Komunikaty PR

Live show painting w wykonaniu lokalnych artystów

2021-09-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

17 i 18 września Centrum Handlowe Osowa organizuje akcję dla miłośników unikatowej mody i personalizowanych ubrań, które są symbolem nowoczesności i oryginalności. Na klientów czekać będą lokalni artyści street art, którzy za pomocą specjalnych farb udekorują modowe dodatki – i to zupełnie za darmo. To nie tylko ciekawa zabawa, ale warsztat, dzięki któremu mogą powstać niepowtarzalne ubrania i spersonalizowane prezenty dla najbliższych.

 

Współpraca z lokalnymi artystami

 

Street art przejawia się w różnych obszarach naszego życia – nie tylko w miastach, lecz również modzie i produktach codziennego użytku – od jedzenia, przez ubrania aż po technologię. Sztuka uliczna wspomaga kreatywność, stąd jej popularność cały czas rośnie. 

 

Trójmiasto to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury i sztuki, dlatego w dniach 17-18 września w godzinach od 10 do 19 Centrum Handlowe Osowa zaprasza wszystkich, którzy cenią indywidualność i własny styl. Każdy chętny będzie mógł wybrać niepowtarzalny design i wspólnie z grupą artystów przenieść go na trampki lub bawełnianą torbę. 

 

Uczestnicy wezmą udział w live show painting w wykonaniu młodych, zdolnych designerów. Za pomocą farb artyści street art zaprezentują sposoby, które pomogą w niecodzienny sposób wyróżnić zwyczajne sportowe buty czy torby – a dzięki temu zyskają niepowtarzalny sznyt.

 

Wystarczy wybrać wzór 

 

Wziąć udział może każdy chętny – wystarczy zarejestrować paragon o wartości 150 zł, wybrać wzór spośród zaproponowanych i wskazać go jednemu z artystów. Już po 30 minutach wyjątkowe trampki będą gotowe do odbioru.  Ci, którzy zamiast butów woleliby torby – będą mogli również je wybrać. 

 

By dołączyć do akcji, należy okazać jeden lub maksymalnie 2 paragony za zakupy zrealizowane w sklepach na terenie Centrum (z wyłączeniem hipermarketu Auchan) na łączną kwotę 150 zł. Paragony muszą być zarejestrowane w dniu zakupów. Jak zapewnia organizator, że cała akcja odbędzie się przy zachowaniu wszystkich wymogów sanitarnych.

 

Zabawa dla każdego

 

Akcja personalizacji to nie koniec atrakcji! 17 i 18 września artyści opowiedzą o tym, jak samodzielnie dekorować odzież – zarówno w celach personalizacji, jak i renowacji. Może to być okazja nie tylko na darmową dawkę specjalistycznej wiedzy, dobrze spędzony czas z rodziną i przyjaciółmi, ale także doskonały sposób na nowe życie dla klasycznych ubrań i dodatków.

 

Centrum Handlowe Osowa zorganizowało także konkurs na Facebooku od 17 do 25 września, w którym nagrodzi 5 najciekawszych zdjęć. Motywem przewodnim mają być spersonalizowane trampki. Nagrodami są karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Centrum. Więcej informacji na stronie www.chosowa i na facebookowym fanpage’u Centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.