Magnolia Park ponownie z pełną ofertą. Klienci czują się bezpiecznie
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Osoby odwiedzające Magnolia Park znów mogą w pełni korzystać z prawie całej oferty centrum. Mają do dyspozycji m.in. wszystkie sklepy, w tym dwa nowo otwarte. W centrum niezmiennie obowiązują ścisłe zasady i procedury bezpieczeństwa. Klienci bardzo je doceniają.
Galerie handlowe w pełnym formacie powróciły 4 maja. Mogą działać, ale w ścisłym reżimie sanitarnym, ponieważ najważniejsze jest zdrowie. Wielką uwagę do bezpieczeństwa przykłada Magnolia Park, w której znów czynne są wszystkie sklepy. – Wysoki poziom bezpieczeństwa zapewniają ściśle przestrzegane procedury i wytyczne sanitarne, dodatkowa infrastruktura oraz oznaczenia – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – W naszym centrum cały czas obowiązują zasady dystansu, dezynfekcji i noszenia maseczek. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczne warunki korzystania z centrum, zarówno podczas codziennych wizyt, jak i okazjonalnych wydarzeń stacjonarnych, których forma za każdym razem dopasowana jest do sytuacji i ograniczeń – zapewnia.
Bezpieczne zakupy
Klienci doceniają te działania i czują się w centrum bezpiecznie. W badaniu ankietowym ocenili poziom bezpieczeństwa średnio na 4.25 w pięciostopniowej skali. Najczęściej przyznawali ocenę najwyższą. Na 5 ocenili procedury, oznaczenie i infrastrukturę.
Jednym z elementów infrastruktury są podajniki z płynem do dezynfekcji. Na parterze i piętrze rozmieszczonych jest łącznie prawie 30 sztuk. Klienci ocenili w ankietach, że ich liczba jest wystarczająca (ok. 82% ocen 4 i 5). Dopełnieniem w tej kategorii są maseczki i rękawiczki, które można bezpłatnie dostać w Punkcie Informacyjnym.
Klienci pochwalili także oznaczenia w centrum – ponownie w tej kategorii dominowały oceny 4 i 5. Informacje, określające bezpieczny sposób korzystania, są ulokowane w wielu miejscach: nie tylko na pasażach i w toaletach, ale również na ruchomych schodach oraz w windach. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone, umożliwiając komunikację jednokierunkową, tak aby ułatwić utrzymanie dystansu. Zasada dystansu obowiązuje oczywiście w całym centrum: w korytarzach, w przejściach, a także w sklepach i strefach restauracyjnych. To samo dotyczy zasady zasłaniania ust i nosa. – Aby wszyscy czuli się bezpiecznie, te zasady muszą być respektowane. Na szczęście nasi klienci się do nich stosują. Niemniej jednak naszą rolą jest stałe przypominanie o ich przestrzeganiu – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. – Takie miejsca jak schody, windy oraz inne elementy infrastruktury wspólnej są regularnie dezynfekowane – dodaje. Ankietowani powiedzieli, że poczucie bezpieczeństwa dodatkowo wzmacnia obecność personelu ochrony, przypominającego o konieczności respektowania obowiązujących zasad.
Chcą dystansu po pandemii
Z ankiety wynika, że klienci chętnie wrócą do zwyczajów robienia zakupów w galerii sprzed pandemii i do brania udziału w wydarzeniach stacjonarnych. Sugerują, że liczba uczestników wydarzeń powinna być ustalona i kontrolowana. Klientom Magnolia Park zależy na tym, aby centrum także po pandemii zapewniało warunki, w których można utrzymywać dystans społeczny. Dotyczy to także sklepów i kontaktów ze sprzedawcami. Klienci proponują sklepom stanowiska do składania zamówień online, kasy samoobsługowe oraz cyfrowe tablice informacyjne.
Badanie ankietowe zostało przeprowadzone pod koniec 2020 roku. Wzięło w nim udział 520 pełnoletnich osób – z czego 52% stanowiły kobiety, 48% – mężczyźni.
Niedługo po przeprowadzeniu ankiety Magnolia Park została odznaczona certyfikatem SafeGuard przez firmę Bureau Veritas, która jest światowym liderem w dziedzinie certyfikacji. Widoczny przed wejściem do centrum znak to informacja, że miejsce spełnia wymogi sanitarne związane z COVID-19. Certyfikat został ponownie poświadczony i zaktualizowany w ostatnich dniach kwietnia, co tym bardziej potwierdza gotowość Magnolia Park do pełnej działalności w ścisłym reżimie sanitarnym po czwartym lockdownie.
Certyfikat uzyskały także pozostałe centra handlowe, którymi zarządza firma Multi Poland: Forum Gdańsk, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.