Komunikaty PR

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

2024-11-05  |  10:10
Biuro prasowe

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują strojenia choinki na pewno ucieszy informacja o powrocie świątecznych klasyków w Starbucks! W końcu tak, jak Pumpkin Spice Latte jest symbolem jesieni, to Gingerbread Latte stała się nieodzownym towarzyszem świątecznych przygotowań.

Wielki powrót świątecznych ikon

Ostatnie miesiące roku w Starbucks to okres panowania dwóch wyjątkowych kompozycji smakowych – Toffee Nut oraz Gingerbread. Każda z nich ma własne grono miłośników, ale naszym zdaniem nie sposób wybrać jednej, lepiej skosztować obu!

Toffee Nut Latte to idealne połączenie kawy oraz toffi z nutą prażonych orzechów, które niezawodnie przywołują magię świąt. Natomiast Gingerbread Latte stanowi pyszny hołd dla świątecznego piernika - doskonałe espresso z dodatkiem spienionego mleka oraz korzennego syropu Gingerbread, brzmi jak idealne rozwiązanie na nadchodzące chłodne dni.

A dla tych, którzy nie wyobrażają sobie kawy bez kostek lodu nawet zimą, czekają chłodne wersje obu napojów: Iced Toffee Nut Latte, Iced Gingerbread Latte oraz Toffee Nut Frappuccino® blended beverage i Gingerbread Frappuccino® blended beverage.

W świątecznej ofercie pojawią się także dostępne w sieci od kilku miesięcy smakowe Cream Cold Foams – zimne, aksamitne pianki, dodające napojom wyjątkowego charakteru. Wśród świątecznych propozycji z pianką znajdziemy orzechowy Toffee Nut Cream Cold Brew.

Nie tylko dla miłośników kawy

Starbucks to przede wszystkim pasja do kawy, ale fani innych napojów oraz młodsi Goście również znajdą tutaj coś dla siebie. A to za sprawą między innymi Fudge Brownie Hot Chocolate - intensywnie czekoladowego napoju o smaku brownie z bitą śmietaną o smaku czekoladowym i odrobiną posypki. A dla żądnych nowości marka dodatkowo przygotowała obłędną Fudge Brownie Iced Chocolate, czyli jego lodową wersję. Na miłośników herbaty czeka z kolei rozgrzewający napar Winter Spiced Apple Infusion o smaku pieczonego jabłka i cynamonu.

„Przed nami wyjątkowy, choć też wymagający czas. W natłoku obowiązków i zadań łatwo zgubić świąteczny nastrój. Dlatego chcemy, aby nasi Goście mogli doświadczać odrobiny sezonowej magii w każdym łyku naszych świątecznych napojów. mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce. - Mamy nadzieję, że w naszych kawiarniach, jak co roku każdy będzie mógł znaleźć to czego potrzebuje i będzie mógł po prostu odpocząć od zgiełku. A przy okazji dzięki szerokiemu wachlarzowi kubków i akcesoriów oraz kawy ziarnistej można również złapać u nas coś na prezent.”

Sezonowe słodkości

W jaki sposób najlepiej delektować się sezonowymi napojami w Starbucks? Oczywiście w towarzystwie sezonowego ciasta! W świątecznej ofercie marki znajdą się słodkie bestsellery jak Ciasto Marchewkowe oraz Ciasto Miodowe. Te dwie propozycje stworzą wyśmienitą kompozycję z Toffee Nut Latte. A co dobrać do Gingerbread Latte? My polecamy nowość czyli Ciasto Piernikowe z ciemnym spodem, cynamonowym kremem, korzennymi przyprawami i delikatną warstwą śliwkowych powideł.

Zasmakuj magii świąt z każdym łykiem ulubionego napoju Starbucks i zrelaksuj się pomimo przedświątecznego zgiełku w jednej z kawiarni marki. Świętuj magiczne chwile z nowym sezonowym menu już od 5 listopada – razem z bliskimi, ulubionym napojem w ręku i idealną zimową atmosferą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.