Komunikaty PR

LIDL ROZSZERZA OBECNOŚĆ W „HOMEPARK”

2021-12-22  |  01:00
Biuro prasowe

Lidl Polska jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci detalicznych w kraju. Dzięki  szerokiemu asortymentowi wysokiej klasy artykułów w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony, należy do najchętniej odwiedzanych i cieszących się zaufaniem klientów sieci spożywczych. Obecnie w Polsce, pod marką Lidl, działa ponad 700 sklepów.

Sklep Lidl Polska w Homepark Janki został otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu „Spar”. Zmieniono jednak fasadę sklepu, dodając więcej przeszklonych powierzchni. Tym samym wnętrze jest jasne i zachęcające do zakupów.  

Park Handlowy Homepark Janki skupia nie tylko salony wnętrzarskie, oferujące wysokiej jakości meble, takie jak Belbazaar, Vox, IWC Meble, Komfort, Livingroom, Bizzarto, Meblik. Znajdziemy tutaj specjalistyczny sklep z oświetleniem, Spotlight, showroom Franke, Bel-Pol i wiele innych. Unikatowa formuła portfolio tych parków handlowych, łączy te marki z innymi, znanymi sieciami handlowymi, takimi jak EURO RTV AGD, Rossmann, czy Empik. Na terenie Homepark Janki znajdziemy też punkty świadczące usługi pocztowe, bankowe, fryzjerskie i punkt oferujący drobne naprawy. Jest tutaj również klub fitness Gravitan

Cieszymy się z kolejnego otwarcia sklepu Lidl Polska w naszych parkach handlowych. Homepark Janki jest dzięki temu jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy, gdzie znane sieciowe marki występują obok specjalistycznych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ta koncepcja wyraźnie się sprawdza, zarówno w Warszawie, jak i w pozostałych miastach. Widzimy też wyraźną przewagę parków handlowych nad innymi formatami, co doceniają klienci ceniąc sobie bezpieczeństwo zakupów i szeroką ofertę handlową.” –  komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield. 

Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. 

 

 

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki 
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.  

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliard euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.