Magnolia Park rozda pół tysiąca kart podarunkowych
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Zbliża się pierwsza po przerwie akcja zakupowa w Magnolia Park. Do zdobycia jest 500 kart podarunkowych o wartości 50 zł. Tym samym największa galeria we Wrocławiu powoli wraca do tradycyjnej formuły wydarzeń, ale z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
Po działaniach on-line realizowanych w ostatnim czasie przez Magnolię Park, teraz wracają wydarzenia stacjonarne. W najbliższą sobotę, 27 czerwca, odbędzie się akcja „Karta Podarunkowa za zakupy”. Osoby, które w tym dniu zrobią zakupy za minimum 250 zł (na maksymalnie dwóch paragonach), otrzymają Kartę Podarunkową Magnolia Park o wartości 50 zł. – To ulubiona akcja zakupowa naszych klientów, dlatego zaczynamy właśnie od niej – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park. – Tym samym stopniowo wracamy do formuły lubianych przez naszych klientów eventów, oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego – podkreśla.
Akcja potrwa od godziny 11.00 do 20.00 lub do wyczerpania puli kart. Stoisko zostanie umieszczone w pobliżu wejścia od ulicy Legnickiej. Magnolia Park ma do rozdania aż pół tysiąca Kart Podarunkowych. Są znakomitym pomysłem na prezent, a także atrakcyjnym i eleganckim sposobem gratyfikacji pracowników. Można nimi płacić w blisko 260 sklepach i stoiskach handlowych w Magnolia Park.
Harmonogram wydarzeń w Magnolia Park będzie wzbogacany z miesiąca na miesiąc. Niedawno na parkingu pod Magnolia Park przeprowadzono zbiórkę krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (pierwszą z cyklu). Aktualnie trwa wystawa Moto Summer, na której do 6 lipca prezentowane są miejskie i dostawcze modele samochodów popularnych marek. Po zakończeniu Moto Summer przyjdzie czas na drugą zbiórkę krwi zaplanowaną na 9 lipca. Ponadto zbliżają się dwie wystawy: plakatów nadesłanych na konkurs graficzny „Zooprojektuj”, zachęcających do zakupu Biletu na Przyszłość do wrocławskiego zoo, oraz fotografii prezentujących Karkonosze w obiektywie Wiktora Barona. – O wszystkich wydarzeniach i datach będziemy informowali na bieżąco. Tęskniliśmy za naszymi klientami, choć warto zaznaczyć, że przez czas pozostawaliśmy blisko nich, realizując program „Magnolia Park Inspiruje”. Oprócz tego pomagaliśmy potrzebującym w ramach programu „Magnolia Park Pomaga”. Tym niemniej cieszymy się, że możemy ponownie zapraszać klientów bezpośrednio do galerii – mówi Marta Kocik.
www.magnoliapark.pl
![Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki” Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_527482090,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
![Letni Jarmark Rękodzieła w Atrium Kasztanowa](/files/_uploaded/glownekonf_1225532822,w_241,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letni Jarmark Rękodzieła w Atrium Kasztanowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.