek

Od poniedziałku, 10 czerwca w sklepach Lidl Polska nie mogło zabraknąć produktów, które przyniosą chwilę wytchnienia po intensywnym dniu – w pracy, po podróży czy majsterkowaniu. W ofercie znajdziemy poduszkę do masażu marki SILVERCREST za 99,00 zł/szt. Wyposażona w technologię Shiatsu, oferuje głęboki masaż różnych partii ciała, takich jak kark, ramiona, nogi czy plecy. Funkcja podgrzewania wspomaga krążenie krwi i redukuje napięcie mięśniowe.

 

Odwiedź sklepy Lidl Polska i zdobądź najlepszy prezent dla swojego taty!

 


[1] 40 zł/szt. - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[2] 59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[3] 99,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[4] 199 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[5] 119 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.