Komunikaty PR

Luty pełen barw i smaków w Porcie Łódź

2022-02-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź w pierwszej połowie lutego organizuje dla klientów dwie edycje jarmarków. Od najbliższego czwartku do soboty włącznie Centrum zaprasza na Jarmark Sztuki, natomiast w kolejnym tygodniu przez pięć dni (od wtorku do soboty) klienci będą mogli skorzystać z oferty producentów zdrowej i nieprzetworzonej żywności podczas Jarmarku Produktów Regionalnych. 

Stoiska z biżuterią, metaloplastyką, wyrobami góralskimi, a także pełne kolorów rękodzieło prosto z Meksyku – takie m. in. cuda będzie można zakupić podczas drugiej edycji Jarmarku Sztuki, nowego cyklicznego wydarzenia odbywającego się w Porcie Łódź. Artyści pojawią się w Centrum w czwartek 3 lutego w Atrium (obok sklepu IKEA), a ich stoiska z rękodziełem będzie można odwiedzać do soboty 5 lutego w godzinach 10:00 – 21:00. Co jeszcze zaprezentują wystawcy? Będą etniczne ubrania z Tybetu, koszulki i ubrania z motywem fantasy oraz pluszowe zabawki, poduszki i obrusy. Nie zabraknie też stoiska z różnymi rodzajami herbat.  

Z kolei od 8 do 12 lutego (wtorek – sobota) w Porcie Łódź gościć będzie znany i lubiany przez klientów Jarmark Produktów Regionalnych. To na tym właśnie wydarzeniu można zakupić regionalne wyroby prosto od producentów. Będzie pyszne pieczywo wypiekane na tradycyjnym zakwasie, ser koryciński, a także suszone owoce, miody i różnorodne przyprawy. Jarmark odbędzie się w pobliżu sklepu Media Markt, wystawcy zapraszają klientów każdego dnia wydarzenia w godzinach otwarcia Centrum, od 10:00 do 21:00. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.