Komunikaty PR

L.O.L. Surprise! x Crayola w 2024 roku szturmem wkroczą na sklepowe półki!

2023-11-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Prawdziwa gratka dla wielbicieli lalek L.O.L. Surprise!. Z początkiem 2024 roku, MGA Entertainment wypuści do sprzedaży kolorową serię wyjątkowych zabawek L.O.L Surprise! TM Loves Crayola TM. Każda lalka otrzyma nazwę jednego z kultowych kolorów Crayola. Do zebrania będzie aż osiem postaci, każda z nich zamknięta w „kredkowej” kapsule, w zestawie z kredkami świecowymi, które umożliwią projektowanie modnego wyglądu w dowolnym miejscu, w którym toczy się zabawa!

Nowy wymiar zabawy lalkami

W ciągu siedmiu lat swojej działalności brand L.O.L. Surprise! Loves stworzył setki unikalnych postaci, które wyrażają różne trendy, style i osobowości w autentyczny, uroczy i zaskakujący sposób. MGA łączy swoje działania z uznanymi i lubianymi na całym świecie markami, wszystko po to, aby stworzyć zupełnie nowy sposób kolekcjonowania i zabawy. Nowa linia produktów, która powstała w kooperacji z marką Crayola jest kontynuacją ekspansji marki L.O.L. Surprise! Loves, która prezentuje swoje produkty w nowej, pełnej barw odsłonie.

Połączenie kultowych marek, które kochają zarówno dzieci, jak i rodzice to zawsze dobry pomysł. Każda dotychczasowa kolekcja lalek L.O.L. Surprise! wkraczała szturmem na sklepowe półki i cieszyła się ogromnym powodzeniem, przede wszystkim dlatego, że ich wygląd w dużej mierze definiowały współprace z najlepszymi w swojej kategorii markami działającymi na rynku.

W przypadku tej kolaboracji, aby nie było zbyt łatwo, Crayola rzuciła wyzwanie zespołowi L.O.L. Surprise!. Nowe produkty mają za zadanie angażować kreatywność dzieci i zapewnić nowy, kolorowy sposób zabawy lalkami. O tym, czy zadanie udało się zrealizować, użytkownicy i kolekcjonerzy będą mogli przekonać się już w nowym roku.

Kolory mają moc

Osiem lalek, każda w unikatowym kolorze i o innym, nietuzinkowym wyglądzie mają pobudzić wyobraźnie najmłodszych i pomóc aktywować kreatywność. Jak wiemy, dzieci poznają świat i to co je otacza m.in. przez pryzmat kolorów, dlatego kredki świecowe dołączone do zestawu pozwolą na zabawę w każdych warunkach. Ponadto barwy wpływają pozytywnie na zdolności poznawcze, emocje i zapamiętywanie. Połączenie tych dwóch produktów pozwoli rozwinąć w najmłodszych oraz tych nieco starszych pokłady twórczości.

L.O.L Surprise! Loves Crayola to produkty, które w kolorowy sposób zachęcą każdego, kto po nie sięgnie do wyrażania siebie. Mamy nadzieję, że dzięki kredkom dodanym do produktu, zabawa lalkami będzie jeszcze bardziej angażująca i pobudzi wyobraźnię nie tylko u dzieci, ale także ich rodziców i opiekunów. Co poskutkuje tym, że wspólnie spędzony czas na zabawie dla każdego będzie produktywny oraz przyjemny – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Już od stycznia 2024 roku, MGA Entertainment wprowadzi L.O.L. Surprise! Loves Crayola na sklepowe półki w naszym kraju. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.


MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi

Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.

Ochrona środowiska

Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.