Komunikaty PR

Magnolia Park rozda pół tysiąca kart podarunkowych

2020-06-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Zbliża się pierwsza po przerwie akcja zakupowa w Magnolia Park. Do zdobycia jest 500 kart podarunkowych o wartości 50 zł. Tym samym największa galeria we Wrocławiu powoli wraca do tradycyjnej formuły wydarzeń, ale z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

 

Po działaniach on-line realizowanych w ostatnim czasie przez Magnolię Park, teraz wracają wydarzenia stacjonarne. W najbliższą sobotę, 27 czerwca, odbędzie się akcja „Karta Podarunkowa za zakupy”. Osoby, które w tym dniu zrobią zakupy za minimum 250 zł (na maksymalnie dwóch paragonach), otrzymają Kartę Podarunkową Magnolia Park o wartości 50 zł. – To ulubiona akcja zakupowa naszych klientów, dlatego zaczynamy właśnie od niej – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park. – Tym samym stopniowo wracamy do formuły lubianych przez naszych klientów eventów, oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego – podkreśla.

Akcja potrwa od godziny 11.00 do 20.00 lub do wyczerpania puli kart. Stoisko zostanie umieszczone w pobliżu wejścia od ulicy Legnickiej. Magnolia Park ma do rozdania aż pół tysiąca Kart Podarunkowych. Są znakomitym pomysłem na prezent, a także atrakcyjnym i eleganckim sposobem gratyfikacji pracowników. Można nimi płacić w blisko 260 sklepach i stoiskach handlowych w Magnolia Park.

Harmonogram wydarzeń w Magnolia Park będzie wzbogacany z miesiąca na miesiąc. Niedawno na parkingu pod Magnolia Park przeprowadzono zbiórkę krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (pierwszą z cyklu). Aktualnie trwa wystawa Moto Summer, na której do 6 lipca prezentowane są miejskie i dostawcze modele samochodów popularnych marek. Po zakończeniu Moto Summer przyjdzie czas na drugą zbiórkę krwi zaplanowaną na 9 lipca. Ponadto zbliżają się dwie wystawy: plakatów nadesłanych na konkurs graficzny „Zooprojektuj”, zachęcających do zakupu Biletu na Przyszłość do wrocławskiego zoo, oraz fotografii prezentujących Karkonosze w obiektywie Wiktora Barona. – O wszystkich wydarzeniach i datach będziemy informowali na bieżąco. Tęskniliśmy za naszymi klientami, choć warto zaznaczyć, że przez czas pozostawaliśmy blisko nich, realizując program „Magnolia Park Inspiruje”. Oprócz tego pomagaliśmy potrzebującym w ramach programu „Magnolia Park Pomaga”. Tym niemniej cieszymy się, że możemy ponownie zapraszać klientów bezpośrednio do galerii – mówi Marta Kocik.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.