Komunikaty PR

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

2024-11-05  |  10:10
Biuro prasowe

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują strojenia choinki na pewno ucieszy informacja o powrocie świątecznych klasyków w Starbucks! W końcu tak, jak Pumpkin Spice Latte jest symbolem jesieni, to Gingerbread Latte stała się nieodzownym towarzyszem świątecznych przygotowań.

Wielki powrót świątecznych ikon

Ostatnie miesiące roku w Starbucks to okres panowania dwóch wyjątkowych kompozycji smakowych – Toffee Nut oraz Gingerbread. Każda z nich ma własne grono miłośników, ale naszym zdaniem nie sposób wybrać jednej, lepiej skosztować obu!

Toffee Nut Latte to idealne połączenie kawy oraz toffi z nutą prażonych orzechów, które niezawodnie przywołują magię świąt. Natomiast Gingerbread Latte stanowi pyszny hołd dla świątecznego piernika - doskonałe espresso z dodatkiem spienionego mleka oraz korzennego syropu Gingerbread, brzmi jak idealne rozwiązanie na nadchodzące chłodne dni.

A dla tych, którzy nie wyobrażają sobie kawy bez kostek lodu nawet zimą, czekają chłodne wersje obu napojów: Iced Toffee Nut Latte, Iced Gingerbread Latte oraz Toffee Nut Frappuccino® blended beverage i Gingerbread Frappuccino® blended beverage.

W świątecznej ofercie pojawią się także dostępne w sieci od kilku miesięcy smakowe Cream Cold Foams – zimne, aksamitne pianki, dodające napojom wyjątkowego charakteru. Wśród świątecznych propozycji z pianką znajdziemy orzechowy Toffee Nut Cream Cold Brew.

Nie tylko dla miłośników kawy

Starbucks to przede wszystkim pasja do kawy, ale fani innych napojów oraz młodsi Goście również znajdą tutaj coś dla siebie. A to za sprawą między innymi Fudge Brownie Hot Chocolate - intensywnie czekoladowego napoju o smaku brownie z bitą śmietaną o smaku czekoladowym i odrobiną posypki. A dla żądnych nowości marka dodatkowo przygotowała obłędną Fudge Brownie Iced Chocolate, czyli jego lodową wersję. Na miłośników herbaty czeka z kolei rozgrzewający napar Winter Spiced Apple Infusion o smaku pieczonego jabłka i cynamonu.

„Przed nami wyjątkowy, choć też wymagający czas. W natłoku obowiązków i zadań łatwo zgubić świąteczny nastrój. Dlatego chcemy, aby nasi Goście mogli doświadczać odrobiny sezonowej magii w każdym łyku naszych świątecznych napojów. mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce. - Mamy nadzieję, że w naszych kawiarniach, jak co roku każdy będzie mógł znaleźć to czego potrzebuje i będzie mógł po prostu odpocząć od zgiełku. A przy okazji dzięki szerokiemu wachlarzowi kubków i akcesoriów oraz kawy ziarnistej można również złapać u nas coś na prezent.”

Sezonowe słodkości

W jaki sposób najlepiej delektować się sezonowymi napojami w Starbucks? Oczywiście w towarzystwie sezonowego ciasta! W świątecznej ofercie marki znajdą się słodkie bestsellery jak Ciasto Marchewkowe oraz Ciasto Miodowe. Te dwie propozycje stworzą wyśmienitą kompozycję z Toffee Nut Latte. A co dobrać do Gingerbread Latte? My polecamy nowość czyli Ciasto Piernikowe z ciemnym spodem, cynamonowym kremem, korzennymi przyprawami i delikatną warstwą śliwkowych powideł.

Zasmakuj magii świąt z każdym łykiem ulubionego napoju Starbucks i zrelaksuj się pomimo przedświątecznego zgiełku w jednej z kawiarni marki. Świętuj magiczne chwile z nowym sezonowym menu już od 5 listopada – razem z bliskimi, ulubionym napojem w ręku i idealną zimową atmosferą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Black Sales Weeks w Komfort – pięć tygodni satysfakcjonujących ofert Biuro prasowe
2024-11-06 | 15:00

Black Sales Weeks w Komfort – pięć tygodni satysfakcjonujących ofert

Komfort rozpoczyna „Black Sales Weeks” – pięciotygodniową akcję pełną gorących promocji, której kulminacyjnym momentem będą Black Friday i Cyber Monday. Już od 5
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku

Nowe studio „Pytania na śniadanie” daje dużo możliwości i pozwala realizować program na najwyższym poziomie. A to teraz kwestia priorytetowa, nie tylko dla ekipy tego porannego formatu, ale również innych projektów Telewizji Polskiej. Robert Stockinger ma świadomość, że przed twórcami związanymi z publicznym nadawcą duże wyzwanie, bo trzeba przyciągnąć widza zarówno atrakcyjnym obrazem, jak i wysoką wartością merytoryczną. Nie kryje jednak satysfakcji z tego, że może mieć realny wpływ na nowy kształt TVP.

Przemysł spożywczy

Coraz więcej Polaków deklaruje, że nie marnuje żywności. Wciąż jednak do kosza trafia 5 mln t jedzenia rocznie

45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem” prowadzony przez Bank Żywności SOS w Warszawie, który przekazuje i dostarcza żywność potrzebującym. W ubóstwie żyje 2,5 mln Polaków, a mniej więcej 1,5 mln korzysta z pomocy przekazywanej przez banki żywności.