L.O.L. Surprise! x Crayola w 2024 roku szturmem wkroczą na sklepowe półki!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Prawdziwa gratka dla wielbicieli lalek L.O.L. Surprise!. Z początkiem 2024 roku, MGA Entertainment wypuści do sprzedaży kolorową serię wyjątkowych zabawek L.O.L Surprise! TM Loves Crayola TM. Każda lalka otrzyma nazwę jednego z kultowych kolorów Crayola. Do zebrania będzie aż osiem postaci, każda z nich zamknięta w „kredkowej” kapsule, w zestawie z kredkami świecowymi, które umożliwią projektowanie modnego wyglądu w dowolnym miejscu, w którym toczy się zabawa!
Nowy wymiar zabawy lalkami
W ciągu siedmiu lat swojej działalności brand L.O.L. Surprise! Loves stworzył setki unikalnych postaci, które wyrażają różne trendy, style i osobowości w autentyczny, uroczy i zaskakujący sposób. MGA łączy swoje działania z uznanymi i lubianymi na całym świecie markami, wszystko po to, aby stworzyć zupełnie nowy sposób kolekcjonowania i zabawy. Nowa linia produktów, która powstała w kooperacji z marką Crayola jest kontynuacją ekspansji marki L.O.L. Surprise! Loves, która prezentuje swoje produkty w nowej, pełnej barw odsłonie.
Połączenie kultowych marek, które kochają zarówno dzieci, jak i rodzice to zawsze dobry pomysł. Każda dotychczasowa kolekcja lalek L.O.L. Surprise! wkraczała szturmem na sklepowe półki i cieszyła się ogromnym powodzeniem, przede wszystkim dlatego, że ich wygląd w dużej mierze definiowały współprace z najlepszymi w swojej kategorii markami działającymi na rynku.
W przypadku tej kolaboracji, aby nie było zbyt łatwo, Crayola rzuciła wyzwanie zespołowi L.O.L. Surprise!. Nowe produkty mają za zadanie angażować kreatywność dzieci i zapewnić nowy, kolorowy sposób zabawy lalkami. O tym, czy zadanie udało się zrealizować, użytkownicy i kolekcjonerzy będą mogli przekonać się już w nowym roku.
Kolory mają moc
Osiem lalek, każda w unikatowym kolorze i o innym, nietuzinkowym wyglądzie mają pobudzić wyobraźnie najmłodszych i pomóc aktywować kreatywność. Jak wiemy, dzieci poznają świat i to co je otacza m.in. przez pryzmat kolorów, dlatego kredki świecowe dołączone do zestawu pozwolą na zabawę w każdych warunkach. Ponadto barwy wpływają pozytywnie na zdolności poznawcze, emocje i zapamiętywanie. Połączenie tych dwóch produktów pozwoli rozwinąć w najmłodszych oraz tych nieco starszych pokłady twórczości.
L.O.L Surprise! Loves Crayola to produkty, które w kolorowy sposób zachęcą każdego, kto po nie sięgnie do wyrażania siebie. Mamy nadzieję, że dzięki kredkom dodanym do produktu, zabawa lalkami będzie jeszcze bardziej angażująca i pobudzi wyobraźnię nie tylko u dzieci, ale także ich rodziców i opiekunów. Co poskutkuje tym, że wspólnie spędzony czas na zabawie dla każdego będzie produktywny oraz przyjemny – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.
Już od stycznia 2024 roku, MGA Entertainment wprowadzi L.O.L. Surprise! Loves Crayola na sklepowe półki w naszym kraju. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.