Komunikaty PR

L.O.L. Surprise! x Crayola w 2024 roku szturmem wkroczą na sklepowe półki!

2023-11-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Klaudyny 16/41
01-684 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Prawdziwa gratka dla wielbicieli lalek L.O.L. Surprise!. Z początkiem 2024 roku, MGA Entertainment wypuści do sprzedaży kolorową serię wyjątkowych zabawek L.O.L Surprise! TM Loves Crayola TM. Każda lalka otrzyma nazwę jednego z kultowych kolorów Crayola. Do zebrania będzie aż osiem postaci, każda z nich zamknięta w „kredkowej” kapsule, w zestawie z kredkami świecowymi, które umożliwią projektowanie modnego wyglądu w dowolnym miejscu, w którym toczy się zabawa!

Nowy wymiar zabawy lalkami

W ciągu siedmiu lat swojej działalności brand L.O.L. Surprise! Loves stworzył setki unikalnych postaci, które wyrażają różne trendy, style i osobowości w autentyczny, uroczy i zaskakujący sposób. MGA łączy swoje działania z uznanymi i lubianymi na całym świecie markami, wszystko po to, aby stworzyć zupełnie nowy sposób kolekcjonowania i zabawy. Nowa linia produktów, która powstała w kooperacji z marką Crayola jest kontynuacją ekspansji marki L.O.L. Surprise! Loves, która prezentuje swoje produkty w nowej, pełnej barw odsłonie.

Połączenie kultowych marek, które kochają zarówno dzieci, jak i rodzice to zawsze dobry pomysł. Każda dotychczasowa kolekcja lalek L.O.L. Surprise! wkraczała szturmem na sklepowe półki i cieszyła się ogromnym powodzeniem, przede wszystkim dlatego, że ich wygląd w dużej mierze definiowały współprace z najlepszymi w swojej kategorii markami działającymi na rynku.

W przypadku tej kolaboracji, aby nie było zbyt łatwo, Crayola rzuciła wyzwanie zespołowi L.O.L. Surprise!. Nowe produkty mają za zadanie angażować kreatywność dzieci i zapewnić nowy, kolorowy sposób zabawy lalkami. O tym, czy zadanie udało się zrealizować, użytkownicy i kolekcjonerzy będą mogli przekonać się już w nowym roku.

Kolory mają moc

Osiem lalek, każda w unikatowym kolorze i o innym, nietuzinkowym wyglądzie mają pobudzić wyobraźnie najmłodszych i pomóc aktywować kreatywność. Jak wiemy, dzieci poznają świat i to co je otacza m.in. przez pryzmat kolorów, dlatego kredki świecowe dołączone do zestawu pozwolą na zabawę w każdych warunkach. Ponadto barwy wpływają pozytywnie na zdolności poznawcze, emocje i zapamiętywanie. Połączenie tych dwóch produktów pozwoli rozwinąć w najmłodszych oraz tych nieco starszych pokłady twórczości.

L.O.L Surprise! Loves Crayola to produkty, które w kolorowy sposób zachęcą każdego, kto po nie sięgnie do wyrażania siebie. Mamy nadzieję, że dzięki kredkom dodanym do produktu, zabawa lalkami będzie jeszcze bardziej angażująca i pobudzi wyobraźnię nie tylko u dzieci, ale także ich rodziców i opiekunów. Co poskutkuje tym, że wspólnie spędzony czas na zabawie dla każdego będzie produktywny oraz przyjemny – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Już od stycznia 2024 roku, MGA Entertainment wprowadzi L.O.L. Surprise! Loves Crayola na sklepowe półki w naszym kraju. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.


MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowoczesna opcja zakupów ze skanerem debiutuje w Auchan Manufaktura Biuro prasowe
2024-02-23 | 09:50

Nowoczesna opcja zakupów ze skanerem debiutuje w Auchan Manufaktura

Auchan Manufaktura nie zwalnia tempa. Jeden z największych hipermarketów w Łodzi wprowadził kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy - mobilną aplikację Scan&Go. Polacy coraz
Zakupy Czy piróg to pasztet? Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-02-21 | 12:09

Czy piróg to pasztet? Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Jest kilka rzeczy więcej niż pewnych - podatki, data Bożego Narodzenia, a także to, że co miesiąc w Blue City kupimy rzemieślnicze produkty spożywcze, których próżno szukać
Zakupy Smaczne zakupy – czy można dobrze zjeść w galerii handlowej?
2024-02-12 | 12:00

Smaczne zakupy – czy można dobrze zjeść w galerii handlowej?

Zbliżająca się wiosna dla wielu z nas oznacza jedno – wielkie wyjście do galerii handlowej po zastrzyk ubrań i dodatków z nowych kolekcji. Dzień spędzony na zakupach nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Jerzy Stuhr: Kończę swoją karierę teatralną i pedagogiczną. Już nie wyjdę na scenę, ale jeszcze mam ciągotki filmowe

Wybitny aktor, reżyser i pedagog żegna się z teatralną sceną dramatem Tadeusza Słobodzianka zatytułowanym „Geniusz”. Artysta wyreżyserował ten spektakl, a także gra w nim jedną z głównych ról. Wciela się w niezwykle ważną dla niego postać Konstantina Stanisławskiego, mistrza metody gry aktorskiej, którą sam przez wiele lat rozpowszechniał studentom na całym świecie. To pierwsza rola Jerzego Stuhra po dłuższej przerwie i jak się okazuje – ostatnia. Tą sztuką podsumowuje bowiem swój dorobek zawodowy i kończy karierę. Przedstawienie będzie wystawiane na deskach Teatru Polonia.

Zdrowie

Coraz gorsza kondycja psychiczna polskich nastolatków. Szkoły potrzebują narzędzi, żeby reagować na depresję i kryzysowe sytuacje

Stan psychiczny dzieci i młodzieży w Polsce się pogarsza. – W polskich szkołach brakuje psychologów, często też wrażliwości i wsparcia. A jeśli dziecko nie będzie mieć go w domu, to tym bardziej powinno mieć je w szkole – mówi Barbara Nowacka, ministra edukacji. – Statystyki pokazują, że w Polsce na depresję cierpi 2 proc. dzieci w wieku 6–12 lat i aż 20 proc. w grupie młodzieńczej – mówi Katarzyna Dubno, członkini zarządu Fundacji Adamed. Na te niepokojące dane w ostatnich latach wpłynęły m.in. izolacja spowodowana pandemią, sytuacja geopolityczna zaburzająca poczucie bezpieczeństwa. To dodatkowo nakłada się na sytuacje kryzysowe w domu czy szkole. Fundacja Adamed nawiązała współpracę z ekspertami serwisu Życie warte jest rozmowy, a efektem tego partnerstwa program Wspierająca Szkoła, którego celem jest profilaktyka zachowań samobójczych.

Nauka

Prognozy bólu powiązanego z pogodą byłyby pożyteczną innowacją. Osoby wrażliwe na zmiany aury mogłyby się lepiej do nich przygotować

Ponad 70 proc. osób cierpiących na migrenę zależną od warunków pogodowych chętnie skorzystałoby z narzędzia prognozującego wystąpienie u nich bólu. Niemal połowa z nich uważa, że taka wiedza pozwoliłaby im podjąć działania w celu uniknięcia przykrych dolegliwości lub ograniczenia aktywności we wskazanym czasie. Do takich wniosków doszli naukowcy z Uniwersytetu Georgii w Athens. Skutecznego narzędzia prognostycznego jeszcze nie wynaleziono. Z meteopatią zmaga się nawet co trzeci człowiek na świecie, a 10 proc. ludzi doświadcza natomiast migreny.