Komunikaty PR

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

2024-06-12  |  08:10
Biuro prasowe

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

Wielkimi krokami zbliża się święto wszystkich ojców. 23 czerwca to symboliczny i wyjątkowy dzień, w którym wyrażamy naszą wdzięczność i miłość na różne sposoby! Wspólnie spędzone chwile to najcenniejsze, co możemy im ofiarować, jednak z tej okazji szukamy także upominków, które będą odzwierciedlały zainteresowania i charaktery bohaterów tego dnia. Od 10 czerwca w sklepach Lidl Polska oraz online będzie można znaleźć szeroką gamę produktów, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę! Czy wasz tata jest miłośnikiem majsterkowania, sportu, a może potrzebuje odrobiny relaksu – w ofercie sieci na pewno znajdzie się coś, co sprawi mu przyjemność.

Idealne na podróż

Dla ojców, którzy cenią sobie wygodę i funkcjonalność podczas codziennych podróży, Lidl Polska przygotował kubek termiczny Dafi za jedyne 24,99 zł/szt. w minimalistycznym wydaniu. Dzięki izolacji termicznej utrzyma ciepło kawy czy herbaty przez długie godziny i może okazać się świetnym kompanem dalekich wyjazdów czy intensywnych dni w pracy. Butelka termiczna Dafi Easy (34,99 zł/szt.) to kolejny niezbędnik każdego zabieganego taty. Wykonana ze stali nierdzewnej, utrzymuje napoje zimne i gorące nawet do kilku godzin. Wyróżnia się stylowym designem i jest dostępna aż w trzech opcjach kolorystycznych. Z kolei dla dbających o odpowiednie nawadnianie, sieć sklepów poleca butelkę filtrującą Solid Dafi w różnych kolorach i dwóch pojemnościach: 500 ml za 44,99 zł/szt. oraz 700 ml za 49,99 zł/szt. Dodatkowo w sklepach stacjonarnych sieci do kupienia będą butelki filtrujące Soft Dafi za jedynie 29,99 zł/szt. Jej uzupełnieniem jest zestaw 3 filtrów (29,99 zł/zestaw), który pozwoli na długotrwałe korzystanie z produktu z myślą o środowisku.

Ubrania dla taty na każdą okazję

W ofercie Lidl Polska na Dzień Ojca nie zabrakło stylowych ubrań – dla lubiących zadać szyku na co dzień! W kolekcji znajdziemy koszulę męską z bawełny marki LIVERGY w kilku dostępnych wzorach aż 30% taniej za jedyne 28,00 zł[1]/szt. To klasyka, która sprawdzi się w każdej sytuacji. Wykonana z wysokiej jakości materiału, zapewnia komfort noszenia i świetny wygląd. Podczas sezonu letniego niezastąpione mogą okazać się bermudy męskie (35,00 zł/szt.) i bermudy cargo (35,00 zł/szt.) marki LIVERGY. Wykonane z przewiewnych tkanin, zapewnią komfort w upały, a ich różnorodność kolorystyczna pozwoli na dopasowanie ich do wielu stylizacji. Dla taty ceniącego sportową elegancję Lidl Polska przygotował koszulkę polo męską marki LIVERGY w supercenie (24,00 zł/szt.). Dostępna w różnych odcieniach, sprawdzi się na co dzień, jak i podczas nieformalnych spotkań. Dopełnieniem oferty dla tych, którzy cenią wygodę są sneakersy męskie marki LIVERGY 10 zł taniej za 49,90 zł[2]/szt.

Niezbędniki do warsztatu dla Złotej Rączki

Jeśli wasz tata uwielbia przesiadywać w garażu i ma głowę pełną pomysłów, Lidl Polska przygotował szeroką gamę narzędzi i akcesoriów od Parkside – wiernego towarzysza każdego majsterkowicza! W ofercie znajdziemy szlifierkę kątową 20 zł taniej za jedyne 79,99 zł[3]/szt., stworzoną do precyzyjnych cięć i szlifowania różnych materiałów. Ergonomiczna konstrukcja i regulowana osłona tarczy zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w użytkowaniu. W ofercie dostępne będą także szlifierka taśmowa 900 W do kupienia aż o 50 zł taniej za 149 zł[4]/zestaw – w sam raz, jeśli tato ma w planach renowacje ulubionych mebli! Dodatkowo każdy tata-złota rączka, ucieszy się z zestawu wkrętaków i  XXL w promocyjnej cenie o 20 zł taniej za 99,00 zł[5]/zestaw, który zawiera szeroki asortyment elementów o różnych rozmiarach. Całość obejmuje zarówno wkręty do drewna, metalu, jak i uniwersalne bity, które pasują do większości wkrętarek. Dodatkowo Lidl poleca skrzynkę na narzędzia Stuff Module System Semi Profi Alu 20 firmy PATROL za 89,99 zł/szt. Cechują ją 4 organizery w pokrywie, 3 pojemniki i głęboka tacka z wytrzymałymi uchwytami, zapewniająca dużo miejsca na sprzęt potrzebny do majsterkowania. Dla miłośników bardziej kompaktowych rozwiązań sieć proponuje skrzynkę na narzędzia Stuff 12 Optimo SP za 17,99 zł/szt. Solidne i trwałe narzędzia oraz akcesoria do warsztatu sprawdzą się w każdej majsterkowej przygodzie, czyniąc Dzień Ojca jeszcze bardziej wyjątkowym.

Piłkarskie marzenie każdego taty

Letni sezon piłkarski zbliża się wielkimi krokami i na pewno każdy tata śledzący swoje ulubione drużyny powoli przygotowuje się do kibicowania. Dla prawdziwych miłośników futbolu, Lidl Polska przygotował coś wyjątkowego. Już od 3 czerwca, w ofercie sieci można znaleźć zestaw 2 szklanek z kolekcji UEFA EURO 2024 (19,99 zł/zestaw) oraz coś dla największych fanów - zestaw kolekcjonerski UEFA EURO 2024 (34,99 zł/zestaw) z albumem i 6 naklejkami oraz metalowym pudełkiem z 55 naklejkami piłkarzy. A może coś na wspólny wieczór z tatą? Lidl Polska proponuje zestawy stadionów z klocków (39,99 zł/zestaw), czyli szczegółowo odwzorowane repliki oryginalnych stadionów piłkarskich, np. stadionu olimpijskiego w Berlinie czy MPHAreny w Stuttgarcie.

A po ciężkim dniu czas na odpoczynek

Od poniedziałku, 10 czerwca w sklepach Lidl Polska nie mogło zabraknąć produktów, które przyniosą chwilę wytchnienia po intensywnym dniu – w pracy, po podróży czy majsterkowaniu. W ofercie znajdziemy poduszkę do masażu marki SILVERCREST za 99,00 zł/szt. Wyposażona w technologię Shiatsu, oferuje głęboki masaż różnych partii ciała, takich jak kark, ramiona, nogi czy plecy. Funkcja podgrzewania wspomaga krążenie krwi i redukuje napięcie mięśniowe.

 

Odwiedź sklepy Lidl Polska i zdobądź najlepszy prezent dla swojego taty!

 


[1] 40 zł/szt. - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[2] 59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[3] 99,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[4] 199 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[5] 119 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.