Komunikaty PR

Luty pełen barw i smaków w Porcie Łódź

2022-02-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź w pierwszej połowie lutego organizuje dla klientów dwie edycje jarmarków. Od najbliższego czwartku do soboty włącznie Centrum zaprasza na Jarmark Sztuki, natomiast w kolejnym tygodniu przez pięć dni (od wtorku do soboty) klienci będą mogli skorzystać z oferty producentów zdrowej i nieprzetworzonej żywności podczas Jarmarku Produktów Regionalnych. 

Stoiska z biżuterią, metaloplastyką, wyrobami góralskimi, a także pełne kolorów rękodzieło prosto z Meksyku – takie m. in. cuda będzie można zakupić podczas drugiej edycji Jarmarku Sztuki, nowego cyklicznego wydarzenia odbywającego się w Porcie Łódź. Artyści pojawią się w Centrum w czwartek 3 lutego w Atrium (obok sklepu IKEA), a ich stoiska z rękodziełem będzie można odwiedzać do soboty 5 lutego w godzinach 10:00 – 21:00. Co jeszcze zaprezentują wystawcy? Będą etniczne ubrania z Tybetu, koszulki i ubrania z motywem fantasy oraz pluszowe zabawki, poduszki i obrusy. Nie zabraknie też stoiska z różnymi rodzajami herbat.  

Z kolei od 8 do 12 lutego (wtorek – sobota) w Porcie Łódź gościć będzie znany i lubiany przez klientów Jarmark Produktów Regionalnych. To na tym właśnie wydarzeniu można zakupić regionalne wyroby prosto od producentów. Będzie pyszne pieczywo wypiekane na tradycyjnym zakwasie, ser koryciński, a także suszone owoce, miody i różnorodne przyprawy. Jarmark odbędzie się w pobliżu sklepu Media Markt, wystawcy zapraszają klientów każdego dnia wydarzenia w godzinach otwarcia Centrum, od 10:00 do 21:00. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.