L.O.L. Surprise! x Crayola w 2024 roku szturmem wkroczą na sklepowe półki!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Prawdziwa gratka dla wielbicieli lalek L.O.L. Surprise!. Z początkiem 2024 roku, MGA Entertainment wypuści do sprzedaży kolorową serię wyjątkowych zabawek L.O.L Surprise! TM Loves Crayola TM. Każda lalka otrzyma nazwę jednego z kultowych kolorów Crayola. Do zebrania będzie aż osiem postaci, każda z nich zamknięta w „kredkowej” kapsule, w zestawie z kredkami świecowymi, które umożliwią projektowanie modnego wyglądu w dowolnym miejscu, w którym toczy się zabawa!
Nowy wymiar zabawy lalkami
W ciągu siedmiu lat swojej działalności brand L.O.L. Surprise! Loves stworzył setki unikalnych postaci, które wyrażają różne trendy, style i osobowości w autentyczny, uroczy i zaskakujący sposób. MGA łączy swoje działania z uznanymi i lubianymi na całym świecie markami, wszystko po to, aby stworzyć zupełnie nowy sposób kolekcjonowania i zabawy. Nowa linia produktów, która powstała w kooperacji z marką Crayola jest kontynuacją ekspansji marki L.O.L. Surprise! Loves, która prezentuje swoje produkty w nowej, pełnej barw odsłonie.
Połączenie kultowych marek, które kochają zarówno dzieci, jak i rodzice to zawsze dobry pomysł. Każda dotychczasowa kolekcja lalek L.O.L. Surprise! wkraczała szturmem na sklepowe półki i cieszyła się ogromnym powodzeniem, przede wszystkim dlatego, że ich wygląd w dużej mierze definiowały współprace z najlepszymi w swojej kategorii markami działającymi na rynku.
W przypadku tej kolaboracji, aby nie było zbyt łatwo, Crayola rzuciła wyzwanie zespołowi L.O.L. Surprise!. Nowe produkty mają za zadanie angażować kreatywność dzieci i zapewnić nowy, kolorowy sposób zabawy lalkami. O tym, czy zadanie udało się zrealizować, użytkownicy i kolekcjonerzy będą mogli przekonać się już w nowym roku.
Kolory mają moc
Osiem lalek, każda w unikatowym kolorze i o innym, nietuzinkowym wyglądzie mają pobudzić wyobraźnie najmłodszych i pomóc aktywować kreatywność. Jak wiemy, dzieci poznają świat i to co je otacza m.in. przez pryzmat kolorów, dlatego kredki świecowe dołączone do zestawu pozwolą na zabawę w każdych warunkach. Ponadto barwy wpływają pozytywnie na zdolności poznawcze, emocje i zapamiętywanie. Połączenie tych dwóch produktów pozwoli rozwinąć w najmłodszych oraz tych nieco starszych pokłady twórczości.
L.O.L Surprise! Loves Crayola to produkty, które w kolorowy sposób zachęcą każdego, kto po nie sięgnie do wyrażania siebie. Mamy nadzieję, że dzięki kredkom dodanym do produktu, zabawa lalkami będzie jeszcze bardziej angażująca i pobudzi wyobraźnię nie tylko u dzieci, ale także ich rodziców i opiekunów. Co poskutkuje tym, że wspólnie spędzony czas na zabawie dla każdego będzie produktywny oraz przyjemny – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.
Już od stycznia 2024 roku, MGA Entertainment wprowadzi L.O.L. Surprise! Loves Crayola na sklepowe półki w naszym kraju. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.