Komunikaty PR

Limitowana kolekcja klapków Kubota w Biedronce. Wystartowała promocja

2023-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Klapki polskiej marki Kubota po raz kolejny dostępne są w ofercie sieci sklepów Biedronka. Tym razem na klientów czekają zupełnie nowe, zimowe modele klapków sztruksowych oraz z futerkiem.

Klapki Kubota wykonane z miękkich tkanin to produkt stworzony z myślą o wszystkich tych, którzy doceniają ciepło i wygodę, poszukując stylowych rozwiązań również w domowych pieleszach.

Klapki zimą? Propozycja dla miłośników komfortu

Nowa, limitowana kolekcja marki Kubota, dostępna w Biedronce, to połączenie standardowych klapków na rzep z funkcją ciepłych, przytulnych kapci, które doskonale sprawdzą się jako obuwie domowe. To także świetna propozycja dla wszystkich poszukujących pomysłów na mikołajkowe i świąteczne prezenty – komfort i ciepło pod choinką to w końcu najlepsza rzecz, jaką można podarować bliskim.

Wysoki komfort i niska cena

Nowe produkty Kuboty odpowiadają na potrzeby osób ceniących nie tylko wygodę, ale i dobry styl, również w domowym wydaniu. Modele klapków z futrem (w rozmiarówce 38-40) dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym oraz fioletowym, natomiast klapki sztruksowe (w rozmiarach 41-45) – czarnym oraz khaki z pomarańczowym napisem.

Klapki dostępne są wybranych sklepach sieci Biedronka, a wszystkie rodzaje klapków z nowych kolekcji można kupić w cenie 29,99 zł.


Warto się pospieszyć. Akcja promocyjna trwa od 4 grudnia i obowiązuje do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją Biuro prasowe
2024-08-22 | 16:45

Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją

Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To
Zakupy Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych
2024-08-14 | 13:45

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.