Komunikaty PR

Live show painting w wykonaniu lokalnych artystów

2021-09-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

17 i 18 września Centrum Handlowe Osowa organizuje akcję dla miłośników unikatowej mody i personalizowanych ubrań, które są symbolem nowoczesności i oryginalności. Na klientów czekać będą lokalni artyści street art, którzy za pomocą specjalnych farb udekorują modowe dodatki – i to zupełnie za darmo. To nie tylko ciekawa zabawa, ale warsztat, dzięki któremu mogą powstać niepowtarzalne ubrania i spersonalizowane prezenty dla najbliższych.

 

Współpraca z lokalnymi artystami

 

Street art przejawia się w różnych obszarach naszego życia – nie tylko w miastach, lecz również modzie i produktach codziennego użytku – od jedzenia, przez ubrania aż po technologię. Sztuka uliczna wspomaga kreatywność, stąd jej popularność cały czas rośnie. 

 

Trójmiasto to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury i sztuki, dlatego w dniach 17-18 września w godzinach od 10 do 19 Centrum Handlowe Osowa zaprasza wszystkich, którzy cenią indywidualność i własny styl. Każdy chętny będzie mógł wybrać niepowtarzalny design i wspólnie z grupą artystów przenieść go na trampki lub bawełnianą torbę. 

 

Uczestnicy wezmą udział w live show painting w wykonaniu młodych, zdolnych designerów. Za pomocą farb artyści street art zaprezentują sposoby, które pomogą w niecodzienny sposób wyróżnić zwyczajne sportowe buty czy torby – a dzięki temu zyskają niepowtarzalny sznyt.

 

Wystarczy wybrać wzór 

 

Wziąć udział może każdy chętny – wystarczy zarejestrować paragon o wartości 150 zł, wybrać wzór spośród zaproponowanych i wskazać go jednemu z artystów. Już po 30 minutach wyjątkowe trampki będą gotowe do odbioru.  Ci, którzy zamiast butów woleliby torby – będą mogli również je wybrać. 

 

By dołączyć do akcji, należy okazać jeden lub maksymalnie 2 paragony za zakupy zrealizowane w sklepach na terenie Centrum (z wyłączeniem hipermarketu Auchan) na łączną kwotę 150 zł. Paragony muszą być zarejestrowane w dniu zakupów. Jak zapewnia organizator, że cała akcja odbędzie się przy zachowaniu wszystkich wymogów sanitarnych.

 

Zabawa dla każdego

 

Akcja personalizacji to nie koniec atrakcji! 17 i 18 września artyści opowiedzą o tym, jak samodzielnie dekorować odzież – zarówno w celach personalizacji, jak i renowacji. Może to być okazja nie tylko na darmową dawkę specjalistycznej wiedzy, dobrze spędzony czas z rodziną i przyjaciółmi, ale także doskonały sposób na nowe życie dla klasycznych ubrań i dodatków.

 

Centrum Handlowe Osowa zorganizowało także konkurs na Facebooku od 17 do 25 września, w którym nagrodzi 5 najciekawszych zdjęć. Motywem przewodnim mają być spersonalizowane trampki. Nagrodami są karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Centrum. Więcej informacji na stronie www.chosowa i na facebookowym fanpage’u Centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.