Luty pełen barw i smaków w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź w pierwszej połowie lutego organizuje dla klientów dwie edycje jarmarków. Od najbliższego czwartku do soboty włącznie Centrum zaprasza na Jarmark Sztuki, natomiast w kolejnym tygodniu przez pięć dni (od wtorku do soboty) klienci będą mogli skorzystać z oferty producentów zdrowej i nieprzetworzonej żywności podczas Jarmarku Produktów Regionalnych.
Stoiska z biżuterią, metaloplastyką, wyrobami góralskimi, a także pełne kolorów rękodzieło prosto z Meksyku – takie m. in. cuda będzie można zakupić podczas drugiej edycji Jarmarku Sztuki, nowego cyklicznego wydarzenia odbywającego się w Porcie Łódź. Artyści pojawią się w Centrum w czwartek 3 lutego w Atrium (obok sklepu IKEA), a ich stoiska z rękodziełem będzie można odwiedzać do soboty 5 lutego w godzinach 10:00 – 21:00. Co jeszcze zaprezentują wystawcy? Będą etniczne ubrania z Tybetu, koszulki i ubrania z motywem fantasy oraz pluszowe zabawki, poduszki i obrusy. Nie zabraknie też stoiska z różnymi rodzajami herbat.
Z kolei od 8 do 12 lutego (wtorek – sobota) w Porcie Łódź gościć będzie znany i lubiany przez klientów Jarmark Produktów Regionalnych. To na tym właśnie wydarzeniu można zakupić regionalne wyroby prosto od producentów. Będzie pyszne pieczywo wypiekane na tradycyjnym zakwasie, ser koryciński, a także suszone owoce, miody i różnorodne przyprawy. Jarmark odbędzie się w pobliżu sklepu Media Markt, wystawcy zapraszają klientów każdego dnia wydarzenia w godzinach otwarcia Centrum, od 10:00 do 21:00.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.