Live show painting w wykonaniu lokalnych artystów

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
17 i 18 września Centrum Handlowe Osowa organizuje akcję dla miłośników unikatowej mody i personalizowanych ubrań, które są symbolem nowoczesności i oryginalności. Na klientów czekać będą lokalni artyści street art, którzy za pomocą specjalnych farb udekorują modowe dodatki – i to zupełnie za darmo. To nie tylko ciekawa zabawa, ale warsztat, dzięki któremu mogą powstać niepowtarzalne ubrania i spersonalizowane prezenty dla najbliższych.
Współpraca z lokalnymi artystami
Street art przejawia się w różnych obszarach naszego życia – nie tylko w miastach, lecz również modzie i produktach codziennego użytku – od jedzenia, przez ubrania aż po technologię. Sztuka uliczna wspomaga kreatywność, stąd jej popularność cały czas rośnie.
Trójmiasto to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury i sztuki, dlatego w dniach 17-18 września w godzinach od 10 do 19 Centrum Handlowe Osowa zaprasza wszystkich, którzy cenią indywidualność i własny styl. Każdy chętny będzie mógł wybrać niepowtarzalny design i wspólnie z grupą artystów przenieść go na trampki lub bawełnianą torbę.
Uczestnicy wezmą udział w live show painting w wykonaniu młodych, zdolnych designerów. Za pomocą farb artyści street art zaprezentują sposoby, które pomogą w niecodzienny sposób wyróżnić zwyczajne sportowe buty czy torby – a dzięki temu zyskają niepowtarzalny sznyt.
Wystarczy wybrać wzór
Wziąć udział może każdy chętny – wystarczy zarejestrować paragon o wartości 150 zł, wybrać wzór spośród zaproponowanych i wskazać go jednemu z artystów. Już po 30 minutach wyjątkowe trampki będą gotowe do odbioru. Ci, którzy zamiast butów woleliby torby – będą mogli również je wybrać.
By dołączyć do akcji, należy okazać jeden lub maksymalnie 2 paragony za zakupy zrealizowane w sklepach na terenie Centrum (z wyłączeniem hipermarketu Auchan) na łączną kwotę 150 zł. Paragony muszą być zarejestrowane w dniu zakupów. Jak zapewnia organizator, że cała akcja odbędzie się przy zachowaniu wszystkich wymogów sanitarnych.
Zabawa dla każdego
Akcja personalizacji to nie koniec atrakcji! 17 i 18 września artyści opowiedzą o tym, jak samodzielnie dekorować odzież – zarówno w celach personalizacji, jak i renowacji. Może to być okazja nie tylko na darmową dawkę specjalistycznej wiedzy, dobrze spędzony czas z rodziną i przyjaciółmi, ale także doskonały sposób na nowe życie dla klasycznych ubrań i dodatków.
Centrum Handlowe Osowa zorganizowało także konkurs na Facebooku od 17 do 25 września, w którym nagrodzi 5 najciekawszych zdjęć. Motywem przewodnim mają być spersonalizowane trampki. Nagrodami są karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Centrum. Więcej informacji na stronie www.chosowa i na facebookowym fanpage’u Centrum.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.