Live show painting w wykonaniu lokalnych artystów

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
17 i 18 września Centrum Handlowe Osowa organizuje akcję dla miłośników unikatowej mody i personalizowanych ubrań, które są symbolem nowoczesności i oryginalności. Na klientów czekać będą lokalni artyści street art, którzy za pomocą specjalnych farb udekorują modowe dodatki – i to zupełnie za darmo. To nie tylko ciekawa zabawa, ale warsztat, dzięki któremu mogą powstać niepowtarzalne ubrania i spersonalizowane prezenty dla najbliższych.
Współpraca z lokalnymi artystami
Street art przejawia się w różnych obszarach naszego życia – nie tylko w miastach, lecz również modzie i produktach codziennego użytku – od jedzenia, przez ubrania aż po technologię. Sztuka uliczna wspomaga kreatywność, stąd jej popularność cały czas rośnie.
Trójmiasto to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury i sztuki, dlatego w dniach 17-18 września w godzinach od 10 do 19 Centrum Handlowe Osowa zaprasza wszystkich, którzy cenią indywidualność i własny styl. Każdy chętny będzie mógł wybrać niepowtarzalny design i wspólnie z grupą artystów przenieść go na trampki lub bawełnianą torbę.
Uczestnicy wezmą udział w live show painting w wykonaniu młodych, zdolnych designerów. Za pomocą farb artyści street art zaprezentują sposoby, które pomogą w niecodzienny sposób wyróżnić zwyczajne sportowe buty czy torby – a dzięki temu zyskają niepowtarzalny sznyt.
Wystarczy wybrać wzór
Wziąć udział może każdy chętny – wystarczy zarejestrować paragon o wartości 150 zł, wybrać wzór spośród zaproponowanych i wskazać go jednemu z artystów. Już po 30 minutach wyjątkowe trampki będą gotowe do odbioru. Ci, którzy zamiast butów woleliby torby – będą mogli również je wybrać.
By dołączyć do akcji, należy okazać jeden lub maksymalnie 2 paragony za zakupy zrealizowane w sklepach na terenie Centrum (z wyłączeniem hipermarketu Auchan) na łączną kwotę 150 zł. Paragony muszą być zarejestrowane w dniu zakupów. Jak zapewnia organizator, że cała akcja odbędzie się przy zachowaniu wszystkich wymogów sanitarnych.
Zabawa dla każdego
Akcja personalizacji to nie koniec atrakcji! 17 i 18 września artyści opowiedzą o tym, jak samodzielnie dekorować odzież – zarówno w celach personalizacji, jak i renowacji. Może to być okazja nie tylko na darmową dawkę specjalistycznej wiedzy, dobrze spędzony czas z rodziną i przyjaciółmi, ale także doskonały sposób na nowe życie dla klasycznych ubrań i dodatków.
Centrum Handlowe Osowa zorganizowało także konkurs na Facebooku od 17 do 25 września, w którym nagrodzi 5 najciekawszych zdjęć. Motywem przewodnim mają być spersonalizowane trampki. Nagrodami są karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Centrum. Więcej informacji na stronie www.chosowa i na facebookowym fanpage’u Centrum.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.