Komunikaty PR

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

2024-06-12  |  08:10
Biuro prasowe

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

Wielkimi krokami zbliża się święto wszystkich ojców. 23 czerwca to symboliczny i wyjątkowy dzień, w którym wyrażamy naszą wdzięczność i miłość na różne sposoby! Wspólnie spędzone chwile to najcenniejsze, co możemy im ofiarować, jednak z tej okazji szukamy także upominków, które będą odzwierciedlały zainteresowania i charaktery bohaterów tego dnia. Od 10 czerwca w sklepach Lidl Polska oraz online będzie można znaleźć szeroką gamę produktów, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę! Czy wasz tata jest miłośnikiem majsterkowania, sportu, a może potrzebuje odrobiny relaksu – w ofercie sieci na pewno znajdzie się coś, co sprawi mu przyjemność.

Idealne na podróż

Dla ojców, którzy cenią sobie wygodę i funkcjonalność podczas codziennych podróży, Lidl Polska przygotował kubek termiczny Dafi za jedyne 24,99 zł/szt. w minimalistycznym wydaniu. Dzięki izolacji termicznej utrzyma ciepło kawy czy herbaty przez długie godziny i może okazać się świetnym kompanem dalekich wyjazdów czy intensywnych dni w pracy. Butelka termiczna Dafi Easy (34,99 zł/szt.) to kolejny niezbędnik każdego zabieganego taty. Wykonana ze stali nierdzewnej, utrzymuje napoje zimne i gorące nawet do kilku godzin. Wyróżnia się stylowym designem i jest dostępna aż w trzech opcjach kolorystycznych. Z kolei dla dbających o odpowiednie nawadnianie, sieć sklepów poleca butelkę filtrującą Solid Dafi w różnych kolorach i dwóch pojemnościach: 500 ml za 44,99 zł/szt. oraz 700 ml za 49,99 zł/szt. Dodatkowo w sklepach stacjonarnych sieci do kupienia będą butelki filtrujące Soft Dafi za jedynie 29,99 zł/szt. Jej uzupełnieniem jest zestaw 3 filtrów (29,99 zł/zestaw), który pozwoli na długotrwałe korzystanie z produktu z myślą o środowisku.

Ubrania dla taty na każdą okazję

W ofercie Lidl Polska na Dzień Ojca nie zabrakło stylowych ubrań – dla lubiących zadać szyku na co dzień! W kolekcji znajdziemy koszulę męską z bawełny marki LIVERGY w kilku dostępnych wzorach aż 30% taniej za jedyne 28,00 zł[1]/szt. To klasyka, która sprawdzi się w każdej sytuacji. Wykonana z wysokiej jakości materiału, zapewnia komfort noszenia i świetny wygląd. Podczas sezonu letniego niezastąpione mogą okazać się bermudy męskie (35,00 zł/szt.) i bermudy cargo (35,00 zł/szt.) marki LIVERGY. Wykonane z przewiewnych tkanin, zapewnią komfort w upały, a ich różnorodność kolorystyczna pozwoli na dopasowanie ich do wielu stylizacji. Dla taty ceniącego sportową elegancję Lidl Polska przygotował koszulkę polo męską marki LIVERGY w supercenie (24,00 zł/szt.). Dostępna w różnych odcieniach, sprawdzi się na co dzień, jak i podczas nieformalnych spotkań. Dopełnieniem oferty dla tych, którzy cenią wygodę są sneakersy męskie marki LIVERGY 10 zł taniej za 49,90 zł[2]/szt.

Niezbędniki do warsztatu dla Złotej Rączki

Jeśli wasz tata uwielbia przesiadywać w garażu i ma głowę pełną pomysłów, Lidl Polska przygotował szeroką gamę narzędzi i akcesoriów od Parkside – wiernego towarzysza każdego majsterkowicza! W ofercie znajdziemy szlifierkę kątową 20 zł taniej za jedyne 79,99 zł[3]/szt., stworzoną do precyzyjnych cięć i szlifowania różnych materiałów. Ergonomiczna konstrukcja i regulowana osłona tarczy zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w użytkowaniu. W ofercie dostępne będą także szlifierka taśmowa 900 W do kupienia aż o 50 zł taniej za 149 zł[4]/zestaw – w sam raz, jeśli tato ma w planach renowacje ulubionych mebli! Dodatkowo każdy tata-złota rączka, ucieszy się z zestawu wkrętaków i  XXL w promocyjnej cenie o 20 zł taniej za 99,00 zł[5]/zestaw, który zawiera szeroki asortyment elementów o różnych rozmiarach. Całość obejmuje zarówno wkręty do drewna, metalu, jak i uniwersalne bity, które pasują do większości wkrętarek. Dodatkowo Lidl poleca skrzynkę na narzędzia Stuff Module System Semi Profi Alu 20 firmy PATROL za 89,99 zł/szt. Cechują ją 4 organizery w pokrywie, 3 pojemniki i głęboka tacka z wytrzymałymi uchwytami, zapewniająca dużo miejsca na sprzęt potrzebny do majsterkowania. Dla miłośników bardziej kompaktowych rozwiązań sieć proponuje skrzynkę na narzędzia Stuff 12 Optimo SP za 17,99 zł/szt. Solidne i trwałe narzędzia oraz akcesoria do warsztatu sprawdzą się w każdej majsterkowej przygodzie, czyniąc Dzień Ojca jeszcze bardziej wyjątkowym.

Piłkarskie marzenie każdego taty

Letni sezon piłkarski zbliża się wielkimi krokami i na pewno każdy tata śledzący swoje ulubione drużyny powoli przygotowuje się do kibicowania. Dla prawdziwych miłośników futbolu, Lidl Polska przygotował coś wyjątkowego. Już od 3 czerwca, w ofercie sieci można znaleźć zestaw 2 szklanek z kolekcji UEFA EURO 2024 (19,99 zł/zestaw) oraz coś dla największych fanów - zestaw kolekcjonerski UEFA EURO 2024 (34,99 zł/zestaw) z albumem i 6 naklejkami oraz metalowym pudełkiem z 55 naklejkami piłkarzy. A może coś na wspólny wieczór z tatą? Lidl Polska proponuje zestawy stadionów z klocków (39,99 zł/zestaw), czyli szczegółowo odwzorowane repliki oryginalnych stadionów piłkarskich, np. stadionu olimpijskiego w Berlinie czy MPHAreny w Stuttgarcie.

A po ciężkim dniu czas na odpoczynek

Od poniedziałku, 10 czerwca w sklepach Lidl Polska nie mogło zabraknąć produktów, które przyniosą chwilę wytchnienia po intensywnym dniu – w pracy, po podróży czy majsterkowaniu. W ofercie znajdziemy poduszkę do masażu marki SILVERCREST za 99,00 zł/szt. Wyposażona w technologię Shiatsu, oferuje głęboki masaż różnych partii ciała, takich jak kark, ramiona, nogi czy plecy. Funkcja podgrzewania wspomaga krążenie krwi i redukuje napięcie mięśniowe.

 

Odwiedź sklepy Lidl Polska i zdobądź najlepszy prezent dla swojego taty!

 


[1] 40 zł/szt. - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[2] 59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[3] 99,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[4] 199 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[5] 119 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.