Komunikaty PR

Limitowana kolekcja klapków Kubota w Biedronce. Wystartowała promocja

2023-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Klapki polskiej marki Kubota po raz kolejny dostępne są w ofercie sieci sklepów Biedronka. Tym razem na klientów czekają zupełnie nowe, zimowe modele klapków sztruksowych oraz z futerkiem.

Klapki Kubota wykonane z miękkich tkanin to produkt stworzony z myślą o wszystkich tych, którzy doceniają ciepło i wygodę, poszukując stylowych rozwiązań również w domowych pieleszach.

Klapki zimą? Propozycja dla miłośników komfortu

Nowa, limitowana kolekcja marki Kubota, dostępna w Biedronce, to połączenie standardowych klapków na rzep z funkcją ciepłych, przytulnych kapci, które doskonale sprawdzą się jako obuwie domowe. To także świetna propozycja dla wszystkich poszukujących pomysłów na mikołajkowe i świąteczne prezenty – komfort i ciepło pod choinką to w końcu najlepsza rzecz, jaką można podarować bliskim.

Wysoki komfort i niska cena

Nowe produkty Kuboty odpowiadają na potrzeby osób ceniących nie tylko wygodę, ale i dobry styl, również w domowym wydaniu. Modele klapków z futrem (w rozmiarówce 38-40) dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym oraz fioletowym, natomiast klapki sztruksowe (w rozmiarach 41-45) – czarnym oraz khaki z pomarańczowym napisem.

Klapki dostępne są wybranych sklepach sieci Biedronka, a wszystkie rodzaje klapków z nowych kolekcji można kupić w cenie 29,99 zł.


Warto się pospieszyć. Akcja promocyjna trwa od 4 grudnia i obowiązuje do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.