Limitowana kolekcja klapków Kubota w Biedronce. Wystartowała promocja
Klapki polskiej marki Kubota po raz kolejny dostępne są w ofercie sieci sklepów Biedronka. Tym razem na klientów czekają zupełnie nowe, zimowe modele klapków sztruksowych oraz z futerkiem.
Klapki Kubota wykonane z miękkich tkanin to produkt stworzony z myślą o wszystkich tych, którzy doceniają ciepło i wygodę, poszukując stylowych rozwiązań również w domowych pieleszach.
Klapki zimą? Propozycja dla miłośników komfortu
Nowa, limitowana kolekcja marki Kubota, dostępna w Biedronce, to połączenie standardowych klapków na rzep z funkcją ciepłych, przytulnych kapci, które doskonale sprawdzą się jako obuwie domowe. To także świetna propozycja dla wszystkich poszukujących pomysłów na mikołajkowe i świąteczne prezenty – komfort i ciepło pod choinką to w końcu najlepsza rzecz, jaką można podarować bliskim.
Wysoki komfort i niska cena
Nowe produkty Kuboty odpowiadają na potrzeby osób ceniących nie tylko wygodę, ale i dobry styl, również w domowym wydaniu. Modele klapków z futrem (w rozmiarówce 38-40) dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym oraz fioletowym, natomiast klapki sztruksowe (w rozmiarach 41-45) – czarnym oraz khaki z pomarańczowym napisem.
Klapki dostępne są wybranych sklepach sieci Biedronka, a wszystkie rodzaje klapków z nowych kolekcji można kupić w cenie 29,99 zł.
Warto się pospieszyć. Akcja promocyjna trwa od 4 grudnia i obowiązuje do wyczerpania zapasów.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.