LIDL ROZSZERZA OBECNOŚĆ W „HOMEPARK”
Lidl Polska jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci detalicznych w kraju. Dzięki szerokiemu asortymentowi wysokiej klasy artykułów w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony, należy do najchętniej odwiedzanych i cieszących się zaufaniem klientów sieci spożywczych. Obecnie w Polsce, pod marką Lidl, działa ponad 700 sklepów.
Sklep Lidl Polska w Homepark Janki został otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu „Spar”. Zmieniono jednak fasadę sklepu, dodając więcej przeszklonych powierzchni. Tym samym wnętrze jest jasne i zachęcające do zakupów.
Park Handlowy Homepark Janki skupia nie tylko salony wnętrzarskie, oferujące wysokiej jakości meble, takie jak Belbazaar, Vox, IWC Meble, Komfort, Livingroom, Bizzarto, Meblik. Znajdziemy tutaj specjalistyczny sklep z oświetleniem, Spotlight, showroom Franke, Bel-Pol i wiele innych. Unikatowa formuła portfolio tych parków handlowych, łączy te marki z innymi, znanymi sieciami handlowymi, takimi jak EURO RTV AGD, Rossmann, czy Empik. Na terenie Homepark Janki znajdziemy też punkty świadczące usługi pocztowe, bankowe, fryzjerskie i punkt oferujący drobne naprawy. Jest tutaj również klub fitness Gravitan
„Cieszymy się z kolejnego otwarcia sklepu Lidl Polska w naszych parkach handlowych. Homepark Janki jest dzięki temu jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy, gdzie znane sieciowe marki występują obok specjalistycznych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ta koncepcja wyraźnie się sprawdza, zarówno w Warszawie, jak i w pozostałych miastach. Widzimy też wyraźną przewagę parków handlowych nad innymi formatami, co doceniają klienci ceniąc sobie bezpieczeństwo zakupów i szeroką ofertę handlową.” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield.
Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliard euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.