Komunikaty PR

Lidl rozdaje masło za darmo! Jest jeden warunek

2022-08-01  |  04:00

Masło – dla większości Polaków jest niezwykle ważnym produktem, stanowiącym podstawę koszyka zakupowego. Służy nie tylko do kanapek, ale podnosi ono walory smakowe wielu potraw, również wypieków. W tygodniu od 1 do 5 sierpnia posiadacze aplikacji „Lidl Plus” będą mogli kupić je w specjalnej promocji, w której otrzymają 100% zwrotu jego wartości w postaci kuponu rabatowego na kolejne zakupy.

Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT od 01.02.2022 r., sieć obniżyła już ceny ponad 3 tys. produktów, a od początku roku – z kuponami w aplikacji „Lidl Plus” – taniej dostępnych było ponad 2 tys. produktów.

Z myślą o rodzinach wielodzietnych, sieć podpisała ponownie umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny, na kolejny, już szósty rok. Dzięki temu klienci Lidla będący posiadaczami karty będą mogli dalej korzystać z rabatu 10% oraz dodatkowych, stałych promocji na 7 grup asortymentowych dostępnych w sklepach sieci.

 


Ulubione produkty w lidlowych cenach

W dniach od poniedziałku 1 sierpnia do piątku 5 sierpnia posiadacze aplikacji „Lidl Plus“ będą mogli skorzystać m.in. ze specjalnej promocji na masło PILOS – marki własnej sieci.

We wskazanym terminie klienci, którzy kupując masło, zeskanują aplikację, otrzymają 100% zwrotu ceny w postaci kuponu rabatowego na kolejne zakupy (za min. 10 zł*).

Szczegóły dotyczące promocji znajdują się w aplikacji Lidl Plus.

 


*z wyłączeniem napojów alkoholowych (w tym piwa), wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.